از تخفیف‌های فروشگاه‌های آنلاین باخبر شوید

0

 

  • Ebates

اگر یک کسب‌و‌کار یا استارتاپ تجهیزات و محصولاتی را از سایت‌هایی مانند آمازون خریداری می‌کند، اپلیکیشن ای‌بیتس می‌تواند به صاحبان آن کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌ها و خریدار آنها اطلاع دهد که چه زمانی تخفیف‌های ویژه وجود دارد. با کمک این اپلیکیشن می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد زیرا تخفیف‌ها، پیشنهادهای ویژه و بازگشت پول در این ابزار به اطلاع کاربران می‌رسد. همچنین ای‌بیتس هزاران کوپن فوق‌العاده، کد تخفیف‌ و پیشنهادهای ویژه در فروشگاه دارد تا کاربران بتوانند قیمت‌های باورنکردنی ‌و بهترین پیشنهادها را دریافت کنند. برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدا باید یک حساب رایگان ایجاد کرده و ۱۰ دلار جایزه بگیرید تا اولین خرید را انجام دهید. با این ابزار می‌توان پیشنهادها‌ را جست‌وجو کرد و از فروش ویژه در بخش محصولات زیبایی، دستگاه‌های الکترونیکی، پوشاک و غیره مطلع شد.

سه قابلیت اصلی این ابزار عبارتست از:

 خرید و صرفه‌جویی: می‌توانید ۲۵درصد از قیمت هر کالایی را که خریداری می‌کنید، صرفه‌جویی کنید.

 فروشگاه‌های دارای تخفیف ویژه برتر: این ابزار بیش از ۲۵۰۰ فروشگاه برتر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 هشدار فروش: شما پیشنهادهای ویژه را از دست نخواهید داد زیرا اعلان‌هایی از آخرین فروش‌های ویژه و کوپن‌های صرفه‌جویی در پول برای شما ارسال می‌شود.

با این ابزار همچنین کاربران می‌توانند درآمد کسب کنند. کافی است با ای‌بیتس معامله کنید، سپس به ازای سفارش‌های خود Cash Back  بگیرید و از طریق چک یا پی‌پال پول دریافت کنید.

از جمله فروشگاه‌هایی که با ای‌بیتس همکاری می‌کنند و کاربران می‌توانند از فروش ویژه و تخفیف‌های آنها مطلع شوند، عبارتند از وال‌مارت، سفورا، آمازون، گروپان، میسیز و کوهلز.

  • Spark

میلیون‌ها اپلیکیشن ایمیل در سراسر دنیا توسعه یافته‌اند اما یکی از بهترین‌ها در این زمینه اسپارک است. اسپارک یک اپلیکیشن رایگان آی‌او‌اس است.

بر‌خلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های ایمیل آی‌او‌اس، اسپارک از جیمیل، اوت‌لوک، یاهو‌ و آی‌کلاود پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا تصمیم بگیرید که با کشیدن انگشت به سمت راست یا چپ روی یک پیام، چه کاری انجام شود؛ اکثر اپلیکیشن‌ها خودشان این گزینه‌ها را انتخاب می‌کنند. گزینه‌ها عبارتند از: علامت‌گذاری پیام‌ها به عنوان خوانده‌شده یا خوانده‌نشده؛ حذف یا بایگانی؛ انتقال، پین‌کردن یا نمایش مجدد پیام‌ها. شما می‌توانید چندین امضای ایمیل داشته باشید و به آسانی با یک حرکت انگشت روی صفحه بین آنها جابه‌جا شوید.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن آن است که تمام ضمیمه‌های ایمیل شما را در یک نما نشان می‌دهد و به چندین حساب فضای ابری مانند دراپ‌باکس، گوگل درایو، باکس، وان‌درایو‌ و آی‌کلاود وصل می‌شود. اما نقطه ضعف این ابزار آن است که برای آیپد بهینه‌سازی نشده است.

به گفته اپل، این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۵ بهترین اپلیکیشن در اپ‌استور بوده است. ورج می‌گوید که اسپارک یک شیوه سریع و هوشمندانه ‌برای مدیریت ایمیل شماست. در ‌تک کرانچ نیز از این ابزار صحبت شده است «من به مدت یک هفته از اسپارک استفاده کرده‌ام و اکنون این اپلیکیشن به ابزار ایمیل پیش‌فرض من تبدیل شده است.» لایف هکر نیز می‌گوید اسپارک یک اپلیکیشن ایمیل جدید است که کارهای زیادی را به‌درستی انجام می‌دهد.

با کمک اسپارک کاربر می‌تواند به‌آسانی و با سرعت بیشتری در صندوق ورودی خود جست‌وجو کند. مهم نیست یک پیام جدید داشته باشید یا هزاران پیام جدید، شما می‌توانید در عرض چند دقیقه آنها را مدیریت کنید. به علاوه، اسپارک قدرتمند، هوشمند و کاملا سفارشی‌سازی شده است. با استفاده از این ابزار، کاربر می‌تواند ایمیل‌های خود را به سرعت پردازش کند‌ و هر ایمیل را بایگانی یا حذف کند.

  • Slydial

بسیاری مواقع پیش می‌آید که صاحبان کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌ها زمان کافی ندارند که به تماس‌های کاری پاسخ دهند. در این مواقع اپلیکیشن رایگان اسلی‌دایال یک ابزار مفید برای این افراد است. وقتی شما از طریق اسلی‌دایال تماس می‌گیرید، تماس شما به طور مستقیم و بلافاصله به پست صوتی تلفن همراه آن شخص می‌رود و این ریسک را ندارد که فردی که با او تماس می‌گیرید، در واقع پاسخ دهد. این خدمات رایگان است، اما شما باید قبل از وصل‌شدن تبلیغاتی را مشاهده کنید. یا ۳۰ دلار در سال پرداخت کنید تا این تبلیغات حذف شوند.

اسلی‌دایال شما را به طور مستقیم به پست صوتی فرد وصل می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا در زمانی که وقت کافی برای صحبت کردن ندارید، پیام خود را بگذارید. اکنون این قابلیت پیام‌رسانی گروهی عرضه شده است تا شما بتوانید پست صوتی را برای حداکثر ۱۰نفر به طور همزمان ارسال کنید.

این روش از نوشتن پیام یا تماس تلفنی آسان‌تر است و به کاربر امکان می‌دهد تا در یک دنیای شلوغ با افراد در ارتباط باقی بماند.

با کمک این اپلیکیشن، صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند گزارش خود را درباره یک پروژه پیچیده توضیح دهند و به شیوه بهتری با دیگران ارتباط برقرار کنند. این اپلیکیشن می‌تواند پیام‌های از پیش ضبط شده را بلافاصله به افراد تحویل دهد.

به علاوه اسلی‌دایال یک ابزار هوشمند برای استفاده از لحظات است. با کمک آن می‌توان شرایط حساس را بهتر مدیریت کرد و وقتی مکالمه تلفنی روش ایده‌آلی نیست، منظور خود را از طریق آن به افراد رساند. وقتی شما زمان کافی ندارید، نمی‌خواهید کسی را اذیت کنید، وقتی پیامک کمکی به شما نمی‌کند‌ و وقتی می‌خواهید از مکالمه‌های خسته‌کننده دوری کنید، این اپلیکیشن برای شما مفید خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.