مغول؛ استارتاپی که امپراطوری رسانه‌ای زنان لقب گرفته!

0

مغول (Mogul) یک پلتفرم فناوری مختص بانوان است که به زنان امکان می‌دهد در سراسر دنیا با هم در ارتباط باشند، اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند‌ و به دانش همدیگر دسترسی داشته باشند. این استارتاپ در سال ۲۰۱۴ توسط تیفانی‌فام راه‌اندازی شد. مدیر فنی این شرکت دیوید فام است.

این شرکت که به عنوان «امپراطوری رسانه جهانی برای بانوان» شناخته شده است، مخاطبان خود را تشویق می‌کند تا ایده‌هایشان را به اشتراک بگذارند، به دنبال دریافت مشاوره بروند‌ و با اعضای دیگر این پلتفرم در تعامل باشند. کاربران می‌توانند محتوای موجود اعم از داستان‌ها، محصولات‌ و مشاغل را که متناسب با علایق، موقعیت مکانی یا شغل آنها شخصی‌سازی شده‌اند، مشاهده کنند. کاربران می‌توانند پس از آن به محتوای منتشر‌شده رأی دهند، درباره آنها نظر داده یا آنها را به اشتراک بگذارند.

در سال ۲۰۱۶، مغول کمپین من یک مغولی هستم را با شراکت تاثیرگذاران مشهور مانند چسلا کلینتون‌ شهردار پاریس، آن هیدالگو، کلی اوسبورن، لارا پریپون، لیندزی استیرلینگ، لیزی ولاسکوئز، کریستینا بنت لیند، فران هاسر، فیلیپا سو‌ و غیره به راه انداخت. این کمپین برای الهام‌بخشیدن به تمام زنان راه‌اندازی شده ‌تا آنها متوجه شوند که می‌توانند از طریق صحبت‌ها و اعمال خود دنیا را تغییر داده و به آن شکل دهند. سایر کمپین‌های مهم عبارتند از روز در زندگی که به زنان در سراسر دنیا امکان می‌دهد تا تفاوت‌های خود را به نمایش بگذارند.

این استارتاپ به کاربران یک کانال آموزشی شبانه‌روزی را ارائه می‌دهد که افراد از طریق آن می‌توانند مشاوره محرمانه و شخصی را درباره زندگی و شغل خود از سوی متخصصان برجسته در تمام صنایع دریافت کنند. به علاوه کاربران به دوره‌های آموزشی درباره زیبایی، شغل، آشپزی، تحصیلات، مهندسی، کارآفرینی، تناسب اندام، روابط و سفر دسترسی دارند.

این دوره‌ها از ۱۲ جلسه اعم از ارزیابی‌ها و تکالیف در پایان هر جلسه برای ارزیابی از خود تشکیل می‌شوند. کاربران در طول این دوره‌ها به مربیان دسترسی دارند و می‌توانند پرسش‌های خود را مطرح کنند.

از جمله مشاوران این استارتاپ عبارتند از: آن سارنوف‌ رئیس بخش آمریکای شمالی بی‌بی‌سی، کتی بلک‌ رئیس سابق مجله هارست، مایکل ولفسون‌ هم‌بنیانگذار نات.کام و پیتر دیویس‌ رئیس سابق مک گرا هیل اجوکیشن.

مغول برنده جایزه نوآور سال شده ‌و به عنوان «سایت برتر بازاریابی آنلاین شرکت شما» شناخته شده است. همچنین بهترین وب‌سایت برای پیدا کردن استعدادهای برتر‌ و پلتفرم برتر برای پیدا‌کردن یک مربی نام گرفته است.

این استارتاپ به عنوان استارتاپ برتر نیویورک‌سیتی و پلتفرم برتر یادگیری آنلاین نیز شناخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.