آنلاین هتل‌ات را انتخاب کن

0

اپلیکیشن پین تا پین یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای رزرو هتل در ایران به صورت آنلاین است. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند به اطلاعات مربوط به بیش از ۶۰۰ اقامتگاه در داخل ایران دسترسی داشته باشند. این اقامتگا‌ه‌ها شامل هتل‌های لوکس ایران، خوابگاه‌ها، پانسیون‌ها و خانه‌های قدیمی می‌شوند. اطلاعات ومشخصات اتاق‌ها با جزئیات کامل ارائه شده‌اند. همچنین کاربران می‌توانند امکانات اتاق، هتل، فاصله هتل با مکان‌های مختلف در سطح شهر را در این اپلیکیشن مشاهده کنند.

از آنجا که هتل‌هایی که با پین تا پین کار می‌کنند، به طور بدون واسطه با این شرکت قرارداد بسته‌اند، قیمت ارائه‌شده در این اپلیکیشن کمتر از مراجعه حضوری یا رزرو تلفنی هتل‌ها خواهد بود. فقط کافی است اتاق خود را از طریق این اپلیکیشن رزرو کنید. در حال حاضر امکاناتی چون راهنمای سفر به شهرهای ایران، فروش بلیت هواپیما و قطار و رزرو امکاناتی مانند سالن کنفرانس، تالار، استخر، رستوران و غیره در این اپلیکیشن لحاظ نشده‌اند که به زودی قرار است اضافه شوند.

این اپلیکیشن به عنوان سرویس برتر گردشگری در جشنواره وب ۱۳۹۴ انتخاب شد. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد پین تا پین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

–  تضمین پایین‌ترین قیمت به علت داشتن قرارداد بی‌واسطه با هتل‌ها

–  ارائه تخفیف‌های گسترده هفتگی

–  اطلاعات شفاف و جامع در مورد کلیه هتل‌ها در قالب عکس، فیلم و متن

–  دایره انتخاب وسیع با امکان مقایسه صدها هتل و اقامتگاه بر اساس قیمت و امکانات

–  پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل.

این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا مطالبی را درباره جاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرها و روستاهای داخل کشور مطالعه و عکس‌ها و فیلم‌های اختصاصی را مشاهده کنید. اگر قصد سفر به مکانی را داشته باشید، این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا شهر مورد نظر خود را جست‌و‌جو کنید، فهرست هتل‌ها و عکس‌های مربوط به آنها را ببینید، اطلاعاتی را درباره هر یک از هتل‌ها کسب کنید، نظرات کاربرانی را که قبلاً به آن مکان‌ها و هتل‌ها رفته‌اند‌ مطالعه کنید‌ و پس از تصمیم‌گیری هتل مورد نظر خود را رزرو ‌و حتی هزینه اقامت خود را به طور آنلاین پرداخت کنید.

این برنامه از هتل‌های تک‌ستاره و مسافرخانه‌های معمولی تا هتل‌های پنج‌ستاره و خانه‌های تاریخی را برای اقامت شما معرفی می‌کند. یکی از مزایای این اپلیکیشن آن است که قبل از سفر تمام اطلاعات مورد نیاز و مفید درباره مقصد خود را کسب کرده‌اید و به محض ورود به آن مکان، دیگر احساس غریبگی نمی‌کنید. دیگر لازم نیست از دیگران پرس‌و‌جو کنید، آدرس بگیرید یا سر‌در‌گم شوید. این اپلیکیشن به شما پیشنهاد خواهد داد که در کدام هتل اقامت کنید، در چه رستورانی غذا بخورید، از کدام جاذبه‌های گردشگری و تاریخی دیدن کنید، از کدام مجتمع تجاری و بازارها خرید کنید و در کدام سینما فیلم ببینید و یا اینکه چه نمایشگاه‌هایی در آن مکان دایر هستند. به علاوه این اپلیکیشن به شما می‌گوید که آیا بهتر است پیاده بروید یا ماشین و مترو را انتخاب کنید. یا حتی چه روز و چه ساعتی برای رفتن به یک مکان خاص مناسب‌تر است.

این اپلیکیشن طراحی ساده و کاربرپسندی دارد. وقتی وارد برنامه می‌شوید، در صفحه اصلی قسمتی برای جست‌و‌جوی هتل یا شهر مورد نظر وجود دارد که با وارد کردن نام شهر یا هتل، تاریخ ورود و تاریخ خروج و نیز تعداد میهمان و اتاق‌ها می‌توانید مقصد مورد نظر خود را جست‌و‌جو کنید. در پایین آن، پیشنهادهای ویژه برای هتل‌های مختلف با ذکر میزان تخفیف ارائه شده‌اند. با انتخاب شهر و هتل مورد نظر، کاربر می‌تواند تمام اطلاعات مربوط به آن هتل اعم از سابقه، قوانین و مقررات هتل، آدرس و نشانی آن روی نقشه را مشاهده کند. به علاوه در این بخش قید می‌شود که هتل مورد نظر از کدام امکانات مانند آسانسور، لاندری، خودپرداز، اعلام حریق، روم‌سرویس، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، صندوق امانات، ماهواره، تاکسی سرویس و غیره برخوردار است.

در منوی اصلی این برنامه، در گزینه تماس با ما نشانی دقیق دفتر این شرکت، ایمیل و شماره تلفن آن ذکر شده است. به علاوه کاربران می‌توانند پرسش‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود را در همین صفحه و با تکمیل کادرهای در نظر گرفته شده، برای مسئولان ارسال کنند. اما در همین منو در قسمت سوالات متداول، پرسش‌هایی که ممکن است برای هر کاربر پیش آید به طور طبقه‌بندی شده همراه با پاسخ‌های مربوطه آمده‌اند که می‌توان از آنها نیز استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.