پونیلا می‌خواهد یک شبکه اجتماعی از موضوعات جذاب و مختلف باشد ‌

0

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این برنامه آن است که به‌دلیل وجود دکمه‌ها و گزینه‌های مناسب، کاربران به‌خوبی می‌توانند بین بخش‌های مختلف برنامه جابه‌جا شوند، بدون اینکه این کار باعث سردرگمی آن‌ها شود. اما این اپلیکیشن چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

با استفاده از پونیلا شما می‌توانید مطالب و اطلاعات مورد علاقه خود را به‌طور خودکار دریافت کنید. برای این کار، باید در این اپلیکیشن یک حساب کاربری داشته باشید یا با حساب ایمیل خود وارد برنامه شوید. سپس باید به قسمت پروفایل‌شده بروید و در بخش علاقه‌ها، موضوعات دلخواه خود را انتخاب کنید تا به‌طور خودکار در صفحه داشبورد نمایش داده شود؛ این تنها یکی از قابلیت‌های این برنامه است.

کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در برگه‌هایی وارد کنند و سپس آن‌ها را به شکل یک دفتر با دسته‌بندی‌های مختلف درآورند. وقتی کاربر دکمه + را در صفحه پروفایل انتخاب می‌کند، سه گزینه ارائه می‌شود: ایجاد برگه، دفتر و ساخت برگه با لینک یک وب‌سایت. اگر در این روند گزینه خصوصی را علامت نزنید، سایر کاربران می‌توانند دفتر‌های شما را دنبال کنند و مطالب شما را مشاهده کنند. محتوای این دفتر و برگه‌ها می‌تواند متن یا عکس باشد و کاربر می‌تواند آن‌ها را ویرایش یا حذف کند.

در این اپلیکیشن، شما می‌توانید مطالب سایر کاربران را دنبال کنید یا برای آن‌ها درخواست دوستی ارسال کنید. در این صورت، اطلاعات بین کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر شما مطلبی را لایک کنید، دوستان و دنبال‌کنندگان شما می‌توانند آن را مشاهده کنند و از علاقه‌مندی‌های شما مطلع شوند. یکی دیگر از قابلیت‌ها آن است که در صورت موافقت کاربران دیگر، شما می‌توانید در دفتر آن‌ها نیز مطالبی را یادداشت کنید. این قابلیت به تعامل بیشتر بین کاربران کمک می‌کند.

وقتی صفحه مربوط به یک مطلب را باز می‌کنید. یک متن یا عکس را مشاهده خواهید کرد و امکانات دیگری نیز برای شما نشان داده می‌شود؛ از قبیل اشتراک‌گذاری، گزارش تخلف، آدرس منبع، لایک کردن، ارسال نظرات و بازگردآوری برگه. بازگردآوری برگه به شما امکان می‌دهد تا آن مطلب را در دفترهای خود منتشر کنید. در پایان هر مطلب نیز برگه‌های مرتبط نمایش داده می‌شود تا شما بتوانید به محتوای بیشتری در آن زمینه دسترسی داشته باشید.

با ورود به این اپلیکیشن، ابتدا باید حوزه مورد علاقه خود را انتخاب کنید؛ برای مثال می‌توانید گزینه‌های هنر، ماشین و موتورسیکلت، طراحی، چهره‌ها، آموزش، کتاب، فیلم و موسیقی، غذا و نوشیدنی، فناوری، تاریخ، زیبایی و آرایش و… را علامت بزنید. این دسته‌بندی بسیار متنوع بوده و تمام سلایق افراد را در خود گنجانده است. سپس پونیلا مطالب مورد علاقه شما را جست‌وجو می‌کند. در صفحه اصلی، مطالب مربوط به گزینه‌های انتخابی شما نمایش داده می‌شود. همچنین در بالای صفحه گزینه‌های دفتر، جست‌وجو، اعلانات و پروفایل وجود دارد که هر یک قابلیت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد.

برای ایجاد یک فضای ایمن‌تر در قسمت تنظیمات، گزینه گذرواژه نیز در نظر گرفته شده است تا در صورت تمایل کاربران، یک گذرواژه برای حساب کاربری خود انتخاب کنند تا هر فردی نتواند به حساب آن‌ها دسترسی داشته باشد.

در واقع یکی از ویژگی‌های جالب توجه این اپلیکیشن آن است که دو قابلیت اصلی را با هم ادغام کرده است: یکی از این قابلیت‌های ارائه اطلاعات و اخبار درباره حوزه‌های مختلف است که به بالا بردن سطح آگهی و اطلاعات مردم کمک می‌کند و دیگری ایجاد امکان تعامل و تبادل نظر بین کاربران است. در واقع کاربران می‌توانند با داشتن یک حساب کاربری یا پروفایل در این اپلیکیشن، دیگران را از علاقه‌مندی‌ها و اطلاعات شخصی خود مطلع کنند و با آن‌ها در ارتباط باشند. در قسمت پروفایل شما می‌توانید نام و نام‌خانوادگی، تلفن، وبگاه و سایر اطلاعات خود را وارد کنید و حتی کمی درباره خودتان حرف بزنید. پونیلا راهی برای تبادل نظر افراد فارسی‌زبان در حوزه‌های مختلف است. از سوی دیگر اپلیکیشن پونیلا به افراد مختلف کمک می‌کند تا بتوانند زمان را مدیریت کنند و وقت خود را به جست‌وجو و گشتن در دنیای مجازی و واقعی هدر ندهند؛ با این اپلیکیشن، سرعت دریافت مطالب و اطلاعات بالا می‌رود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.