ویدئو اسم یک استارتاپ موفق ویدئویی است

0

ویدئو (Wideo) یک پلتفرم ساخت ویدئوی آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد ویدئوهای آنلاین را ایجاد و ویرایش کنند و به اشتراک بگذارند. پلتفرم ویدئو به افرادی که تجربه ساخت یا طراحی ویدئو را ندارند، امکان می‌دهد تا ویدئوها، ارائه‌های متحرک، کارت‌های الکترونیکی ویدئویی و غیره را ایجاد کنند.

کاربران می‌توانند از تصاویر، پس‌زمینه‌ها و صداها استفاده کنند تا ویدئوهای شخصی خود را ایجاد کنند. سپس آن ویدئو می‌تواند در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود یا در وب‌سایت‌ها یا وبلاگ‌ها قرار گیر‌د.

ویدئو مجموعه‌ای از عناصر، موضوعات و فونت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند عناصر را در یک مکان بکشند و رها کنند سپس مجموعه‌ای از انیمیشن‌ها را در صحنه‌های خاص خود قرار دهند. از هر عنصر می‌توان دوباره استفاده کرد و زمانبندی انیمیشن هر تصویر را می‌توان به طور جداگانه تنظیم کرد.

ویدئو خدمات خود را با مدل درآمدزایی رایگان ارائه می‌دهد که در آن مشتریان می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای از این ابزار استفاده کرده و ویدئوهای آنها را به اشتراک بگذارند. با این حال، اگر کاربر بخواهد برندسازی واترمارک ویدئو را حذف کرده، یا به طور مستقیم ویدئو را از کامپیوتر خود دانلود کند، می‌تواند ۳ بسته پولی را انتخاب کند.

ویدئو در سال ۲۰۱۲ توسط آگو د مارکو و آگوس اسپرون بنیانگذاری شد. این ایده از نیاز آگو برای ایجاد یک ویدئوی توصیفی برای یکی از سرمایه‌گذاری‌های کاری خود نشأت گرفته است. با یک بودجه کم و بدون هیچ تجربه‌ای، د مارکو متوجه مسئله‌ای شد که احساس می‌کرد در بازار ساخت ویدئوی آنلاین وجود دارد: یا پرداخت هزینه‌ای زیاد به یک شرکت حرفه‌ای برای ساخت آن، یا استفاده از نرم‌افزار پیچیده که یادگیری و استفاده از آن زمان‌بر است. او ویدئو را با ایده ساخت یک ابزار ساده بنیانگذاری کرد تا به افراد بدون دانش قبلی یا آموزش امکان دهد تا ویدئوهایی آنلاین و باکیفیت را با هزینه کم ایجاد کنند.

این شرکت به دنبال ارائه یک راه جایگزین برای برنامه‌های ارائه مانند مایکروسافت پاورپوینت است و به کاربران کمک می‌کند تا با رشد وسیع‌تر ویدئوی آنلاین خود را وفق دهند.

در مه ۲۰۱۲، ویدئو یکی از طرح‌های سیلیکون‌ولی را از آن خود کرد و به عنوان ۱۲ استارتاپی انتخاب شد که آن سال می‌توانستند در تک‌کرانچ حاضر شوند. در ژوئن سال ۲۰۱۲، ویدئو جایزه نوآوری و فناوری را در مادرید کسب کرد. در جولای سال بعد، ۵۰۰ استارتاپز به تسریع در رشد این شرکت کمک کرد. در اواخر جولای سال ۲۰۱۳، این استارتاپ مورد توجه انکوباتور کسب‌و‌کار به نام NXTP Labs قرار گرفت.  در همان سال، این شرکت جایزه بهترین محصول را در کمپ گیک ‌فانتازی در شیلی دریافت کرد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.