هت‌تریک به سبک فیدیلیو

اپلیکیشنی که در بهمن‌ماه ۹۷ برای سومین بار تندیس بهترین اپلیکیشن موبایل ایران را در بخش سبک زندگی برنده شد

0

اگر اهل غذا و رستوران‌گردی باشید، حتما اپلیکیشن موبایل فیدیلیو ‌روی موبایل شما نصب و فعال است و بارها از آن استفاده کرده‌اید

فیدیلیو همیشه در بزنگاه‌های غذایی زندگی به ما کمک کرده تا یک انتخاب خوشمزه داشته باشیم مثلا بدون مراجعه به کافه یا رستورانی بتوانیم منوی آن را مشاهده کنیم و نظر مشتریان آن را بخوانیم.

این اپلیکیشن محبوب که تقریبا ۱۰ ساله است، در بهمن ماه امسال برنده عنوان بهترین اپلیکیشن ایرانی در حوزه سبک زندگی شد پس اگر دوست دارید با سرگذشت و قابلیت‌های این اپلیکیشن کاربردی بیشتر آشنا شوید و در جریان کمپین‌های خوشمزه فیدیلیو تا پایان سال شوید، در ادامه این گزارش با ما همراه باشید.

این اپلیکیشن که قدیمی‌ترین اپلیکیشن موبایل فعال در میان ده‌ها هزار اپلیکیشن موبایل ایرانی است، در اواخر بهمن ماه توانست برای بار سوم موفق به کسب عنوان بهترین اپلیکیشن ایرانی شود؛ اتفاقی که پیش‌تر نیز در دوره اول و دوم جشنواره وب موبایل ایران نیز اتفاق افتاده بود.

اما فیدیلیو چگونه توانست به یکی از محبوب‌ترین‌ها و پر‌سابقه‌ترین اَپ‌های موبایل ایرانی تبدیل شود.

سال ۸۷ زمانی که گوشی تلفن همراه هوشمندی نبود و تلفن‌های همراه Nokia با سیستم عامل سیمبین حرف اول بازار را می‌زدند، زمانی که خبری از شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و فوراسکوئر نبود، فیدیلیو پیشتاز همه اپلیکیشن‌های ایرانی بود و در همان گوشی‌های معمولی امکان دسترسی به بانک اطلاعاتی اکثر کافه‌ها و رستوران‌های تهران را به شما می‌داد.

فیدیلیو در بزنگاه‌های غذایی زندگی به ما کمک کرده تا یک انتخاب خوشمزه داشته باشیم مثلا بدون مراجعه به رستورانی بتوانیم منوی آن را مشاهده کنیم

قابلیت‌هایی نظیر امکان مشاهده منو، سبک رستوران‌، سطح اقتصادی، جای پارک، دستگاه‌پوز و … اتفاقی که نه پیش و نه بعد از آن رخ داده است؛ اتفاقی که یک نیاز واجب برای بازار بود و این فیدیلیو بود که توانست دل کاربرانش را لمس کند و ماندگار شود.

اسباب‌کشی به خانه‌ای جدید و مجهز

فیدیلیو همزمان با پیشرفت روزافزون دنیای دیجیتال خود را به‌روز‌رسانی کرد و نسخه به نسخه بر امکاناتش افزود. با تسخیر بازار موبایل توسط دو سیستم عامل IOS و Android فیدیلیو نیز به خانه‌های جدید اسباب‌کشی کرد و با امکانات جدیدی که هر‌روز به تعداد آنها افزوده می‌شود، روز‌به‌روز مفید و کاربردی‌تر شد.

اکنون و در آخرین نسخه از اپلیکیشن فیدیلیو شاهد امکاناتی همچون موارد زیر هستیم:

  • دسترسی به مشخصات و منوی بیش از ۶۰۰۰ کافه، رستوران و قنادی
  • مشاهده تصاویر و نظرات چندین هزار کاربر فعال
  • امکان Check-in یا اعلام حضور در کافه رستوران‌های شهر
  • دریافت سکه، امتیاز درون‌برنامه‌ای، نوشیدنی یا پیش‌غذای رایگان به‌عنوان جوایز این اعلام حضور
    امکان خرید از فروشگاه فیدیلیو با این سکه‌ها و امتیازات کسب‌شده
  • شبکه اجتماعی غذایی با قابلیت دنبال‌کردن و یافتن افرادی با سلایق غذایی مشترک

اسفند ۹۷ و کمپین کافه باز فیدیلیو به همراه جوایز هیجان‌انگیز

در این کمپین زمستانی قرار است فیدیلیو با مشارکت قهوه بن‌مانو و ۱۰۰ کافه منتخبی که در سطح شهر هستند، شما را به یک کافه‌گردی جذاب با جوایز ویژه دعوت کند. کمپینی که از ۱ تا ۲۹ اسفند برقرار است و شما با هر اعلام حضور در این کافه‌ها می‌توانید ۲ امتیاز کسب کرده و با به اشتراک‌گذاری تصویر و نظر خود این امتیاز را به ۳ برسانید. در آخر با توجه به امتیازات کسب‌شده شانس برنده‌شدن جوایزه ویژه‌ای همچون:

  • یک عدد پلی‌استیشن ۴
  • یک عدد اپل‌واچ سری ۳
  • ۲ دوربین عکاسی سریع فوجی
  • ۵ دستگاه قهوه‌ساز همراه با قهوه
  • ۱۰ پک ۲۰۰ هزارتومنی قهوه

در مسابقه بزرگ زمستانه «‌کافه‌باز» خواهید داشت. پس با نصب آخرین نسخه از این اپلیکیشن خوشمزه ضمن استفاده از ده‌ها امکانات ویژه آن شانس خود را در برنده‌شدن یکی از این جوایز امتحان کنید.

فیدیلیو

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.