مهارت استخدام بهترین‌ها

0

در کارگاه «مهارت استخدام بهترین‌ها» می‌آموزید که چطور در مصاحبه‌های حرفه‌ای بهترین افراد را انتخاب کنید و همچنین ابزارهای مهمی را برای استخدام و نگهداشت بهترین افراد یاد می‌گیرید

جذب افراد خوب و حفظ آنها در سازمان یک مهارت اساسی در تجارت است که مانند هر مهارت دیگری در دنیای تجارت قابل یادگیری است و تقریبا هر‌کسی از طریق آموزش می‌تواند آن را یاد بگیرد، مهارت استخدام بهترین‌ها.

مدیران بی‌شماری این مهارت را در حد عالی یاد گرفته‌اند و مدام افراد خوبی را استخدام می‌کنند. در عین حال مدیرانی هم هستند که هنوز در این کار مهارت پیدا نکرده‌اند.

در نتیجه با آگاهی و دانش کم مصاحبه‌های استخدامی را انجام می‌دهند‌ و متعجب هستند که چرا۷۰درصد افرادی که استخدام کرده‌اند، کار نمی‌کنند.

اغلب اوقات این مدیران ضعفی را که در تصمیم‌گیری برای استخدام افراد دارند، به گردن کسانی که استخدام کرده‌اند، می‌اندازند و در نتیجه نمی‌توانند از اشتباهات‌شان درس بگیرند و پیشرفت کنند.

وظیفه شما مشخص‌کردن کارآمدترین داوطلبان برای کار مورد نظرتان است. ابزارهای متعددی در اختیار دارید اما باید زیرک باشید و بتوانید در مصاحبه‌های استخدامی از ابزارهایی حرفه‌ای استفاده کنید تا بهترین‌ها را بیابید.

در کارگاه «مهارت استخدام بهترین‌ها» می‌آموزید که چطور در مصاحبه‌های حرفه‌ای بهترین افراد را انتخاب کنید و همچنین ابزارهای مهمی را برای استخدام و نگهداشت بهترین افراد یاد می‌گیرید.

این کارگاه در روز جمعه ۲۰ مهرماه در تهران برگزار می‌شود و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۱۶۸۱ تماس حاصل کنید.  

برای آشنایی با بلاکچین

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.