متن‌هایتان را باز کرده، بخوانید و ویرایش کنید

0

Tube video downloader

این اپلیکیشن یکی از پربازدیدترین و پرطرفدارترین برنامه‌های مربوط به دانلود فایل‌های ویدئویی در پلی‌استور است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا فایل‌های ویدئویی اچ‌دی را از وب‌سایت‌های مختلف به‌طور مستقیم در دستگاه خود دانلود کنید، بنابراین می‌توانید هر زمان که بخواهید بدون مصرف داده اینترنت آن‌ها را باز کنید. این برنامه یک مرورگر تعبیه‌شده دارد که با استفاده از آن می‌توانید ویدئوها را جست‌وجو و دانلود کنید. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده است.

پس از نصب برنامه، فقط کافی است از طریق مرورگر مورد نظر خود یا مرورگری که در برنامه عرضه شده است، وارد وب‌سایت مورد علاقه‌تان شوید و فایل را انتخاب کنید. یک آیکون دانلود ظاهر خواهد شد و به شما اجازه خواهد داد که دانلود کنید. توجه کنید که امکان دانلود ویدئو از یوتیوب و سایر وب‌سایت‌های مشابه وجود ندارد، زیرا این کار نقض سیاست‌های بالقوه این وب‌سایت‌ها به‌شمار می‌رود.

CM Security AppLock AntiVirus

این برنامه رتبه یک را در بین موتورهای آنتی‌ویروس کسب کرده است. حدود ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ کاربر دارد و سابقه آن در حوزه صنایع امنیت تلفن همراه و کامپیوتر شخصی به ۱۶ سال می‌رسد. در آزمایش‌های انجام‌شده توسط AV-TEST و AV-Comparatives همیشه اولین رتبه را کسب کرده است. این برنامه از نسخه ۵.۰ و ۶.۰ پشتیبانی می‌کند. در برخی از دستگاه‌ها می‌توان از قابلیت رمز ورود اثر انگشت آن نیز استفاده کرد. این برنامه حالت قفل سفارشی دارد و لازم نیست شما هر بار قفل برنامه‌ها را بازگشایی کنید. این برنامه حاوی تصاویر پس‌زمینه و تم‌های زیبایی است. این برنامه موارد زیر را برای شما قفل می‌کند:  داده تلفن همراه  وای‌فای، بلوتوث، تماس‌های ورودی،نصب ولغو نصب برنامه‌ها،پلی‌استور،مرورگر، تنظیمات

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این برنامه گزینه AppLock Intruder Selfie  است. با این گزینه، دستگاه شما از فردی که رمز ورود اشتباه را وارد می‌کند، عکس می‌گیرد. در نتیجه بلافاصله فردی را که در دستگاه شما جاسوسی کرده است، دستگیر می‌کند و از طریق ایمیل به شما اطلاع می‌دهد. با کمک این برنامه می‌توانید برنامه‌هایی از قبیل واتس‌اپ و فیسبوک خود را قفل کنید. متن‌های خصوصی که در اعلان واتس‌اپ نمایش داده می‌شود نیز مخفی خواهد شد. این‌گونه دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند از رازهای شما با خبر شود.

WifiMapper – Free Wifi Map

برنامه کاربردی وای‌فای‌مپر یک پایگاه داده وای‌فای رایگان است که ۳ میلیون هات‌اسپات رایگان دارد. این برنامه یکی از پرطرفدارترین برنامه‌ها در پلی‌استور است که کاربران بسیار زیادی دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 نقشه هات‌اسپات‌های وای‌فای رایگان در محل،کمک به تقویت پایگاه داده ،مشاهده تاریخچه‌ای از تمام نقاط وای‌فای که شما به آن‌ها متصل بوده‌اید و مشاهده نحوه کار آن‌ها (فقط برای نسخه اندروید) ،ورود به ایمیل یا گوگل‌پلاس برای نظردهی، دسته‌بندی هات‌اسپات‌ها ،فیلترکردن هات‌اسپات‌ها برحسب نوع وای‌فای (رایگان یا پولی)، یا نوع مکان (برای مثال هات‌اسپات‌های کافی‌شاپ) ،کمک به برون‌سپاری: با استفاده از این برنامه شما می‌توانید نقاط وای‌فای رایگان بیشتری را شناسایی کنید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.