مایکروسافت و فیسبوک یک ردیاب تبلیغات برای اکسل ایجاد می‌کنند

0

اخیراً مایکروسافت و فیسبوک با هم همکاری کرده اند تا یک قابلیت جدید را در اکسل ایجاد کنند که جمع‌آوری داده و ایجاد گزارش را در اکسل تقویت خواهد کرد و موجب می‌شود که تبلیغ‌کنندگان راحت‌تر تبلیغات را در فیسبوک پیگیری کنند. مایکروسافت اعلام کرده است که مدیر تبلیغات فیسبوک برای اکسل (Facebook Ad Manager for Excel ) به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد “قالب‌های گزارش مشترک را در اکسل تهیه کرده و به اشتراک‌ بگذارد و داده عملکرد را به طور مستقیم در صفحات و بدون یکپارچه‌سازی دستی دانلود کند در حالیکه قابلیت بازیابی امکان می‌دهد تا گزارش‌های شما همیشه به روز باشد.”

این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا داده‌ها را از چندین حساب تبلیغاتی بدون نیاز به دانلود دستی فایل‌ها، یکپارچه‌سازی کنند.اویک« eWeek »در گزارشی اظهار کرده است که نرخ بازیابی می‌تواند برای مدت ۱۵ دقیقه تنظیم شود تا تبلیغ‌کنندگان به اطلاعات نسبتاً در زمان واقعی دسترسی داشته باشند. این ابزار در فروشگاه مایکروسافت آفیس رایگان است و با Excel 2016 سازگار می‌باشد.

تبلیغ‌کنندگان به طور مداوم برای ارزیابی و گزارش در کمپین‌های دیجیتالی از اکسل استفاده می‌کنند. با این حال، ایجاد گزارش‌های سفارشی از چندین حساب و پیگیری عملکرد در سراسر کمپین‌ها می‌تواند زمان‌بر و دشوار باشد. شرکت مایکروسافت و فیسبوک در این راستا قصد دارند با شراکت یکدیگر یک راهکار جدید را به تبلیغ‌کنندگان ارائه دهند که برای تسهیل استخراج داده و پخش گزارش کمپین طراحی شده است.

این شراکت جدید مایکروسافت با فیسبوک زمانی شروع شده است که فیسبوک در دنیای رسانه اجتماعی و کمپین‌های دیجیتالی جایگاه برتر را دارد. در ماه آوریل، فیسبوک اعلام کرد که به بیش از ۵ میلیون تبلیغ‌کننده در ماه دست یافته است. این شرکت در شبکه اجتماعی خود در سراسر دنیا ۱.۹ میلیارد کاربر دارد. از بین ۵ میلیون تبلیغ‌کننده، بزرگترین صنایع به تجارت الکترونیک، سرگرمی/ رسانه و خرده‌فروشی مربوط می‌شوند. حدود ۷۵ درصد از تبلیغ‌کنندگان از خارج از آمریکا و در هند، تایلند، برزیل، مکزیک و آرژانتین هستند. شرکت تحقیقات بازار،ای مارکتر eMarketer پیش‌بینی می‌کند مبلغی که در سال ۲۰۱۷ در حوزه تبلیغات دیجیتال آمریکا صرف می‌شود، ۱۶ درصد افزایش خواهد یافت و به ۸۳ میلیارد دلار خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.