مایکروسافت از اندروید پشتیبانی می‌کند

0

Android for Work  که برای اولین‌بار در زمستان سال ۲۰۱۵ به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی لالی‌پاپ اندروید ۵.۰ منتشر شد، همان میزان محافظت شرکتی را برای اپلیکیشن‌های موبایل اندروید به ارمغان آورد که در گذشته فقط در اختیار دستگاه‌های اپل یا دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ بود.

در حال حاضر اندروید آماده است تا در حوزه‌های کسب‌وکار و شرکتی از آن استفاده شود. در بین قابلیت‌های Android for Work که مایکروسافت به آن‌ها اشاره کرده است، اینتیون  در وهله اول از موارد زیر پشتیبانی خواهد کرد:

  •  پشتیبانی از سیاست‌های کاری، آن‌هایی که بر ظرف جداگانه اپلیکیشن‌های شرکتی که Android for Work روی دستگاه‌های اندرویدی ایجاد می‌کند، اعمال می‌شود
  •  استقرار یکپارچه اپلیکیشن‌های اندروید از فروشگاه گوگل‌پلی و اپلیکیشن‌های شرکتی خصوصی اعمال‌شده توسط یا برای یک شرکت

 پشتیبانی از اندروید پا را فراتر از آنچه سیاست‌های اپلیکیشن‌های اندرویدی استاندارد برای اپلیکیشن‌های مصرف‌کننده ارائه می‌دهد، می‌گذارد. تا همین اواخر، به نظر می‌رسید که اینتیون طراحی شده است تا شرکت‌ها را وادار کند از ابزار خود به نفع مایکروسافت استفاده کنند، برای مثال اجازه ندهند سایر ابزارها به  API های مدیریت اطلاعات مالکیت مایکروسافت دسترسی داشته باشند. به‌علاوه اینتیون از کامپیوترهای مک که با سیستم عامل ویندوز رقابت می‌کردند، پشتیبانی نمی‌کرد. با این حال، مایکروسافت به‌آرامی پشتیبانی از برخی از API های مدیریت مک را در اینتیون آغاز کرده است. از پاییز سال گذشته، به شرکت‌ها نیز اجازه داده است تا از مجموعه مدیریت شرکتی آن، که اینتیون یکی از مولفه‌های اختیاری آن است، همراه با سرورهای EMM سایر فروشندگان استفاده شود. این تغییرات به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا روابط فعلی خود را حفظ کنند و در عین حال بتوانند از  API های مدیریت اطلاعات خود نیز استفاده کنند. شرکت مایکروسافت همچنین با ارائه‌دهندگان پیشرو EMM کار کرده است تا آن‌ها از دایرکتوری فعال Azure در قابلیت مدیریت هویت خود پشتیبانی کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.