مایکروسافت و زنان استارتاپی

0

مایکروسافت فور استارتاپس قصد دارد از کارآفرینان پشتیبانی کرده و یک اکوسیستم مناسب ایجاد کنند که در آن هر کارآفرینی بتواند موفق شود.

استارتاپ‌ها و کارآفرینان با چالش‌های مختلفی در طول فعالیت خود مواجه هستند. مهم‌ترین چالش موانعی هستند که از مشارکت کامل گروه‌ها در اکوسیستم استارتاپی جلوگیری می‌کنند.

چالش‌هایی که بنیانگذاران خانم با آنها مواجه هستند بیشتر است؛ از کمبود بودجه و سرمایه گرفته تا درصد پایین استارتاپ‌های میلیاردی.

مایکروسافت فور استارتاپس قصد دارد از کارآفرینان پشتیبانی کرده و یک اکوسیستم مناسب ایجاد کنند که در آن هر کارآفرینی بتواند موفق شود.

این پروژه به استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا منابع مورد نیاز خود برای رشد و توسعه کسب‌و‌کارشان دسترسی پیدا کنند. این همان چیزی است که بنیانگذاران خانم ‌‌به آن نیاز شدید دارند.

به عنوان بخشی از این تلاش‌ها، مایکروسافت فور استارتاپس و یک جامعه حرفه‌ای و فضای همکاری زنان در آمریکا به نام ریوتر با یکدیگر همکاری می‌کنند تا از استارتاپ‌ها و کارآفرینان زنان پشتیبانی کنند.

این رابطه جدید از چندین مولفه تشکیل می‌شود؛ اعم از سخنرانی‌هایی که در آن متخصصان مایکروسافت درباره شیوه‌های موجود برای مقابله ریوتر با چالش‌های استارتاپی مختلف صحبت می‌کنند، از بهترین اقدامات تامین بودجه گرفته تا فروش به مشتریان شرکتی، مقابله با چالش‌های معماری فناوری و غیره. اولین سخنران چاد فولر، مدیر‌کل مشاوره توسعه‌ در مایکروسافت است.

به علاوه کارمندان مایکروسافت اعم از متخصصان مایکروسافت فور‌استارتاپس و ام‌۱۲، ساعات اداری را در ریوتر برگزار خواهند کرد تا از موضوعاتی مانند راهبرد کسب‌و‌کار، فناوری و تامین بودجه پشتیبانی کنند.

سومین مولفه مسیر دستیابی به پشتیبانی توسط اعضای استارتاپ ریوتر از طریق پیشنهاد مایکروسافت فور‌استارتاپس است؛ اعم از مزایایی مانند آزور کردیت، دسترسی به شبکه شریکان و مشتریان مایکروسافت‌ و بازار کار و پشتیبانی از فروش.

آنی پارکر، رئیس مایکروسافت فور‌استارتاپس، می‌گوید: «یکی از مهم‌ترین قسمت‌های اقدامات مایکروسافت برای کمک به جامعه استارتاپی برقراری ارتباط بین آنها و مشتریان و کمک به آنها برای رشد درآمد است. ما قصد داریم بیش از پیش روی بنیانگذاران خانم کار کنیم و این شراکت گامی در همین راستا‌ست.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.