عملکرد درست استارتاپ‌ها بیشتر از توسعه اهمیت دارد

0

مدیر پشتیبانی شبکه اجتماعی خریدبیار گفت: «در سال گذشته آشنایی با استارتاپ‌ها بسیار سرعت داشته و در سراسر کشور بسیاری از مردم و صاحبان کسب‌وکار با این اکوسیستم آشنا شده یا از آن استفاده می‌کنند.»

به گزارش شنبه‌پرس، روح‌الله فرشادفر درباره ورود به حوزه استارتاپ‎ها نیز اظهار کرد: «این اکوسیستم در سال گذشته پذیرای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بسیاری بوده ‌و به نظر می‌رسد روند رو به رشد و توسعه ادامه داشته باشد. کارآفرینان باید بدانند که پیش از توسعه دادن به عملکرد درست بیندیشند.

شبکه اجتماعی خریدبیار حدودا یک سال است که آغاز به کار کرده و بازاری است که هرکسی می‌تواند در آن کالای خود را بفروشد. مانند پاساژی که عرضه‌کنندگان مختلف می‌توانند کالای خود را عرضه کنند. تمام عوامل بازار مانند فروشنده، پخش‌کننده، خریدار و… می‏توانند مانند یک شبکه اجتماعی با هم در ارتباط باشند، برای هم پیام بگذارند، دیدگاه‎های یکدیگر را بخوانند، همدیگر را فالو کنند و به این شکل اطلاعاتی که نیاز دارند را به صورت هوشمند دریافت می‌کنند.»

فرشادفر درباره گستره توزیع این بازار گفت: «توزیع ما بسته به توان تامین‌کنندگان است. برای نمونه بخش برنج ما توان پوشش دادن کل کشور دارد.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.