سامسونگ دیسپلی صفحه‌های تاشو را به شرکت‌های چینی عرضه می‌کند

0

تولیدکنندگان بزرگ و جهانی تلفن هوشمند با یکدیگر در رقابت هستند تا در بازار تلفن‌های هوشمند تاشو جایگاه مهمی را در اختیار بگیرند. در بین این تلاش‌ها برای رسیدن به فرصت‌های طلایی در این حوزه، شرکت سامسونگ دیسپلی، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده اولدهای انعطاف‌پذیر، نمونه‌های اولیه از نمایشگر تاشوی خود را در اختیار تولیدکنندگان تلفن هوشمند چینی اعم از اوپو و شیائومی قرار داده‌اند.

تولیدکنندگان بزرگ و جهانی تلفن هوشمند با یکدیگر در رقابت هستند تا در بازار تلفن‌های هوشمند تاشو جایگاه مهمی را در اختیار بگیرند.

در بین این تلاش‌ها برای رسیدن به فرصت‌های طلایی در این حوزه، شرکت سامسونگ دیسپلی، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده اولدهای انعطاف‌پذیر، نمونه‌های اولیه از نمایشگر تاشوی خود را در اختیار تولیدکنندگان تلفن هوشمند چینی اعم از اوپو و شیائومی قرار داده‌اند.

این اقدام غیرعادی به نظر می‌رسد زیرا این شرکت کره‌ای، یک بخش تولید نمایشگر در شرکت بزرگ سامسونگ، همیشه ابتدا فناوری‌های پیشرفته خود را در اختیار تولیدکننده تلفن هوشمند کره‌ای قرار می‌داد.

اما این‌بار شرایط متفاوت است زیرا بازار تلفن هوشمند تاشو قبلا وجود نداشته است‌ و در ابتدا تصور بر این بود که بسیاری از شرکت‌های تلفن هوشمند، اعم از سامسونگ، بسته محدودی از این هندست‌ها را عرضه می‌کنند.

همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ دیسپلی سعی دارد اکوسیستم تلفن هوشمند تاشوی خود را با سرعت بیشتری توسعه دهد و سهم اعظم این بخش را در اختیار بگیرد.

منابع می‌گویند که این شرکت کره‌ای به فکر استفاده از خط تولید اولد‌های A2 و A3 است.

این دو خط تولید دو نوع محصول اولد متفاوت را ارائه می‌دهند؛ نمایشگرهای تاشو که با صفحات لمسی یکپارچه‌سازی می‌شوند جزء A3 هستند و نمایشگرهای بدون صفحه لمسی در خط تولید A2 قرار می‌گیرند.

یکی از مسئولان شرکت می‌گوید: «ایجاد یک تیم جدید برای حل مسائل فنی مربوط به صفحات تاشو یک ضرورت است.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.