رشد انفجاری استارتاپ‌ها در انتظار شناسایی درست

مهدی عظیمیان؛ رئیس اداره جذب پارک علم و فناوری پردیس

0

پارک علم و فناوری پردیس، یکی از متولیان برگزاری اینوتکس، پشتیبان شرکت‌هایی است که کسب‌وکار آنها شکل گرفته و می‌خواهند با هزینه‌های کم، کار خود را توسعه دهند.

مرکز رشد پارک نیز مختص حمایت از کسب‌وکارهای جدید است. مهدی عظیمیان، رئیس اداره جذب و پذیرش شرکت‌ها، پارک علم و فناوری پردیس درباره برگزاری اینوتکس ۲۰۱۸ می‌گوید: «این نمایشگاه ۷ دوره با تولیت پارک علم و فناوری پردیس برگزار می‌شود. حضور پارک به صورت غرفه در نمایشگاه به این هدف است که شرکت‌هایی که ظرفیت حضور در پارک پردیس را دارند، شناسایی کنیم، به پرسش‌های احتمالی پاسخ دهیم تا آنها مسیر عضویت را بگذرانند، عضو پارک شوند و از مزایای آن استفاده کنند. اینوتکس در هر دوره نسبت به دوره قبل بهتر شد و الان به هدف خود که حمایت از کسب‌وکارهای جدید و توسعه فناوری است، نزدیک شده است.»

وی درباره حضور این دسته از شرکت‌ها و تعامل با مسئولان پارک پردیس گفت: «در ساعات نخست نمایشگاه، مراجعان بسیاری داشتیم که با آنها مذاکره و آنها را راهنمایی کردیم که چگونه می‌توانند عضو پارک علم و فناوری پردیس شوند.»

او برای بهبود روند اینوتکس و افزایش کارایی این نمایشگاه اظهار می‌کند: «همه کاری که باید در اینوتکس انجام شود این است که بتوانیم کسب‌وکارهایی که پتانسیل حضور در بازار را دارند ولی از توان آنها خارج است، کمک کنیم تا بیزینس آنها شکل بگیرد. این استارتاپ‌ها می‌توانند رشد انفجاری داشته باشند و مانند بیزینس‌های بزرگ دنیا، برجسته شوند.»

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.