دوربین رو بردار و بگو ازتون متشکرم

سلفی کامنت‌های ویدئویی جایگزینی مناسب برای متن

0

ایجاد اعتماد با تقدیرنامه‌های ویدئویی یا سلفی کامنت‌های ویدئویی ظاهرا یکی از بهترین روش‌ها در دیجیتال مارکتینگ هستند. به نظر می‌رسد تقدیرنامه‌های ویدئویی بهترین راه برای ایجاد اعتماد در کمترین زمان و به‌آسانی است.

همه ما از تاثیر تقدیر و تحسین از طرف مشتریان مطلع هستیم. زمانی ‌که مشتریان از محصولات شما تعریف کنند، خریداران بالقوه به کسب‌وکار شما اعتماد می‌کنند و بالطبع آنها نیز خیلی زود جزو مشتریانتان خواهند شد.معمولا آنچه که ما از تقدیرنامه‌ها سراغ داریم، این است که بخش زیادی از آنها شامل متن است و گاهی هم با یک عکس همراهند.

بیشتر بازدیدکنندگان نسبت به این نوع تقدیرنامه‌ها و صحت آنها بدبین هستند. پس اگر شما سلفی کامنت‌های ویدئویی را جایگزین تقدیرنامه‌های متنی کنید، از قدرت تأثیرگذاری بسیار بیشتری برخوردار می‌شوید. مشتریان بالقوه شما این نوع تقدیرنامه‌ها را باور خواهند کرد.

ساخت سلفی کامنت ویدئویی آسان است، به همین دلیل این ویدئوها چه آنلاین و چه آفلاین، از مؤثرترین روش‌های افزایش فروش محسوب می‌شوند. این ویدئوها تأکیدی قدرتمند روی وجه تمایز کسب‌وکارتان محسوب می‌شوند، چرا که وقتی یک مشتری ویدئویی از شخصی را می‌بیند که در حال تأیید و حمایت محصولات و خدمات شماست، به‌وسیله آن با لبخند به شما اعتماد می‌کند.

گرچه سلفی کامنت‌های متنی در گذشته عملکرد بسیار خوبی داشتند، اما امروز‌ افراد زیاد به این نوع سلفی‌کامنت‌ها خوشبین نیستند. برای آنکه بدانیم چگونه از سلفی‌کامنت‌های ویدئویی استفاده کنیم،لازم است به‌طور دقیق موانع فروش را بدانیم.

۳مانع رایج بر سر راه فروش عبارتند از: قیمت، زمان و اعتماد.

قیمت: «محصول ایکس یا خیلی گران است یا خیلی ارزان».

زمان: « مدت زمان عملکرد و رساندن منفعتش خیلی طولانی یا خیلی سریع است».

اعتماد:« آیا همانقدر که ادعا می کند، کارایی دارد؟»

مشتریان شما معمولا دلیلشان برای خرید، یک یا همه این موارد است. زمانی که این مسائل حل شوند و اعتراضی وجود نداشته باشد، مشتریانتان از شما خرید می‌کنند. سلفی‌کامنت‌های ویدئویی برای از بین بردن این موانع ایده‌آل هستند. شما می‌توانید ویدئویی تهیه کنید و در آن بزرگ‌ترین حامیان خود را مخاطب قرار دهید.

این ویدئو به‌منزله یک تقدیرنامه مشتری بسیار مؤثرتر از آن است که شما درباره کسب‌وکارتان صحبت کنید. بدون در نظرگرفتن اینکه کیفیت ویدئو چقدر مطلوب است، باید برای تولید سلفی‌کامنت‌های ویدئویی تلاش کنید.

برای دستیابی به بهترین نتایج از سلفی‌کامنت‌های ویدئویی، فقط لازم است یکی از موانع فروش را از سر راه مشتری بردارید و تمرکز خود را روی رفع مشکلات مشتریان بگذارید؛ مشکلاتی که‌ مشتریان عموما در اعتراضاتشان بیان می‌کنند. می‌توانید از سلفی‌کامنت‌هایی که دریافت کرده‌اید، یک کمپین ویدئویی بسازید به‌ طوری که هر یک مربوط به رسیدگی به یک اعتراض یا مشکل خاص باشد.

برای درک بهتر سلفی‌کامنت‌های ویدئویی یک نمونه که مربوط به رئیس یک کسب‌وکار است را مورد بررسی قرار می‌دهیم. کاملا محتمل است که هر مانع فروشی که ذکر کردیم امکان برقراری ارتباط مشتری جدید با صاحب یک کسب‌وکار را مختل می‌کنند.

من سریعا اعتراضات مشتری را مورد بررسی قرار می‌دهم و به شما نشان می‌دهم که چقدر ساده می‌توانید سلفی‌کامنت‌های ویدئویی خود را به آن اعتراضات ربط دهید.

اولین اعتراض در رابطه با قیمت است. وقتی از جمله« قیمت محصول خیلی زیاد است» استفاده کنی، فروش خوبی نخواهیم داشت در حالی‌که وقتی می‌گوییم‌« قیمت این کالا خیلی ارزان است»‌مشتری ناخودآگاه جذب می‌شود.

به همین دلیل حراجی‌ها در سراسر دنیا بیشترین فروش را به خود اختصاص می‌دهند. مشتریانی را در نظر بگیرید که در ابتدا فکر می‌کردند قیمت خدمات شما خیلی بالا‌ست و الان که در حال کسب‌وکار با شما هستند، نظرشان عوض شده است.

محتوای سلفی‌کامنت ویدئویی که قرار است ذهنیت مخاطب را نسبت به آنچه که بیان شد تغییر دهد، حول‌ محور ارزشگذاری برای پول می‌گذرد.در سلفی کامنت ویدئویی چیزی شبیه به متن زیر می‌تواند بیان شود:

« وقتی برای اولین بار شنیدم هزینه این خدمات چقدر است، در ابتدا تمایلی به انجامش نداشتم. اما حالا که با شرکت ایکس کار کرده‌ام، می‌توانم صادقانه بگویم که خدماتی که دریافت می‌کنم فوق‌العاده است و خیلی بیشتر از هزینه‌هایی است که بابت آن پرداخت کرده‌ام.

کسب‌وکار خودم را پیشرفت داده‌ام و به وضوح می‌توانم بگویم که شرکت ایکس در این رشد نقش مؤثری داشته است. این ارزش بزرگی در مقابل پولی است که پرداخت کرده‌ام و به شما هم بسیار توصیه می‌کنم که همین امروز با شرکت ایکس وارد عمل شوید».

دیدید که چقدر آسان می‌شود یکی از موانع فروش را با سلفی‌کامنت ویدئویی از میان برداشت؟ در این مورد، هر مشتری که نگران قیمت باشد، با دیدن ویدئو با خود فکر می‌کند: «‌شاید این محصول آنقدری هم که فکر می‌کردم، گران نباشد.»

دومین اعتراض درباره زمان است. بیایید به جای استفاده از جمله‌«‌خیلی طول می‌کشد تا نتیجه مطلوبم حاصل شود» از جمله دیگری استفاده کنیم. همچنین یک سلفی‌کامنت ویدئویی توسط مشتری‌ای بسازید که همین فکر را داشته است. اکنون آنها می‌توانند ببینند که شرکت ایکس چقدر سریع نتایج موردنظر را برایشان حاصل کرده و در نهایت نظر آنها به کلی تغییر کرده است.

سومین اعتراض درباره اعتماد است. مشتری از خود می‌پرسد ‌«‌آیا محصول یا خدمات واقعا برایم کارایی دارد؟»و در جواب به خود می‌گوید«‌در واقع اصلا مطمئن نیستم» . برای آنکه مشتری به شما اعتماد کند و نسبت به کارایی محصولات یا خدمات‌تان مطمئن شود با تولید یک سلفی‌کامنت ویدئویی می‌توانید اعتماد آنها را جلب کنید.

سلفی‌کامنت‌های ویدئویی نتایج حاصل‌بخشی به همراه دارد. اگر این فرمول ساده را به نحوی استراتژیک پیاده‌سازی کنید، می‌توانید سرمایه بسیار بیشتری را نسبت به زمانی که از مشتری تقاضا دارید که انتظاراتشان را درباره کسب‌وکارتان بیان کنند، به‌دست آورید.

معمولا وقتی از مشتری می‌پرسید که امکان تولید یک سلفی کامنت ویدئویی برایشان هست یا نه؟ آنها خواهند گفت :«البته، ولی دقیقا باید چه بگویم؟» و این برای شما فرصت خوبی است تا با راهنمایی صحیح مشتریان یکی از موانع فروش از میان برداشته شود.

قطعا شما نمی‌توانید به آنها بگویید که دقیقا چه بگویند و آنها باید از زاویه دید خودشان به قضیه نگاه کنند. در سلفی‌کامنت‌های ویدئویی باید درستی و صداقت حفظ شود. می‌توانید از سلفی کامنت‌های ویدئویی به منزله ویدئوهای مستقل استفاده کنید، همچنین می‌توانید از آنها به عنوان بخشی از یک ویدئوی پیچیده‌تر استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.