رونمایی از نشان درخش در سومین گردهمایی فصلی ثروت ستارگان

0

در هفته‌ای که گذشت، سومین گردهمایی فصلی پورتفولیو مدیریت ثروت ستارگان برگزار شد. ثروت ستارگان یک شرکت سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر متمرکز بر حوزه فین‌تک است که هر ۳ ماه یک‌بار با دعوت از مدیران عامل استارتاپ‌های پورتفولیو خود، تلاش می‌کند زمینه را برای تعامل و تبادل هرچه بیشتر دانش و تجربه فراهم کند.

هفته گذشته نیز در آخرین روز تابستان، ثروت ستارگان در یکی از کافه‌های تهران میزبان ۱۱تیم از پورتفولیو خود بود. برخی از تیم‌های حاضر در این گرد‌همایی به‌تازگی و در ۳ ماه‌ اخیر به پورتفولیو اضافه شده‌اند.

در ابتدای جلسه و پس از صرف صبحانه، وحید شامخی مدیرعامل ثروت ستارگان به ارائه نکاتی پرداخت. شامخی گفت:‌ یکی از مدرن‌ترین گفتمان‌های عصر حاضر،«رقابت مبتنی بر همکاری» است. امروز برخلاف رویکردهای گذشته که رشد کسب‌وکار را در حذف دیگری می‌دیدند، تعامل و مشارکت است که برگ برنده شرکت‌های موفق محسوب می‌شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملیاتی‌سازی همکاری‌‌های مشترک میان برخی از تیم‌های پورتفولیو، بر لزوم حرکت هرچه سریع‌تر و جدی‌تر در این تعاملات تاکید کرد. و اما پس از بخش اول برنامه، نوبت به یک بخش متفاوت رسید. ۲ بازی فکری، عملی، گروهی و چالشی که توسط تیم خوب و پرانرژی پرتاپ اجرا شد.

در انتها نیز زرینه، مدیر توسعه کسب‌و‌کار ستارگان از یک جایزه ویژه با نام «نشان درخش»رونمایی کرد. این جایزه هر ۳ ماه یک‌بار به یکی از استارتاپ‌های پورتفولیو ستارگان که بیشترین رشد را نسبت به ۳ ماه گذشته خود داشته است، اهدا می شود. اولین نشان درخش را نیز تیم بونس از آن خود کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.