در غرفه فرامحتوا چه خبر است؟

گذشته، حال و آینده فرامحتوا در الکامپ

0

امسال چند اتفاق نو برای اولین‌بار در غرفه فرامحتوا رقم خواهد خورد؛ اولین موضوع کمپین «تولید محتوا نکنید» است که در شبکه‌های اجتماعی با تأکید فریاد زده‌ایم: تولید محتوا نکنید! صدایی که در تونل محتوا می‌پیچد؛ تونلی که جنس کف و سقف آن از محتواست.

البته بی‌دلیل این موضوع را مطرح نکرده‌ایم و دلیل آن را در غرفه فرامحتوا به شما توضیح خواهیم داد. این اتفاق با نوشتن چند خط متن روی یک کاتالوگ اتفاق نخواهد افتاد، بلکه دلیل تولید محتوا نکردن را می‌توانید در تونل محتوا در غرفه فرامحتوا بیابید.

هنگام راه رفتن در تونل حواستان به همه جا باشد، آنچه در کف و سقف تونل است، با شما سخن خواهد گفت. به دنبال پاسخ سؤالات خود به این تونل اگر می‌آیید، پشت هیچستان است! پاسخ این سؤالات در راستای اتخاذ تصمیم بهینه در خصوص فرایندهای محتوا با قدم زدن روی سؤالات مرتبط، به شما الهام خواهد شد. این تونل نوعی فرصت برای کسب مشاوره رایگان است.

بهترین وب‌سایت ایران را انتخاب کنید

بعد از گذشت چندین سال به‌کارگیری بازاریابی محتوا توسط وب‌سایت‌های ایرانی، دیگر وقت آن است که ببینیم کدام وب‌سایت از همه موفق‌تر بوده؟ در این طرح پژوهش دومرحله‌ای برآنیم تا از میان عملکرد وب‌سایت‌های برتر ایرانی که از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند، شاخص‌های موفقیت را شناسایی کنیم.

در مرحله اول لیستی از کسب‌وکارهایی که در بین ۳۰۰ وب‌سایت ایرانی با بالاترین رتبه قرار دارند و محتوای وب‌سایت موفقی دارند را از دیدگاه مخاطبان اولویت کردیم. در ادامه نتایج این پژوهش میدانی را به مرحله عمل گذاشتیم و بر اساس سه شاخص موفقیت شامل کاربردی‌بودن، تمامیت و تعامل عملکرد هر کدام از وب‌سایت‌هایی را که مخاطبان بیشتر به سراغ محتوای آنها می‌روند، ارزشیابی کردیم.

نتایج این تحقیق به عنوان اولین پژوهش «بست پرکتیس» یا همان «بهترین نمونه» در حوزه بازاریابی محتوا می‌تواند الگویی برای شما باشد. منتظر مقاله پژوهشی ما در همین صفحه باشید تا تحلیلی بر عملکرد بهترین وب‌سایت‌های ایران در حوزه به‌کارگیری بازاریابی محتوا را بخوانید.

نقشه‌خوانی محتوا

بخشی از غرفه فرامحتوا را به معرفی محصول نقشه راه محتوا اختصاص داده‌ایم. توضیحات این محصول پیش‌تر در همین صفحه چاپ شد و این‌بار در الکامپ فرصتی فراهم شده تا شما بتوانید این محصول را امتحان کنید، خروجی‌های آن را مشاهده و مشتریانی که این محصول را خریداری کرده‌اند، بشناسید.

در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر درباره نقشه راه محتوا و فواید آن داشتید، کارشناسان ما در غرفه به تمامی سؤلات‌تان پاسخ خواهند داد.

رونمایی از محصول جدید

و اما در قسمتی از غرفه، شما را با جدیدترین محصول فرامحتوا آشنا خواهیم کرد؛ محصولی که توضیحات عمده آن در ستون نوشته شده است با نام «شخصیت برند». این محصول برای اولین‌بار در جهان بر اساس الگوریتم‌های هوش مصنوعی توسعه یافته که شما را قادر می‌سازد با تکمیل یک پرسشنامه آنلاین، همان لحظه شخصیت برند خود را بشناسید و با برندهایی که شخصیتی مشابه شخصیت برند شما دارند، آشنا شوید.

خانواده فرامحتوا را بشناسید
اگر به غرفه ما سر بزنید، در نگاه اول خواهید فهمید که فرامحتوا چگونه و در چه سالی با چه چشم‌انداز و هدفی تشکیل شد و چه عملکردی داشته است. همچنین با تک تک اعضای خانواده فرامحتوا و ویژگی‌های فردی آنان آشنا خواهید شد.

محصولات is loading… فرامحتوا
در قسمتی از غرفه محصولاتی را که در حال توسعه‌شان هستیم، معرفی خواهیم کرد و می‌توانید روند و درصد پیشرفت هرکدام از این پروژه‌ها را مشاهده کنید. در صورتی که گمان می‌کنید می‌توانید در هر کدام از محصولاتی که در حال توسعه آنها هستیم با ما مشارکت داشته باشید، با روی گشاده استقبال خواهیم کرد.

توسعه جهانی فرامحتوا در جاده ابریشم
در انتها در آخرین بخش غرفه مسیر جهانی‌شدن فرامحتوا را مشاهده خواهید کرد. فرامحتوا تاکنون در ۲ کشور ایران و ترکیه فعالیت محتوایی دارد و برنامه‌هایی برای توسعه جهانی و قدم‌زدن در جاده ابریشم دارد. روی یکی از دیوارهای غرفه نقشه‌ای مشاهده می‌کنید که مسیر فرامحتوا را نشان خواهد داد؛ مسیری که برای توسعه محتوای فارسی در جهان خواهیم پیمود. این مسیر با همکاری شما قطعا با سرعت بیشتری طی خواهد شد و شما می‌توانید با اتصال نخ‌های راه‌ ابریشم آمادگی خود را برای توسعه مشترک اعلام کنید.

با ما همراه باشید
اگر درباره هر کدام از مسائل مطرح شده مانند محصولاتی که قرار است معرفی شوند یا فعالیت‌هایی که در غرفه فرامحتوا انجام می‌شوند، پرسشی داشتید، می‌توانید به صفحه مربوط به الکامپ در وب‌سایت فرامحتوا مراجعه کنید و از توضیحات موجود در آن صفحه استفاده کنید. همچنین می‌توانید سایر سؤالات خود را در کامنت بپرسید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند. برای مشاهده صفحه ویژه الکامپ کد زیر را اسکن کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.