برای مشتری ویدئو بسازید نه برای دل خودتان

0

شبکه‌های رسانه‌ای جهانی مانند فیس‌بوک، توییتر و… در وهله اول به‌شدت ‌روی استراتژی ویدئویی تمرکز می‌کنند؛ ویدئوهایی با محتوای خلاقانه و ارزشمند که اهمیت بازاریابی ویدئویی را در سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد. در ادامه برخی از تبلیغات ویدئویی که می‌تواند کسب‌وکار شما را به سمت جلو حرکت دهد، ذکر شده است.

  • به اشتراک‌گذاری یک خلاصه از  فعالیت‌‌های شرکت

با استفاده از ویدئو و برجسته‌کردن نقاط قوت کسب‌و‌کار خود، می‌توانید نام تجاری خود را به طور مؤثرتری نسبت به تصاویر ثابت یا محتوای نوشته‌شده معرفی کنید. در حقیقت، پست‌های ویدئویی ۱۳۵‌درصد بیشتر از عکس نوشته دارای مخاطبان همراه با عکس‌العمل هستند.

  • چند راه برای به اشتراک‌گذاشتن ارزش‌های شرکت خود از طریق ویدئو:

 بازخوانی محتوای نوشته‌شده که برند شما را از هم جدا می‌کند (پوشش مطبوعاتی، پست‌های وبلاگ و غیره) به فرمت ویدئویی برای وب‌سایت‌تان.

 به اشتراک‌گذاری  تجربیات کارمندان

اضافه‌کردن پست ویدئوی خود به بالای صفحه فیس‌بوک و توییتر

معرفی‌کردن شرکت در شبکه‌های اجتماعی

در سال ۲۰۱۸، برقراری ارتباط مداوم در رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهای نوین ضروری است. از آنجا که رسانه‌های اجتماعی بخشی از روال فعالیت‌های روزانه برای اکثر کاربران است، کسب‌وکار شما نیز نیاز به یک بخش دیجیتال برای کسب جذابیت واقعی در این شبکه‌ها دارد. در اینجا چند پیشنهاد برای شما داریم:

به اشتراک‌گذاری ویژگی‌های جدید و یا یک محصول با یک نام تجاری جدید

اعلام رویدادهای ویژه

استفاده از تبلیغات ویژه

  • آشنایی با نسخه آزمایشی محصول

در سال ۲۰۱۵‌، تحقیقات درباره شرکت‌ها نشان داد که تماشای یک ویدئو در مورد یک محصول ۴ برابر بیشتر نسبت به خواندن همان اطلاعات درباره محصول است. وجود ویدئوی تبلیغاتی علاوه بر ارائه یک درک از محصول شما، به مشتریانتان اعتماد بیشتری در مورد محصول و برندتان می‌دهد. شما می‌توانید از نکات زیر برای نسخه‌های آزمایشی ویدئوی خود استفاده کنید:

  یک ویدئو ساده اما با مفهوم تهیه کنید.

به مشتری خود نشان دهید که محصول شما چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و چطور می‌توان آن را به فروش رساند.

اهداف قبل و بعد محصول خود را برای بینندگان به اشتراک بگذارید.

  • نشان‌دادن تفکرات و ایده‌های خود 

سعی کنید ویدئوهایی تولید کنید که آخرین به‌روزرسانی‌های صنعت را به نمایش می‌گذارد. این کار تخصص شما را در صنعت‌تان نشان می‌دهد. برای مثال، فیس‌بوک، آخرین به‌روز‌رسانی‌های این شبکه اجتماعی را به اشتراک می‌گذارد. این فیلم‌ها به بافر اجازه می‌دهد تا خود را به عنوان منبعی برای اطلاعات رسانه‌های اجتماعی معرفی کند و مخاطبان خود را نگه دارد.

  • استفاده از ویدئوهای آموزشی برای مخاطبان

از دیگر روش‌های مؤثر برای تولید ویدئو در سال ۲۰۱۸  تولید ویدئوهایی آموزشی برای مخاطبان است. تولید ویدئوهای آموزشی به مشتریان و مشتریان بالقوه ارزش می‌دهد در حالی که همزمان محصول خود را هم  معرفی می‌کنید. برای به‌دست‌آوردن ایده در مورد چگونگی فیلمبرداری می‌توانید به وبلاگ Peanut Blossom مراجعه کنید. در اینجا چند نکته برای آموزش وجود دارد:

   با به تصویرکشیدن قسمتی از کسب‌وکار به بینندگان نشان دهید که چگونه می‌توانند از یک محصول جالب استفاده کنند.

راهنمایی‌های مربوط به محصول یا خدمات خود را ارائه دهید و ویدئوهایی را در جهت راهنمایی مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

  •  دعوتنامه‌های ویدئویی رویدادها

برای دعوت از مخاطبان خود به شرکت در رویدادهای مختلف دعوتنامه‌های ویدئویی تهیه کنید. ارسال این نوع دعوتنامه‌ها به عنوان یک پیام منحصربه‌فرد از برند شما تعامل اثربخشی را با مخاطبان برقرار می‌سازد. چند روش برای استفاده از دعوتنامه‌های ویدئویی:

  استفاده از تیزر حضور در نمایشگاه‌های تخصصی و دعوت از مخاطبان برای شرکت در نمایشگاه

استفاده از ویدئوی معرفی کمپین‌های مختلف بازاریابی یا مسئولیت اجتماعی و دعوت از مشتریان برای شرکت در آن

جلب اعتماد با استفاده از توصیه‌نامه‌های مشتری

استفاده از یک فایل ویدئویی که در آن مشتری شما از تجربیات خرید و مزایای کسب‌شده به واسطه استفاده از محصولات و خدمات شما سخن بگوید، بسیار اثربخش‌تر از یک پاراگراف متنی و توصیه سربسته شما به سایر مشتریان است. ایده‌هایی برای استفاده از توصیه‌نامه‌های ویدئویی:

به اشتراک‌گذاری ویدئوهای سریالی از نظرات مشتریان

تولید و انتشار ویدئو از یک مشتری خاص و نشان‌دادن مزایای محصول و خدمات شما

انتشار ویدئوهای فصلی مرتبط با کسب‌وکار شما

انتشار مستمر و منظم محتوا پایه و اساس رشد تعداد مخاطبان، افزایش نرخ تعاملات و همچنین نرخ تبدیل مخاطبان به مشتریان بالفعل است. رویدادهای تقویمی مرتبط با کسب‌وکار شما یکی از روش‌های اثربخش برقراری ارتباط مستمر با مخاطبان است تا در تمامی لحظات در کنار آنها باشید. چند راه برای بهره‌مندی از مزایای تمرکز بر رویدادهای تقویمی:

انتشار ویدئوهای مرتبط با رویدادهای تقویمی در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی

تهیه یک ویدئو از رویدادهای اجتماعی جامعه که ‌مرتبط با کسب‌وکار شماست، از طریق تمرکز بر هشتگ‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی

تهیه و تنظیم از فرامحتوا

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.