با پلتفرم تونگال تبلیغ خود را طراحی کنید

0

نمی‌توان اهمیت رشد رسانه‌های بصری را در فضای آنلاین نادیده گرفت؛ امروزه بسیاری از رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های آنلاین در حال انجام فعالیت‌های بازاریابی هستند و در این میان پلت‌فرم تونگال نیز هدف اصلی خود را ارائه محتوای تبلیغاتی به‌صورت آنلاین قرار داده است که در گوشی‌های همراه کاربران قابل مشاهده است. آنچه تونگال انجام می‌دهد، فرآیند ساده‌ای دارد؛ این کمپین تبلیغاتی آنلاین، یک ارتباط مستقیم بین شرکت‌ها و استعدادهای خلاق ایجاد می‌کند تا یک برنامه ویدئویی آنلاین برای تبلیغ محصولات شرکت مذکور آماده شود. فقط کافی است شرکت‌ها پروژه مورد نظر خود را برای این کمپین ارسال کنند و منتظر ایده‌های خلاقانه آن‌ها باشند. نکته مهمی که در فرآیند تولید یک ویدئوی تبلیغاتی در این کمپین وجود دارد، چرخه‌ای است که بین شرکت‌ها و گروه خلاق این کمپین ایجاد می‌شود؛ به این صورت که بعد از ارسال پروژه مورد نظر از سوی شرکت‌ها، طرح‌های پیشنهادی به صاحبان مشاغل ارائه می‌شود و آن‌ها می‌توانند با گروه بازاریابی این کمپین، وارد تبادل نظر شده و اهداف و پیشنهادادت خود را برای پیشرفت ویدئو مورد نظر اعلام کنند. جالب است بدانید فرآیند مذکور به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و چند مرحله اساسی را پشت‌سر می‌گذارد:

۱. ارسال پروژه از سوی شرکت مورد نظر

۲. ایده‌پردازی جامعه خلاق کمپین تونگال و بررسی مختصر پروژه مذکور و پرسیدن سوال‌های احتمالی

۳. انتخاب ایده‌های برتر

۴. اجرایی کردن ایده‌های برتر از سوی مدیران خلاق این کمپین

۵. بررسی ایده‌های برتر از سوی شرکت‌ها و انتخاب و تضمین قیمت نهایی آن‌ها

۶. انتخاب رسانه‌های دیجیتال مورد نظر برای ارائه ویدئوهای مذکور از سوی شرکت‌ها

۷. پرداخت هزینه‌های تبلیغات مذکور به اعضای تونگال

در مراحل فوق آنچه مهم است بحث انتخاب و تبادل نظر است؛ به این معنا که از میان ایده‌های ارائه‌شده، برترین‌ها توسط مدیران بازاریابی این کمپین انتخاب شده و به شرکت‌ها ارائه می‌شود و شرکت‌های مذکور نیز در بین این ایده‌های انتخابی، آنچه را با اهداف آن‌ها هماهنگ‌تر است، انتخاب کرده و حتی می‌توانند رسانه‌هایی را که تبلیغ مذکور در آن‌ها به نمایش درمی‌آید نیز انتخاب کنند.

در واقع می‌توان گفت استفاده از پلت‌فرم‌های آنلاین برای ارائه آگهی‌های تبلیغاتی، از ابزار کارآمد بازارایابی در دنیای امروز به‌شمار می‌رود که رابطه بین تولیدکنندگان و مخاطبان را بیشتر می‌کند. از آنجایی که امروزه اکثر افراد جهان به گوشی‌های هوشمند دسترسی دارند و وارد فضای آنلاین می‌شوند، ارائه چنین برنامه‌هایی، از جمله اقدامات خلاقانه بازاریابی محسوب شده و باعث دسترسی آسان‌تر شرکت‌ها و صاحبان مشاغل به مخاطبان اینترنتی خود می‌شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.