بازاریابی با کمک دریپ، برونتو و امفلوئنس

سه اپلیکیشن که راه‌انداختن کمپین‌ را آسان‌تر می‌کنند

0

دریپ یک ابزار اتوماسیون بازاریابی ایمیل قدرتمند است، برونتو یک نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی برای کسب‌و‌کارهای تجارت الکترونیک است و پلتفرم بازاریابی امفلوئنس یک پلتفرم بازاریابی ایمیل، پیگیری وب‌سایت و اتوماسیون بازاریابی است

Drip

دریپ یک ابزار اتوماسیون بازاریابی ایمیل قدرتمند است که دارای یک سازنده کمپین، ابزار مدیریت جریان کار و تحلیل مشارکت مشترکان است. دریپ ابزار مدیریت روابط با مشتری است که سیلزفورس آن را نساخته است.

مدیریت روابط با مشتریان تجارت الکترونیک دریپ به نام ECRM برای فروش بیشتر در نظر گرفته شده است. هزاران بازاریاب با استفاده از قابلیت‌های این ابزار با مشتریان خود بیشتر آشنا می‌شوند. آنها برای کسب درآمد بیشتر ابزار دریپ را انتخاب کرده‌اند.

قابلیت‌های مدیریت مخاطب ارائه‌شده توسط دریپ به کاربران امکان می‌دهد تا برادکست‌ها، پاسخ‌دهندگان خودکار‌ و رفتار مبتنی بر ایمیل‌ها را به عنوان بخشی از کمپین‌های بازاریابی خود راه‌اندازی کنند.

این سازنده جریان کار ابزارهایی را برای ایجاد و اتوماسیون‌سازی کل مسیر کاربر بر اساس قوانین و اقدامات مبنی بر  رویدادها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کارها می‌توانند برای خودکارسازی امور مانند ارسال کمپین‌های ایمیل، پاسخ به ایمیل‌های مشتری‌ و غیره ایجاد شوند‌ و کاربران می‌توانند اقدامات، تصمیمات، اهداف، تاخیر‌ها‌ و خروجی‌هایی را به آن اضافه کنند.

برای افزایش درآمد، دریپ یک ابزار رتبه‌بندی قصد خرید را نیز ارائه می‌دهد که لحظاتی را که مخاطبان به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می‌شوند، تجزیه و تحلیل می‌کند. می‌توان برای ارسال ایمیل مناسب به شخص مناسب، در بهترین زمان از این ابزار استفاده کرد.

اپلیکیشن کمپین بازاریابی

Bronto

برونتو یک نرم‌افزار اتوماسیون بازاریابی برای کسب‌و‌کارهای تجارت الکترونیک است. این اپلیکیشن یک راهکار کمپین بازاریابی آنلاین و بازاریابی ایمیل به خرده‌فروشان بزرگ اینترنتی ارائه می‌دهد و قابلیت‌هایی را برای مدیریت سبد خرید و کمپین‌های پس از خرید و برنامه‌های وفاداری مشتریان و غیره عرضه می‌کند.

برونتو یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی ارائه می‌دهد تا به افزایش درآمد از طریق کمپین‌های ایمیل، همراه و اجتماعی هدفمند کمک کند. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا روند ایجاد کمپین‌های چندکاناله و مخصوص به مخاطبان خاص را اتوماسیون‌سازی کنید.

با این اپلیکیشن می‌توانید کمپین‌های پیامک و ایمیل سازگار با دستگاه همراه و نیز کمپین‌های آنلاین و اجتماعی بسازید که بر اساس داده‌ها و تحلیل‌ها بهینه‌سازی می‌شوند. برونتو به شما کمک می‌کند تا بر اساس داده‌های کمپین گذشته کمپین‌های درآمدمحور و هدفمند بسازید.

می‌توان از این اپلیکیشن برای پیگیری و مقایسه عملکرد کمپین‌های گذشته استفاده کرد. درآمد تمام کمپین‌های بازاریابی را اندازه‌گیری کرده و خرید‌های ناشی از کمپین ایمیل را به طور جداگانه پیگیری کرد.

اطلاعات سفارش با جرئیات می‌تواند با استفاده از یکپارچه‌سازی‌های تعبیه شده این ابزار در سیستم وارد شود. از این داده‌ها به طور خودکار برای محاسبه معیارهای مختلف مانند ارزش پولی، تعداد دفعات و غیره هر مشتری استفاده می‌شوند.

اپلیکیشن کمپین بازاریابی

emfluence

پلتفرم بازاریابی امفلوئنس یک پلتفرم بازاریابی ایمیل، پیگیری وب‌سایت و اتوماسیون بازاریابی است که برای بازاریاب‌های دیجیتالی طراحی و عرضه شده است. ابزارهای مبتنی بر فضای ابری قصد دارند اتوماسیون کمپین‌های دیجیتال را تا حد امکان آسان کنند.

امفلوئنس به کسب‌و‌کارها امکان می‌دهد تا به طور دیداری با استفاده از یک ویرایشگر کشیدن و رها‌کردن کمپین‌های بازاریابی خودکار ایجاد کنند. با پلتفرم بازاریابی امفلوئنس، کاربران می‌توانند بر اساس رفتارهای گیرنده کمپین‌های ایمیل پیچیده ایجاد کنند.

آنها می‌توانند از تصمیمات کاری برای سازماندهی مخاطبان در دسته‌های مختلف و براساس نظرات ایمیل، کلیک یا رویداد سفارشی استفاده کنند. بازاریاب‌ها می‌توانند بسته به اقدامات خود مخاطبان را توسعه دهند و آنچه آنها می‌بینند، زمانی که می‌بینند و تعداد دفعات دریافت ایمیل‌ها را کنترل کنند. جریان‌های کار می‌توانند برای کمپین‌ها ذخیره و دوباره استفاده شوند.

این ابزار یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی کامل است که قابلیت‌هایی را برای خودکارسازی کارهای روزانه، اعم از برنامه‌ریزی رسانه اجتماعی، ایمیل‌های خودکار، تهیه گزارش کمپین، نظرسنجی‌ها، فرم‌های وب و غیره ارائه می‌دهد.

تقویم بازاریابی به کاربران امکان می‌دهد تا تمام کمپین‌های بازاریابی رسانه اجتماعی و ایمیل آتی را در یکجا مشاهده کنند و نیز قابلیت کشیدن و رها کردن به کاربران امکان می‌دهد تا به آسانی مطالب ارسالی را اضافه یا ویرایش کنند.

اپلیکیشن کمپین بازاریابی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.