بازاریابی توییتری فقط چسباندن بنر نیست!

0

شرکت آموزش حرفه‌ای و جهانی Simplilearn طرحی راه‌اندازی کرده است تا یک اکوسیستم بزرگ‌تر برای متخصصان آگاهی از تبلیغات توییتر ایجاد کند. این شرکت در اصل محتوای آموزشی ارائه می‌دهد و بازاریاب‌ها را درباره نحوه توسعه و رشد موفقیت‌آمیز توییتر برای تلاش‌ در حوزه بازاریابی دیجیتالی و رسانه اجتماعی کسب و کار خود آموزش می‌دهد.

آگهی‌های توییتر به طور راهبردی از مزیت‌های شرکت‌های کوچک و متوسط در حوزه جذب مشتری، مشارکت مشتری و کاربر و برندسازی استفاده می‌کند. ادریک سوبور از تیم بازاریابی توییتر توانایی تبلیغات توییتر را از طریق مدل خودآموزی آنلاین Simplilearn توضیح داده است. ادریک سوبور در صحبت‌های خود درباره این مشارکت می‌گوید:«ما خیلی هیجان‌زده هستیم که می‌خواهیم در توزیع دوره ساختارمند آگهی‌های توییتر در بین هزاران متخصص بازاریابی با شرکت

 Simplilearn همکاری کنیم. بسیاری از بازاریاب‌ها به توسعه آگهی‌های توییتر برای رشد کسب و کار خود علاقه‌مند هستند اما مطمئن نیستند که بهترین راه برای این کار چیست. ما این دوره را طراحی کرده‌ایم تا بازاریاب‌ها از توییتر نه تنها برای ارتباط داشتن با پیروان خود استفاده کنند، بلکه به جذب مشتری و تاثیر کسب و کار کمک کنند. مهم نیست که شما در توییتر یک مبتدی هستید یا یک حرفه‌ای، این دوره مهارت‌های بازاریابی توییتری شما را به بالاترین سطح ممکن می‌رساند!» کاشیاپ دالال مسئول ارشد  Simplilearn می‌گوید:«تشکیل نوع مناسبی از جامعه پیروان در توییتر می‌تواند تاثیر چشمگیری بر برند شما بگذارد و اگر این کار را درست انجام دهید، این پلت‌فورم می‌تواند به پیشرفت کسب و کار شما و جذب مشتری‌های بسیار کمک کند. با این حال استفاده از این پلت‌فورم برای بازاریابی برندها مستلزم یک رویکرد ظریف‌تر است. بازاریابی توییتری فقط چسباندن بنر نیست، بلکه باید محتوایی تولید کنید که مشتریان را به خود جذب کند. ادریک می‌تواند به دانشجویان برنامه‌های بازاریابی ما کمک کند تا با نکات ریز مربوط به آگهی‌های توییتر آشنا شوند و از این کانال اجتماعی منحصربه‌فرد به بهترین نحو استفاده کنند.» دوره اخذ مدرک تبلیغات در توییتر به دانشجویان آموزش می‌دهد تا از پلت‌فورم آگهی‌های توییتر بهترین استفاده‌ها را بکنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.