اسم کسی که زنگ زده را بشنوید!

0

MX Player

MX Player بهترین برنامه کاربردی برای لذت بردن از تماشای فیلم‌هاست. این برنامه کاربردی یکی از پربازدیدترین برنامه‌ها در زمینه پخش رسانه‌ای است. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به شتاب سخت‌افزار اشاره کرد که می‌توان برای چندین ویدئو آن را اعمال کرد. MX Player اولین برنامه پخش ویدئویی اندروید است که از رمزگشایی چندهسته‌ای پشتیبانی می‌کند. نتایج نشان داده است که عملکرد دستگاه دوهسته‌ای ۷۰ درصد بهتر از عملکرد دستگاه‌های تک‌هسته‌ای است. در این برنامه می‌توانید به‌آسانی و با جمع یا باز کردن انگشتان به ترتیب تصویر را کوچک یا بزرگ کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های این برنامه حرکات زیرنویس است که می‌توانید با کشیدن انگشت به سمت جلو یا عقب به متن بعدی یا قبلی بروید. به علاوه می‌توانید با کشیدن انگشت به سمت بالا یا پایین، اندازه متن را بزرگ یا کوچک کنید.

این برنامه گزینه‌ای به نام قفل کودک دارد که با فعال کردن آن می‌توانید با خیال راحت تلفن را در اختیار کودکان خود قرار دهید تا فیلم تماشا کنند بدون اینکه نگران باشید با تلفن شما تماس بگیرند یا برنامه‌های دیگر را لمس کنند. فرمت‌های زیرنویس این برنامه بسیار متنوع و زیاد است از قبیل SubRip، MicroDVD، VobSub، DVD، DVB، SSA/ASS، PJS، WebVTT  و…

 

Caller Name Announcer

برنامه کاربردی Caller Name Announcer نام فردی را که با شماره شما تماس گرفته، اعلام می‌کند. این برنامه نام فردی را که با شما تماس می‌گیرد یا برای شما پیامک ارسال می‌کند، به زبان گفتار درمی‌آورد و دیگر نیاز نیست به تلفن هوشمند خود نگاه کنید. این برنامه از برترین و پربازدیدترین برنامه‌های کاربردی در پلی‌استور است. Caller Name Announcer از موتور تبدیل متن به گفتار اندروید استفاده می‌کند و نام تماس‌گیرنده یا ارسال‌کننده پیامک و محتوای پیامک را می‌خواند. وقتی فردی با شما تماس می‌گیرد، این برنامه نام فرد را به طور واضح اعلام می‌کند به طوری که در این حین بلندی صدای زنگ نیز کم می‌شود.

Caller Name Announcer در شرایطی مانند رانندگی و یا زمانی که تلفن شما در جیبتان است یا وقتی فردی برای شما پیامک ارسال می‌کند در حالی که تلفن شما در اتاق دیگری است، بسیار کاربرد دارد. اگر تلفن هوشمند کاربر کتابخانه تبدیل متن به گفتار را نداشته باشد، این برنامه کار نخواهد کرد اما این کتابخانه را می‌توان به آسانی از گوگل پلی‌استور دانلود کرد.

 

Swift WiFi:Global WiFi Sharing

برنامه کاربردی Swift WiFi یکی از برنامه‌هایی است که بیشترین تعداد دانلود را در پلی‌استور به خود اختصاص داده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد از گزینه‌های وای‌فای در نزدیکی خود، که شامل وای‌فای و نقطه اتصال رایگان همراه با رمز ورود است که کاربران ما به اشتراک گذاشته‌اند، مطلع شوید. گزینه‌های موجود در سراسر دنیا به طور خودکار توسط این برنامه شناسایی می‌شوند. قبل از اینکه با یک وای‌فای جدید، به‌ویژه وای‌فای عمومی، به اینترنت متصل شوید توصیه می‌شود آزمایش ایمنی موجود در برنامه را انجام دهید و وای‌فای را باز کنید تا از ایمنی آنلاین آن مطمئن شوید.

Swift WiFI در دسته‌بندی سفر رتبه یک را کسب کرده است. ممکن است بخواهید تعدادی عکس از غذاهای خود بگیرید و آن‌ها را در صفحه فیس‌بوک یا توییتر خود ارسال کنید، با استفاده از این برنامه دیگر نیاز نیست رومینگ خود را تمام مدت روشن کنید. اتصال به اینترنت در سراسر دنیا با Swift وای‌فای بسیار ساده است چراکه این برنامه یک پایگاه داده بزرگ و در حال رشد دارد که میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند.

Swift WiFi  ابزار مدیریت مناسبی نیز هست که عملکرد وای‌فای را تقویت می‌کند و اتصال وای‌فای را از طریق اتصال به سیگنال بهتر بهینه می‌سازد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.