اپ‌لاک: قفلی مطمئن

0

این برنامه کاربردی بیشترین تعداد دانلود را در بین قفل‌های برنامه در پلی‌استور داشته است. با این برنامه می‌توانید با کمک رمز ورود، الگو یا قفل اثرانگشت از حریم خصوصی خود محافظت کنید. AppLock در بیش از ۵۰ کشور رتبه اول را کسب کرده است و بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد و از ۲۴ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند.

این برنامه می‌تواند فیس‌بوک، واتس‌اپ، گالری، مسنجر، پیامک، مخاطبین، جی‌میل، تنظیمات، تماس‌های ورودی و هر برنامه دیگری را قفل کند. این‌گونه از دسترسی غیرمجاز جلوگیری می‌شود و از حریم خصوصی کاربر محافظت می‌شود.

اپ‌لاک می‌تواند تصاویر و ویدئوها را مخفی کند. تصاویر و ویدئوهای مخفی‌شده از گالری محو می‌شوند و فقط در قسمت عکس و ویدئو قابل‌مشاهده هستند. می‌توانید با استفاده از این برنامه به‌آسانی خاطرات خصوصی خود را حفظ کنید. نیازی به پین‌کد نیست.

این برنامه صفحه‌کلید تصادفی و قفل الگوی غیرقابل مشاهده دارد. دیگر لازم نیست نگران باشید که افراد دیگر رمز ورود یا الگوی شما را پیدا می‌کنند. با استفاده از این برنامه کاربردی، می‌توانید با خیال راحت تلفن همراه خود را به دوستانتان قرض دهید تا با آن بازی کنند یا همکلاسی‌تان به قسمت گالری تلفن شما برود. دیگر نگران نخواهید بود که فرد دیگری داده‌های شخصی شما را بخواند. کودکان نیز دیگر نمی‌توانند تنظیمات تلفن شما را به هم بریزند، یا پیامک اشتباه ارسال کنند.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 قفل عکس‌ها با رمز ورود، الگو یا اثرانگشت

 قفل ویدئوها با رمز ورود، الگو یا اثرانگشت

 تم‌هایی با طراحی بسیار زیبا

 پس‌زمینه سفارشی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.