آشنایی با سرمایه‌گذار فقط با ۲۵۰ هزار تومان!

محمد رهی، هم‌بنیان‌گذار زودشور در اینوتکس

0

بنیان‌گذار زودشور که اولین استارتاپ در حوزه کاری خودش است اظهار امیدواری می‌کند که اینوتکس ۲۰۱۸ منجر به جذب سرمایه‌گذار راند دوم برای زودشور شود.

استارتاپ زودشور، یک پلتفرم خدماتی و خشکشویی آنلاین است. این استارتاپ لباس را از مشتری می‌گیرد و به اتوشویی تحویل می‌دهد، سپس از اتوشویی تحویل می‌گیرد و به دست مشتری می‌رساند.

بنیان‌گذار زودشور که اولین استارتاپ در حوزه کاری خودش است اظهار امیدواری می‌کند که اینوتکس ۲۰۱۸ منجر به جذب سرمایه‌گذار راند دوم برای زودشور شود.

محمد رهی می‌گوید: «برای نمایشگاه اینوتکس تبلیغات مثبتی شد و شرکت‌های بسیاری هم از آن حمایت کردند. از طرفی فرصتی است که استارتاپ‌ها با هزینه کم بتوانند حضور داشته باشند، زیرا این غرفه‌های استارتاپی با هزینه ۲۵۰ هزار تومان برای ۳ روز به استارتاپ‌ها داده شد.»

او ضمن روایت دیده‌های خود از نمایشگاه اظهار می‌کند: «اینوتکس دورهمی استارتاپ‌ها‌ست. می‌تواند فرصتی برای شبکه‌سازی و موقعیتی برای آشنایی با اینوستورها باشد. هرچند که کمی شتابزدگی در برگزاری نمایشگاه دیده می‌شود و هنوز کارهای اجرایی برپایی نمایشگاه مانند غرفه‌سازی تمام نشده است. مدیریت فضا نیز می‌توانست بهتر باشد.»

رهی درباره نحوه تعامل بازدیدکنندگان هم می‌گوید: «در نمایشگاه بیشترین بازدیدکنندگان غرفه‌ها، فعالان اکوسیستم و خود غرفه‌داران هستند که نمایشگاه را برای آشنایی مغتنم دانستند. نمایشگاه برای استارتاپ‌های نوپا فرصت خوبی است تا خود را معرفی کنند و برای کسانی که در فضای استارتاپی شناخته‌شده‌تر هستند، فرصتی است تا اینوستور جذب کنند.»

محمد رهی اظهار امیدواری می‌کند که استارتاپ‌ها بتوانند با تمرکز روی فروش و ارتقای کیفیت  خدمات و محصولات‌شان این روزهای سخت را پشت سر بگذارند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.