آشنایی با بازار سرمایه در باشگاه تیوان

0

با بروز تغییرات عمده در جوامع بشری، فناوری‌ها و مدل‌های کسب‌وکار هر روز شاهد ایجاد نوآوری‌هایی هستیم که زندگی را دچار تغییرات چشمگیری می‌کند

 

در سال‌های اخیر تحول دیجیتال در بانک‌ها آغاز شده و در سطوح مختلف در جریان است و روند جدیدی در دنیا در شرف وقوع است که از آن به عنوان بانکداری باز یاد می‌شود.

با این دیدگاه شرکای تجاری با طراحی مدل کسب‌و‌کار اختصاصی خود به ارائه سرویس‌های سفارشی‌سازی‌شده به دسته‌های خاص مشتریان ‌روی پلتفرم بانک‌های بزرگ می‌پردازند.

امروز‌ همکاری بانک‌ها و فین‌تک‌ها اجتناب‌ناپذیر است. در همین راستا بانک انصار نیز با تشکیل مرکز توسعه فناوری‌های مالی، همکاری و مشارکت با فین‌تک‌ها را در اولویت‌های خود قرار داده ‌و با همکاری باشگاه کار‌آفرینی تیوان دوره‌های آموزشی تحت عنوان مدرسه فین‌تک را برگزار می‌کند.

بازارهای سرمایه و پول در جهان همواره به عنوان دو بال پرواز اقتصاد و صنعت محسوب می‌شوند که در کنارهم رشد می‌کنند.

اما متاسفانه در ایران در طی سالیان گذشته، بازار سرمایه به واسطه قوانین و شرایط خاص اقتصادی متناسب با بازار پول رشد نکرده و البته در طی چند سال اخیر بازار سرمایه به پشتوانه قوانین حمایتی و لطف تکنولوژی مخصوصا علوم مرتبط با فناوری اطلاعات در حال جبران آن است.

این موضوع سبب شده تا در حوزه‌های مختلف بازار سرمایه فضاهای بکر فعالیتی ایجاد شود که ذهن‌های خلاق به سراغشان می‌روند.

در این دوره سعی بر آن است که علاوه بر شناخت حوزه فعالیت بازار سرمایه و مکانیسم معاملات پتانسیل‌های موجود در این بازار مورد بررسی قرار گیرد.

این رویداد در روز پنجشنبه ۱۰ آبان ماه در باشگاه کارآفرینی تیوان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.