آداپتی: یک سیستم‌عامل بازاریابی مستقل

0

دیگر عصر رسانه‌های خاص که برندهای تجاری با فرمت‌هایی استاندارد در آن‌ها تبلیغ می‌شدند، به سر آمده و نسل جدیدی از سیستم‌عامل‌های بازاریابی دیجیتال پا به عرصه گذاشته‌اند که با ایجاد تجربیات منحصربه‌فرد هم برای برند و هم برای مصرف‌کننده، فرصت‌های زیادی جهت پیشرفت و نوآوری دارند. این سیستم‌عامل‌های جدید به صورت مستقل عمل می‌کنند و یک سیستم خودبسنده محسوب می‌شوند که صرفا جهت بازاریابی ایجاد شده‌اند. در همین راستا آداپتی (Adaptly) یک استارتاپ تبلیغاتی است که در سال ۲۰۱۰ توسط نخیل ستی و گرت اولوم تاسیس شد و یک سیستم‌عامل بازاریابی مستقل به شمار می‌رود. خط‌مشی اصلی سیستم‌عامل آداپتی بر ارتباطات، فناوری، و خدمات متناسب استوار است که در چهار مرحله انتخاب استراتژی، برنامه‌ریزی، اجرا و تجزیه‌وتحلیل عمل می‌کند.

در تعیین استراتژی، تیم بازاریابی این شرکت وارد عمل شده و با استفاده از منابع مناسب، یک نقشه راه برای تبلیغ مورد نظر انتخاب می‌کند. در مرحله برنامه‌ریزی با شناخت مخاطبان، سیستم‌عامل مذکور در جهت ارائه خلاقانه آگهی عمل می‌کند. در مرحله اجرا، مقدار بودجه متناسب با آگهی مشخص شده و سعی می‌شود تبلیغ مذکور به بهترین شکل ارائه شود و در مرحله آخر، تیم بازاریابی به نتیجه‌گیری از روند بازاریابی و مقایسه آن با دیگر سیستم‌عامل‌ها می‌پردازد که این مرحله خصوصا در استراتژی‌های بعدی بسیار موثر است.

سیستم‌عامل آداپتی نمونه‌ای از استارتاپ‌های تبلیغاتی مستقل دیجیتالی است که به صورت چشم‌گیری در حال افزایش هستند و تبلیغات آنلاین را در سال‌های آینده از آن خود خواهند کرد.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.