آخرین خبرها را اینجا بخوانید!

0

آخرین خبر یکی از برنامه‌های کاربردی ایرانی برای مخاطبان فارسی‌زبان است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند از اخبار روز مطلع شوند. این برنامه یک برنامه خبری است که اخبار فوری و روزانه را به طور کامل به مخاطب ارائه می‌دهد. آخرین خبر از پوشش خبری بیش از ۵۰۰ منبع خبری مجاز و معتبر استفاده می‌کند و خدمات سفارشی‌سازی‌شده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از ویژگی‌های اصلی این برنامه کاربردی آن است که آخرین و جدیدترین اخبار را که به موضوعات مورد علاقه شما مربوط می‌شوند با قالب تصویری و صاف به شما ارائه می‌دهد. این برنامه به صورت آفلاین نیز کار می‌کند و کاربران می‌توانند اخبار و مقالات جالب را حتی در حالت آفلاین مطالعه کنند. از ویژگی‌های دیگر این برنامه جامع و کامل بودن آن است، به طوری که آخرین خبر مقالات را به طور کامل و با درج تمام مطالب و عکس‌ها از منابع معتبر در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. به طوری که دیگر نیاز نیست کاربر روی لینک دیگری کلیک کند تا مقالات را بخواند. با استفاده از این برنامه کاربردی خبری می‌توانید از پوشش خبری اخبار ملی، اخبار جهانی، فناوری، سیاست، ورزش، سرگرمی و بیش از ۲۳ موضوعی که به آن‌ها علاقه‌مند هستید، بهره‌مند شوید. توسعه‌دهندگان این برنامه همواره تغییراتی در آن به وجود می‌آورند تا هم خدمات بهتری ارائه داده شود و هم ایرادهای قبلی از بین برود. تغییرات ایجادشده در این برنامه عبارت است از تغییر کامل رابط کاربری، اضافه شدن کاشی دستچین، امکان اشتراک‌گذاری مستقیم به نرم‌افزارهای ارتباطی، اضافه شدن امکان کپی بخشی از متن، بهینه‌سازی بخشی از تنظیمات، تغییرات در اخبار آفلاین، قابلیت دریافت خبر با مرور لیست خبر، معرفی وب‌سایت آخرین خبر، امکان مشاهده اخبار بر اساس منبع خبری در هر کاشی (قسمت)، گرافیک جدید، ارائه حساب کاربری آخرین خبر، پخش‌کننده اختصاصی فایل‌های صوتی و تصویری. ازجمله خطاهایی که به‌مرور زمان در خصوص این برنامه رفع شده‌اند نیز می‌توان به این موارد اشاره کرد:

بهینه‌سازی سرعت

  •  امکان پس گرفتن لایک و دیس‌لایک
  •  رفع مشکلات گزارش‌شده
  •  بهبود قابل‌توجه زمان رسیدنی اعلان‌ها
  •  برطرف شدن مشکل فونت در اندروید ۵
  •  رفع خطاهای جزئی که گزارش شده بودند

در صفحه اصلی این برنامه کاربردی انواع خبرها به صورت دسته‌بندی‌شده در کاشی‌های مختلفی قرار گرفته‌اند اعم از سیاسی، ورزشی، جامعه و حوادث، بین‌الملل، اقتصادی، تحلیل‌ها و نیز جذاب‌ترین‌ها، اخبار برگزیده، اخبار چندرسانه‌ای، و همه اخبار که هریک از کاربران بنا بر سلایق خود می‌توانند به طور مستقیم وارد بخش مورد علاقه خود شوند. دسته‌بندی اخبار در این برنامه بسیار وسیع است به طوری که برخلاف بسیاری از برنامه‌های کاربردی دیگر که فقط به موضوعات فوق می‌پردازند و دسته‌بندی‌های دیگری را ارائه نمی‌دهند، این برنامه اخبار مربوط به بازار اپ، فناوری اطلاعات، عکس، سلامت، آشپزی من، علمی، مطبوعات، کتاب، خودرو، دخترانه، زنانه، حرف مردم و… را در خود گنجانده است تا سلایق همه افراد در تمام سنین را در نظر گرفته باشد. در قسمت بالا و سمت چپ این برنامه، گزینه مربوط به جستجوی خبر به طور مستقیم وجود دارد که با وارد کردن واژه مربوط به یک خبر می‌توانید خبر مورد نظر را جستجو و مطالعه کنید. به‌علاوه اخبار مورد نظر خود را می‌توانید در قسمتی از برنامه و برای دسترسی سریع و آسان ذخیره کنید. برای ذخیره‌سازی آفلاین باید در تنظیمات گروه خبری مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال مشخص کنید که می‌خواهید اخبار سیاسی، ورزشی یا غیره به طور آفلاین ذخیره شوند و نیز تعداد خبر را تعیین می‌کنید. این اخبار ذخیره‌شده را می‌توانید به صورت آفلاین نیز مطالعه کنید. این امکان نیز وجود دارد که حساب کاربری در این برنامه ایجاد کنید و در غیر این صورت به‌عنوان کاربر میهمان از آن استفاده خواهید کرد. یکی از قابلیت‌های جالب این برنامه آن است که کاربر می‌تواند این نرم‌افزار را از طریق پیامک، ایمیل یا سایر برنامه‌ها به دوستان و سایر افراد معرفی کند یا به طور مستقیم از داخل برنامه نرم‌افزار را از طریق بلوتوث، وای‌فای و سایر گزینه‌ها به دیگر دستگاه‌ها ارسال کند. در این قسمت آخرین خبر گزینه کانال تلگرام آخرین خبر نیز وجود دارد که کاربر می‌تواند با عضو شدن در آن از آخرین خبرها و اطلاعات مربوط به این برنامه کاربردی از طریق تلگرام خود مطلع شود.

در قسمت تنظیمات، می‌توانید اعلان‌های خبری را که به طور خودکار روی صفحه تلفن نمایش داده می‌شوند، تنظیم کنید. همچنین سرویس خبر مهم و سرویس خبر فوری را نیز می‌توانید سفارشی‌سازی کنید. در این قسمت قابلیت تنظیم فونت، اعم از اندازه و نوع فونت وجود دارد. با انتخاب گزینه مدیریت حافظه نیز کاربران می‌توانند مقدار فضایی را که اطلاعات نرم‌افزار در تلفن همراه شما مصرف می‌کند، مدیریت کنند. در کل این برنامه خبری طیف وسیعی از موضوعات خبری دارد و کار با آن بسیار ساده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.