استارتاپی‌ها!بد نیست گاهی کت‌ وشلوار بپوشید

0

حرفه‌ای بودن در صنعت کسب‌وکار بسیار مهم است. زمانی که شرکت شما درست به نظر برسد، دیگران روی شما حساب خواهند کرد. بنابراین بهتر است به فکر آن باشید که کسب‌وکار خود را حرفه‌ای نشان دهید.

 به لباس پوشیدن خود اهمیت دهید

ظاهر شما بسیار اهمیت داد. این بدان معنا نیست که باید خودتان را مانند سوپرمدل درست کنید. کافی است نشان دهید که ظاهرتان برای شما اهمیت دارد. کت‌وشلوار و پیراهنی مناسب بپوشید. وقتی ظاهری تمیز و مرتب داشته باشید، مشتری تصور خواهد کرد شرکت شما نیز مرتب و منظم است.

 به وعده‌های خود عمل کنید

فرد حرفه‌ای هیچ‌وقت وعده‌های خود را فراموش نمی‌کند. اگر به یک نفر می‌گویید که کاری را انجام خواهید داد، آن را به‌موقع انجام دهید. وقت‌شناسی از خصوصیاتی است که ارزش زیادی برای مشتری دارد. آن‌ها می‌خواهند محصول یا خدماتشان به‌موقع به دستشان برسد.

وقتی می‌دانید که نمی‌توانید کاری را به‌موقع انجام دهید، وعده آن را به مشتری ندهید. حقیقت را بگویید و بگذارید مشتری خودش تصمیم بگیرد. ممکن است آن کار را از دست بدهید، اما بهتر از آن است که مشتری به چشم فرد آماتور به شما نگاه کند.

 روی جزئیات کوچک تمرکز کنید

جزئیات معمولا همان نکاتی هستند که همه‌چیز را به نفع شما تمام خواهند کرد. این جزئیات را دیگران نمی‌دانند و به آن توجه نمی‌کنند. برای مثال وقتی مشتری را به شام دعوت می‌کنید یا در را برای او باز می‌کنید، یک قدم از رقبای خود جلو خواهید بود.

همچنین جزئیات کوچک ممکن است کارهای بسیار بزرگی باشند. اگر می‌خواهید توجه مشتری را جلب ‌کنید می‌توانید خودروی گران‌قیمتی کرایه کنید. این‌گونه افراد را تحت تاثیر قرار خواهید داد.

 در مقیاس بزرگ رقابت کنید

روزی این کار غیرممکن بود. درگذشته، شما به پول و منابع نیاز داشتید تا با رقبای بزرگ بتوانید رقابت کنید. اما در حال حاضر فقط به تعداد کمی برنامه نرم‌افزاری و پلتفرم نیاز دارید. به لطف رسانه‌های اجتماعی و سئو، برای مثال، شما می‌توانید افراد را با برند خود آشنا کنید درست مانند یک شرکت بزرگ. این‌گونه شما می‌توانید همان تعداد مشتری را داشته باشید که هر شرکتی در سراسر دنیا دارد و خدمات خود را ارائه دهید. اگر بتوانید خود را در راس نگه دارید، مردم متوجه شما خواهند شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.