کیش؛ میزبان اینوکس

0

برای پنجمین سال است که جزیره کیش میزبان نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس است.

این نمایشگاه که از تاریخ ۳۰ مهر ماه تا ۳ آبان ماه برگزار می‌شود، در واقع، به صورت همزمان و در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش، هم پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی است و هم دهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور .در این رویداد ۴ روزه چندین برنامه جانبی از جمله رویداد استارتاپ دمو برگزار می‌شود.

این نمایشگاه که از تاریخ ۳۰ مهر ماه تا ۳ آبان ماه برگزار می‌شود، در واقع، به صورت همزمان و در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش، هم پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی است و هم دهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در جهت حمایت از اکوسیستم استارتاپی و دانش‌بنیان در پاویون خود با ارائه تسهیلاتی، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها را تسهیل کرده و در واقع تنها در بخشی از آن با حمایت‌های خود هزینه حضور استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بینان را تا حد زیادی کاهش داده است.

علاقه‌مندان به حضور در این پاویون از استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان گرفته تا شتاب‌دهنده‌ها و صندوق‌های خطرپذیر و پارک‌های علم و فناوری و… می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۷۶۲۵۱۲۳۱ و ۷۶۲۵۱۲۲۴ شرکت فن‌بازار بین‌الملل ایرانیان (‌دبیرخانه پاویون‌) تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.