کمی نوت بردارید

0
  • ‌LectureNotes

سازندگان این اپ ادعا می‌کنند آینده روزنامه‌نگاری با این اپلیکیشن رقم می‌خورد. لکچر نوتس به افراد امکان می‌دهد تا روی دستگاه‌های همراه خود یادداشت‌هایی را به طور دست‌نوشته داشته باشند. نه تنها با این کار در مصرف کاغذ صرفه‌جویی می‌شود، بلکه موجب می‌شود که سازماندهی یادداشت‌ها آسان‌تر شده و از گم‌شدن یا خراب‌شدن آنها نیز جلوگیری خواهد شد.

لکچر نوتس یک اپلیکیشن اندروید برای یادداشت‌برداری است که در آن فرد با دست خود روی صفحه می‌نویسد. این اپلیکیشن در حالی طراحی شده ‌که یک کاربر در دانشگاه (یا مدرسه) در ذهن طراح بوده است، برای مثال یک سخنران که از آن برای تهیه سخنرانی خود یا حتی برای تدریس واقعی (از طریق نوشتن روی دستگاه و نمایش محتوا روی صفحه نمایش برای مخاطبان) استفاده می‌کند یا یک دانشجو که از آن برای یادداشت‌برداری در طول سخنرانی استفاده می‌کند. با این حال، افراد زیادی در خارج از دانشگاه‌ها و مدارس هستند مانند صاحبان کسب‌و‌کارهای مختلف که از آن برای یادداشت‌های کاری و ارائه فروش استفاده می‌کنند یا هنرمندانی که با استفاده از این ابزار نقاشی و طرح‌های خود را ایجاد می‌کنند.

دستگاه‌های اصلی که این ابزار برایشان طراحی شده، تبلت است. قابلیت‌های اولیه روی تمام دستگاه‌ها کار می‌کنند اما برخی از آن به سخت‌افزار بستگی دارند.

از جمله قابلیت‌های مهم و اصلی این اپلیکیشن مفید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این ابزار به حداقل مجوزها نیاز داشته و به اتصال به اینترنت نیاز ندارد.

این ابزار امکان می‌دهد که چندین صفحه به طور همزمان روی صفحه نمایش قابل مشاهده باشند (به عبارت دیگر نمایش مستمر صفحه)

این اپلیکیشن موجب تسهیل در نوشتن، تایپ‌کردن، بالا و پایین کردن صفحه و بزرگنمایی می‌شود.

سایر قابلیت‌های لکچر نوتس عبارتند از:

چندین لایه در صفحات یادداشت  وارد کردن تصویر و مجموعه تصویر در یادداشت‌ها (اعم از وارد‌کردن مستقیم تصویر از دوربین)  وارد کردن یک صفحه PDF یا چند صفحه PDF (باید PDFView در دستگاه نصب شده باشد) استخراج فایل PDF فشرده  استخراج فایل در اورنوت  استخراج فایل در وان‌نوت  ضبط صدا و بازپخش (LectureRecordings باید نصب شده باشد)

  • ‌MightyMeeting

برای ارائه‌های کاری، مایتی‌میتینگ یک ابزار فوق‌العاده است. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا تمام ارائه‌های کاری خود را ذخیره کنند‌ و ارائه‌های خود را از هر دستگاهی به اشتراک بگذارند. با ذخیره ارائه‌ها در فضای ابری، کسب‌و‌کارها می‌توانند به آسانی آنها را با اعضای تیم خود در جاهای مختلف دنیا به اشتراک بگذارند، جلسات کاری را آسان کرده و هزینه‌های سفر را کاهش دهند.

مایتی‌میتینگ بهترین روش برای اشتراک‌گذاری ارائه‌ها، ویدئوها، اپلیکیشن‌های تعاملی‌ و طرح‌ها در کلاس درس، اتاق جلسه و به طور آنلاین است. ارائه پاورپوینت و اسناد پی‌دی‌اف را می‌توان در پوشه محتوای آنلاین ایمن و خصوصی خود ذخیره کرده، در تبلت اندروید خود دانلود کرده و در هر کجا باز کنید حتی وقتی دستگاه شما به اینترنت متصل نیست. شما می‌توانید به آسانی بین ارائه‌های خود جابه‌جا شوید. می‌توانید شرح و توضیحاتی را حاشیه‌نویسی کنید. به علاوه می‌توانید یک تخته سیاه تعاملی ایجاد کرده و از آن برای رسم نمودارها یا نوشتن معادلات ریاضی استفاده کنید. محتوا، اپلیکیشن‌ها‌ و رسم‌ها را می‌توان در جلسات آنلاین به اشتراک گذاشت. یک فرد که در جلسه شرکت دارد می‌تواند از طریق تبلت، تلفن یا هر دستگاه دیگری که مرورگر وب دارد، به آن ملحق شود. در پایان جلسه، شما می‌توانید اسلاید‌ها، شرح‌ها‌ و نمودارها را به صورت یک سند پی‌دی‌اف ایمیل کنید.

در اینجا به چند روش برای استفاده از مایتی‌میتینگ اشاره می‌کنیم:

باز کردن یک ارائه فروش و اشتراک‌گذاری آن به طور محلی یا از راه دور

نوبت ارائه اسلایدها و نمودارها در یک جلسه تیمی

تفکر روی ایده‌های طراحی محصول از طریق رسم روی یک تخته‌سازی مشترک

کنترل اسلاید‌ها از راه دور و اشتراک‌گذاری تخته‌سیاه در یک جلسه

اشتراک‌گذاری فرمول‌های ریاضی و نمودارها با محققان همکار

تدریس از راه دور به یک کلاس و اشتراک‌گذاری اسلایدها و نمودارها با دانشجویان

اگر می‌خواهید با مخاطب و مشتریان خود در ارتباط باشید و یک ارائه یکطرفه را انتقال دهید، می‌توانید از این ابزار استفاده کنید.

  • ‌Splashtop

اسپلش‌تاپ یکی از ابزارهای مفید در بین کسب‌و‌کارهای بزرگ، به ویژه کسب‌و‌کارهایی که در آن نیاز به سفرهای کاری زیاد است، به شمار می‌رود. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا دسکتاپ خود را به طور کامل در فضای ابری کپی کرده و روی هر دستگاه دیگری از آن استفاده کنند. اگر برای یک روز مرخصی گرفته‌اید، در فرودگاه منتظر هستید تا سوار هواپیما شوید، یا در حال سفر هستید، می‌توانید در هر کجا از دنیا به دسکتاپ کاری خود دسترسی داشته باشید.

به گفته یو‌اس‌آ تودی، اسپلش‌تاپ محبوب‌ترین اپلیکیشن در آیتونز است. این ابزار جزء یکی از ۲۵ اپلیکیشن آیپد پرفروش در تمام زمان‌ها شده است. به علاوه در بیش از ۳۰ کشور اعم از آمریکا، انگلستان، ژاپن، کانادا، استرالیا و غیره این ابزار رتبه یک را کسب کرده است. در بیش از ۱۰۰ کشور نیز به عنوان اولین اپلیکیشن کسب‌و‌کار آیپد از آن نام برده شده است.

اسپلش‌تاپ بیش از ۳۵ میلیون کاربر دارد و آسان‌ترین و سریع‌ترین روش برای دسترسی از آیپد به کامپیوتر مک یا ویندوز است.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان در یک شبکه محلی با بهترین عملکرد پخش ویدئویی به کامپیوتر خود دسترسی داشت. فایل‌های پی‌دی‌اف و مایکروسافت آفیس را مشاهده و ویرایش کرد. با استفاده از کروم، اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس در وب‌ جست‌وجو کرد. بازی‌های مک و کامپیوتری را بازی کرد. به کل کتابخانه رسانه‌ای و اسناد خود دسترسی داشت و غیره.

برای دسترسی به کامپیوتر خود از اینترنت، کافی است از طریق خرید داخل برنامه‌ای در Anywhere Access Pack عضو شوید.

شما می‌توانید با استفاده از این ابزار از آیپد خود برای دسترسی به تمام برنامه‌ها و فایل‌های موجود روی کامپیوتر خود اعم از پاورپوینت، کی‌نوت، ورد، اکسل، اوت‌لوک، کروم، سافاری‌ و سایر اپلیکیشن‌ها استفاده کنید.

می‌توانید از مرورگر دسکتاپ خود با پشتیبانی فلش و جاوا، با تمام نشانک‌ها و علاقه‌مندی‌های خود استفاده کنید.

از کتابخانه‌ ویدئویی و موسیقی با هر فرمتی لذت ببرید.

تمام بازی‌های سه‌بعدی و تمام بازی‌های فلش را بازی کنید.

و غیره…

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.