کارگاه آشنایی با قواعد حقوقی استارتاپ‌‌ها

موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات برهان برگزار می‌کند

0

در کارگاهی که موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات برهان برگزار می‌کند، چالش‌های حقوقی استارتاپ‌های اینترنتی (از مرحله ایده تا اجرا) به بوته نقد گذارده خواهد شد.

در کارگاهی که موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات برهان برگزار می‌کند، چالش‌های حقوقی استارتاپ‌های اینترنتی (از مرحله ایده تا اجرا) به بوته نقد گذارده خواهد شد و راهکارهای قانونی حمایت از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه و فناوری‌ها و برندها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین فرایند ثبت شرکت و اخذ مجوزهای قانونی جهت آغاز فعالیت و نیز تفاوت عضویت در اتحادیه‌ها و تشکل‌های مختلف، تشریح خواهد شد.

از سوی دیگر، قراردادهای ضروری استارتاپ‌ها از قبیل‌ قرارداد استخدام، تیم‌سازی و شراکت، محرمانگی و منع افشا‌(NDA)، تعامل حقوقی با سرمایه‌گذارها و همکاری با شتاب‌دهنده‌ها، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این کارگاه نیز به انعقاد قراردادهای الکترونیکی (قوانین و مقررات وب‌‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی) و قواعد حقوقی بازاریابی و تبلیغات در فضای مجازی و نیز حقوق مصرف‌کننده (کاربران) در خرید و فروش اینترنتی پرداخته خواهد شد و به‌‌طورکلی تکالیف و مسئولیت‌های حقوقی و کیفری صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای اینترنتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مجری برگزاری این دوره، موسسه توسعه حقوق فناوری اطلاعات برهان است که با بهره‌گیری از گروهی از حقوقدانان، وکلای دادگستری، مهندسان و کارشناسان رسمی دادگستری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) می‌کوشد تا نیازهای حقوقی شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای حوزه فناوری اطلاعات را پوشش دهد.

این موسسه با ارائه خدمت به بیش از ۵۰۰ شرکت تخصصی حوزه فناوری اطلاعات در طول ۵سال، جزو پیشگامان حقوق کسب‌و‌کارهای اینترنتی محسوب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره می‌توانید به وب‌سایت Gharardad.org مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۹۳۷۷۵۶۷۴۰۷ تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.