پیوریفای؛ عملکرد بهتر تلفن شما

0

Purify برنامه‌ای  است که رتبه کامل را در بین سایر برنامه‌ها کسب کرده است. پیوریفای ابزار کوچکی است که به شما امکان می‌دهد سرعت اجرا و عملکرد کلی دستگاه تلفن همراه خود را بهینه‌سازی کنید. این برنامه می‌تواند به طور خودکار برنامه‌هایی را که کمتر از آن‌ها استفاده می‌شود در حالت خواب قرار دهد، انرژی بیشتری را ذخیره کند و عمر باتری دستگاه شما را افزایش دهد. به‌علاوه،پیوریفای  می‌تواند اعلان‌های شما را مدیریت کند و آن‌ها را در یک جا نمایش دهد.

از قابلیت‌های مهم این برنامه کاربردی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ذخیره باتری: وقتی از برنامه‌ها استفاده نمی‌کنید،پیوریفای آن‌ها را در حالت خواب قرار می‌دهد. به عبارت دیگر، حافظه بیشتری را به برنامه‌های در حال اجرا اختصاص می‌دهد. این قابلیت به طور مداوم طول عمر باتری و عملکرد اجرایی دستگاه را تقویت می‌کند.

تقویت سرعت اجرا: بعد از شناسایی برنامه‌هایی که معمولا به طور خودکار در پس‌زمینه شروع به کار می‌کنند (به‌ویژه برنامه‌هایی که از شما اجازه نمی‌گیرند)، پیوریفای به طور خودکار آن‌ها را در حالت خواب قرار می‌دهد و اولویت اجرای آن‌ها را حذف می‌کند تا حافظه سیستم ذخیره‌ و سرعت اجرا بهینه‌سازی شود. پیوریفای می‌تواند عملکرد برنامه‌هایی را که شما به طور منظم از آن‌ها استفاده می‌کنید، از طریق مدیریت مقدار حافظه‌ای که مصرف می‌کنند، افزایش دهد.

مدیریت اعلان‌ها: با دسترسی به روت،پیوریفای  می‌تواند به طور کارآمد تمام اعلان‌ها را مدیریت کند و یک نوار اعلان تمیز و مرتب به شما ارائه دهد. می‌توانید اعلان‌های بی‌استفاده را حذف و اولویت نمایش را مدیریت کنید. بدون اینکه اعلان‌های ناخواسته مزاحم شما شوند، عملکرد تلفن شما بهینه‌سازی خواهد شد. توجه کنید که برای دستگاه‌های بدون روت، سیستم اندروید مجوز مدیریت نوار اعلان را در حال حاضر ارائه نمی‌دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.