ابزارهای مفتی را دریابید!

0

هرروز افراد بیشتری به نسبت گذشته کسب‌وکارهای جدیدی را آغاز می‌کنند. این بدان دلیل نیست که به طور ناگهانی افراد بیشتری با ایده‌هایی بیشتر از سال گذشته ظاهر می‌شوند. درواقع موانع بر سر راه ایجاد کسب‌وکار جدید هیچ‌وقت کم نبوده است.فناوری دیوارهای موجود را درهم‌شکسته است و به تمام افراد این قدرت را داده تا کسب‌وکار خود را شروع کنند.انعطاف‌پذیری، مخارج و پویایی پایه و اساس محکمی برای کارآفرینی ایجاد کرده تا در سال‌های آتی با رشد بیشتری مواجه شود. در اینجا به سه دلیل اصلی که نشان می‌دهد هر فرد می‌تواند کارآفرین باشد اشاره می‌کنیم.

 نقدینگی زودهنگام

داشتن تحصیلات بالا می‌تواند مانعی بر سر راه کسب‌وکار باشد. گاهی این موضوع باعث می‌شود افراد به دلیل نیاز به پول برای پرداخت وام به مشاغل کارمندی روی بیاورند و با رویای کارآفرینی خود برای همیشه خداحافظی کنند. عدم نقدینگی یا دسترسی به سرمایه دلیل مهمی برای شروع نکردن کسب‌وکار است.

جوانان با توجه به تحصیلات مناسب و ساختاربندی مالی خود روی خودشان سرمایه‌گذاری می‌کنند و برای شروع کسب‌وکار انعطاف‌پذیرند. اگر ایده‌ای در سر داشته باشند، مسائل مالی جلوی آن‌ها را نمی‌گیرد.

 مشاوره حقوقی و بازاریابی مقرون‌به‌صرفه

برخلاف سال‌های گذشته، نیاز نیست از دوست یا خانواده خود بخواهید وکیل به شما معرفی کند تا به مسائل حقوقی شرکت خود بپردازید. می‌توانید یک ‌نهاد حقوقی راه‌اندازی کنید و برای دریافت کمک حقوقی بیش از ۵۰ دلار هزینه نکنید. این مسئله شرایط را برای کارآفرینان مشتاق تغییر داده است.

وقتی کسب‌وکار شما راه‌اندازی شود، پیدا کردن مشتری مانند سابق کار دشواری نیست. آیا کسب‌وکار خدمات محلی دارید؟ خودتان را در یلپ، هوم‌ادوایزر، یا توم‌تک معرفی کنید.

نرم‌افزار می‌فروشید یا کسب‌وکار دیگری دارید؟ مشتریان خود را در لینکدین پیدا کنید. سخت‌افزار می‌سازید؟ در کیک‌استارتر مخاطب خود را پیدا کنید یا با ادوُردز مصرف‌کنندگانی را که از صفحه جستجوی گوگل استفاده می‌کنند به سایت خود هدایت کنید. هنر پیدا کردن مشتری به شکل آنلاین درآمده است.

 پویایی کسب‌وکار

روزگار خرید در محل تمام‌ شده است. دیگر نیازی به فضای بزرگ و لوازم کار در شرکت‌ها نیست. این روزها متخصصان کسب‌وکار همراه را بر کسب‌وکاری که مبتنی بر مکان فیزیکی است ترجیح می‌دهند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.