پرداخت نقد یا آنلاین در تپ‌سی

0

برخی رانندگان (سفیران) تپ‌سی علاقه دارند حتما پرداخت کرایه به صورت نقدی انجام شود و البته گروهی از مسافران نیز همین روش را می‌پسندند. 

در نسخه‌‌ جدید اپلیکیشن تپ‌سی مسافر می‌تواند در صورت تمایل نحوه پرداخت کرایه را از حالت اعتباری (آنلاین) به نقدی و یا برعکس تغییر دهد. طبق ضوابط تپ‌سی، حق انتخاب نحوه‌‌ پرداخت همیشه با مسافر است زیرا معمولا مسافر پول نقد همراه ندارد. در قبال این حقی که به مسافر داده شده، شرکت خود را متعهد می‌داند تا پرداخت‌های اعتباری را به صورت روزانه با سفیران محترم تسویه کند؛ کاری که پیوسته و بدون وقفه توسط شرکت مدیریت شده است. خوشبختانه، شرکت تپ‌سی ظرف ۶ ماه گذشته فقط چهار مرتبه با تاخیری ۴۸ ساعته پرداخت‌ها را انجام داده‌ که آن تاخیرها‌ نیز دلایل فنی داشته است.  

نسخه‌ آپدیت‌شده‌‌ تپ‌سی مزایای دیگری هم دارد. به عنوان نمونه، در نسخه جدید، برای افزایش سرعت و راحتی فرایند درخواست سفر از ویجت (widget) و فورس تاچ (force touch) در موبایل‌های آی‌‌او‌اِس و از ویجت و شرت‌کات (shortcut) در موبایل‌های اندرویدی استفاده شده است. با اضافه‌کردن این ویجت‌ها، مسافران می‌توانند تعداد آدرس‌های منتخب خود را ‌روی اپلیکیشن افزایش داده و با راحتی و سرعت بیشتری درخواست سفر بدهند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.