نرم‌افزار اتوماسیون ایمیل چه کمکی به شما می‌کند؟

0

با وجود رویارویی با رقابت شدید در بازاریابی رسانه اجتماعی، بازاریابی ایمیلی هنوز یکی از روش‌های اصلی برای تبلیغ کسب‌وکار در دنیای دیجیتال به شمار می‌رود. تبدیل یک چشم‌انداز به یک مشتری و یک مشتری به یک خریدار همیشگی مستلزم آن است که توجه خاصی به تمام درخواست‌ها و پیشنهادها داشته باشید؛ که اکثراً از طریق ایمیل انجام می‌شوند.

اما اگر یک کسب و کار کوچک دارید و باید چندین کار را خودتان انجام دهید، ممکن است فرصت نداشته باشید به تمام ایمیل‌ها شخصاً پاسخ دهید. در این صورت باید به دنبال دریافت کمک از نرم‌افزار اتوماسیون ایمیل باشید.

نرم‌افزار اتوماسیون ایمیل به کسب و کار شما کمک می‌کند تا فروش خود را بالا ببرید و در نهایت سود بیشتری داشته باشید. اتوماسیون ایمیل کمک می‌کند ارتباط خود را با مشتریان بالقوه حفظ کنید، حتی زمانی که مشغله کاری دارید.

  •  ورود خودکار مخاطب

این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد داده‌ها را به‌روزرسانی کنید، کمپین‌هایی به راه بیندازید، و مخاطبان را وارد کنید. می‌توانید نرم‌افزار خود را به وب‌سایت‌های تجاری وصل کنید تا تعداد بازدیدهایتان افزایش یابد.

  •  تقسیم‌بندی مخاطبان

شما می‌توانید دسته‌بندی افراد را بر حسب منطقه، ماهیت کاری و غیره در نرم‌افزار به‌روزرسانی کنید. این کار به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های هدفمند را به مخاطبان خاص ارسال کنید.

  •  اتوماسیون ایمیل‌ها برای صرفه‌جویی در زمان

بسیاری از شرکت‌ها روی این نرم‌افزار کار می‌کنند تا موجب تسهیل در پاسخ به مشتریان بالقوه شما شوند. این شامل مجموعه‌ای از پاسخ‌هاست؛ ایمیل دعوت‌نامه به مشتری بالقوه، ایمیل خوشامدگویی به یک عضو جدید، ایمیل پاسخ به پرسش‌ها و مشکلات مشتریان فعلی.

  •  ایمیل خوشامدگویی

اگر به مشتریان تازه توجه ویژه نداشته باشید، شرکت‌های رقیب می‌توانند به آسانی آنها را از شما دور کنند. شما می‌توانید برای یک بار ایمیل خوشامدگویی تهیه و آن را به طور خودکار به هر عضو جدید در وب‌سایت کاری خود ارسال کنید. 

  • به‌روزرسانی روزانه محتوا

می‌توانید یک بار محتوای روز را به‌روزرسانی و سپس آن را در نرم‌افزار خود اتوماسیون کنید. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.