از اوضاع محله باخبر باشید و عکس‌هایتان را آرایش کنید

0

 

  • YouCam Makeup

اپلیکیشن YouCam Makeup بهترین استودیوی آرایش مو و صورت برای عکس است که صدها محصول آرایشی و زیبایی را برای آرایش دیجیتالی ارائه می‌دهد. این برنامه یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های معرفی‌شده در اپ‌استور است. این اپلیکیشن از قابلیت تشخیص چهره هوشمند برخوردار است و می‌تواند عکس‌ها در زمان واقعی یا عکس‌های سلفی را آرایش کند.

کاربران می‌توانند هزاران محصول آرایشی و زیبایی مختلف را با هم ترکیب کرده و بهترین چهره را بسازند. همچنین آخرین ترفندهای زیبایی را همراه با آموزش‌ آرایشگری و عکس‌های افراد مشهور و داغ‌ترین اخبار درباره مد ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن می‌تواند حتی قبل از عکسبرداری، تصویر شما را آرایش و زیباتر کند. شما می‌توانید مجموعه‌ای از آرایش‌های مختلف را به طور خودکار امتحان کرده و آنها را در یک ویدئوی کوتاه ضبط کنید.

این اپلیکیشن به آسانی رنگ پوست شما را تنظیم می‌کند یا تغییر می‌دهد، چهره شما را درخشان می‌کند، خطوط زیبای صورت را برجسته کرده و پوست را صاف می‌کند. همچنین با این برنامه می‌توانید موی خود را به طور طبیعی رنگ کنید. مدل‌های موی مختلفی را امتحان کنید؛ از موی بلند و مجعد گرفته تا موی صاف. این اپلیکیشن برای زیباتر‌کردن چشم‌های شما، صدها مدل سایه چشم، خط چشم‌ و ریمل دارد. به علاوه می‌توانید رنگ چشم‌ خود را تغییر دهید.

 

  • ۵miles

۵miles یک روش ساده، ایمن و سرگرم‌کننده برای کشف دسته‌بندی‌های مختلف در محله شماست. با این اپلیکیشن می‌توانید‌ وسایل مختلف را خریداری کرده و به فروش برسانید، محلی را برای زندگی پیدا کنید، از خدمات محلی استفاده کنید‌ یا یک شغل جدید داشته باشید. این اپلیکیشن رایگان یکی از پرطرفدارترین‌ها در اپ استور است.

کاربران می‌توانند به آسانی عکس وسایل خود را در عرض چند ثانیه بگیرند، یک فایل صوتی حاوی اطلاعات و توضیحاتی درباره وسایل به آن اضافه کنند، وسایل ارائه شده در محله خود را پیدا کرده و برای صاحبان آنها پیامک ارسال کنند. همچنین به‌روز‌رسانی مطالب ارسالی کاربر، ثبت‌نام از طریق فیس‌بوک و ایمیل و اشتراک‌گذاری فهرست کاربر بسیار ساده است.

این اپلیکیشن از ایمنی خوبی برخوردار است زیرا از تایید ایمیل، تلفن و فیس‌بوک استفاده می‌کند، سیستم پیام‌رسانی آن اطلاعات تماس کاربر را پنهان می‌کند، تیم ۵miles به طور مداوم فهرست‌های جدید را بررسی می‌کنند و اطلاعات شما به هیچ‌وجه در اختیار سایر افراد قرار نمی‌گیرد.

کاربر می‌تواند با جست‌وجو و گردش در عکس‌ها، وسایل مورد نیاز خود را پیدا کند. وسایل را لایک کرده یا خریداران و فروشندگان محله را دنبال کند. برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها و مکان ملاقات چت کند‌ و فهرست‌های خود را در فیس‌بوک به اشتراک بگذارد.

 

  • Locker Master

اپلیکیشن Locker Master به عنوان برنامه‌ کاربردی که بالاترین تعداد دانلود را در بین کاربران داشته‌، شناخته شده است. با این اپلیکیشن می‌توانید به آسانی صفحه قفل سفارشی خود را طراحی کنید. امکان آپلود و اشتراک‌گذاری طراحی‌های شما در بین کاربران نیز وجود دارد. به علاوه می‌توانید تم‌های صفحه قفل زیبا و الهام‌بخش را از سراسر دنیا جست‌وجو و دانلود کنید.

این اپلیکیشن ویرایشگر DIY قدرتمندی دارد که به شما امکان می‌دهد به سرعت تم صفحه قفل شخصی و پیچیده خود را ایجاد کنید. گزینه‌های زیادی برای طراحی ساعت، تزئینات و غیره وجود دارد که می‌توانید آنها را ترکیب کنید و طرح دلخواه خود را به وجود آورید. روش‌های بازگشایی قفل منحصر‌به‌فرد و متنوعی نیز در این اپلیکیشن ارائه می‌شود؛ از حرکت ساده دست گرفته تا الگوهای رمز ورود. به علاوه این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا پیامک‌های خوانده نشده و تماس‌های پاسخ داده نشده خود را روی صفحه قفل مشاهده کنید.

این اپلیکیشن از تصاویر و تم‌های زنده با رزولوشن ۲k+ پشتیبانی می‌کند. به علاوه این برنامه می‌تواند اعلان اپلیکیشن شخص ثالث (اعم از گوگل‌پلاس، فیس‌بوک، توییتر، وی‌چت و غیره) را روی صفحه قفل نمایش دهد.

 

  • Fitbit

Fitbit از اپلیکیشن‌های پیشرو در دنیاست که در حوزه ردیابی فعالیت‌های روزانه، تمرینات ورزشی، خواب و غیره فعالیت می‌کند. با این اپلیکیشن می‌توانید زندگی سالم‌تر و فعال‌تری داشته باشید. این برنامه را می‌توان به طور مجزا یا با اتصال به ردیاب‌های فعالیت Fitbit استفاده کرد.

یکی از قابلیت‌های این اپلیکیشن ثبت دقیق گام‌ها و مسافت طی شده است. این اپلیکیشن به شما می‌گوید که چقدر کالری سوزانده‌‌اید، چند دقیقه فعالیت داشته و چقدر خوابیده‌اید. این برنامه‌ می‌تواند میزان پیشرفت شما را نیز محاسبه کند. اگر از ردیاب Fitbit مجهز به PurePulse™ استفاده کنید، می‌توانید تجزیه و تحلیل‌های مربوط به نمودار ضربان قلب خود را در اپلیکیشن مشاهده کنید. با این اپلیکیشن امکان محاسبه کالری مواد غذایی و ثبت آسان آنها در پایگاه داده مواد غذایی وجود دارد. با این کار می‌توانید تاریخچه وعده غذایی خود را در یک نگاه مشاهده کنید.

به علاوه این اپلیکیشن می‌تواند مقدار آب مصرفی شما را ثبت کند تا مطمئن شوید که هنگام تمرین و در طول روز دچار کم‌آبی نمی‌شوید. همچنین می‌توانید اهداف غذایی و ورزشی برای خود تعیین کرده و یک برنامه غذایی داشته باشید. با این برنامه می‌توانید با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید، پیامک‌های مستقیم را ارسال کنید و روی تابلوی اعلانات یا در چالش‌های Fitbit با یکدیگر رقابت کنید. این اپلیکیشن قابلیت اتصال بی‌سیم به Aria Wi-Fi Smart Scale را دارد و شما می‌توانید از طریق آن وزن، شاخص توده بدن و میزان چربی بدن خود را پیگیری کنید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.