موفقيت مشتري، بهترين تبليغات

0

حفظ حريم خصوصي يکي از مهم‌ترين انتظارات مصرف‌کنندگان است که با توجه به عواملي مانند سن، جنسيت، موقعيت جغرافيايي، پويايي جامعه و آشنايي با دنياي الکترونيک در نوسان است. اکثر شرکت‌هاي بزرگ به دنبال ذخيره‌سازي داده‌هاي خود هستند و بر اين اساس برنامه‌هاي زيادي در زمينه ذخيره‌سازي کامپيوتري ساخته مي‌شود.

جان جوزف و پائولا لانگ، بعد از تجربه موفق رهبري تيم برنامه ذخيره‌سازي اکوالوژيک (EqualLogic) براي شرکت دل، که در سال ۲۰۰۸ درآمد ۴/۱ ميليارد دلاري را در پي داشت، شرکت ديتاگراويتي (DataGravity) را در سال ۲۰۱۲ تاسيس کردند، که تمرکز اصلي آن بر تکنولوژي ذخيره‌سازي هوشمند است. استارتاپ ديتاگراويتي، واقع در شهرستان ناشوها در ايالت نيوهمشاير ايالات‌متحده آمريکا، ازجمله استارتاپ‌هاي موفقي است که در همان سال تاسيس به درآمد ۴۲ ميليون دلاري رسيد. دسترسي به رديابي و تحليل داده‌ها به صورت ذخيره‌شده، به تامين امينت داده‌ها در برابر سوءاستفاده‌هاي جانبي کمک شاياني مي‌کند. بر همين اساس محصولات اين کمپاني، علاوه بر حفظ و نگهداري داده‌ها، قادر به تجزيه‌وتحليل آن‌ها نيز هست. همچنين تشخيص محرمانه و حساس داده‌ها، اطلاع‌رساني، تگ‌هاي طبقه‌بندي‌شده و ازپيش‌تعيين‌شده، مالکيت هوشمند، پروفايل‌هاي هوشمند، دسترسي مبتني بر نقش حسابرس، تجزيه‌وتحليل دسترسي به اطلاعات حساس، فيلترينگ فعال مبتني بر کاربر، محتوا و مدت زمان و اثرانگشت براي هر فايل ذخيره‌شده ازجمله کارکردي‌هاي اين برنامه است.

اين سيستم کامپيوتري ذخيره‌سازي هوشمند، علاوه بر اينکه مي‌تواند فايل‌هاي شما را ذخيره، بازيابي و محافظت کند، مانند يک کارشناس، چشم‌اندازي از کسب‌وکار شما نيز ارائه مي‌دهد. اين استارتاپ که با هدف گسترش سيستم‌هاي ذخيره‌سازي شکل گرفت، محصولات خود را در دو مدل DG2200 و DG2400 با ظرفيت ۴۸ ترابايت و ۹۶ ترابايت ارائه کرد. چالش اصلي اين شرکت رسيدن به يک پلت‌فرم ذخيره‌سازي يکپارچه بود. اين نرم‌افزار با استفاده از انواع پارامترها، تنها قصد ذخيره‌سازي اطلاعات را ندارد، بلکه بر کاربرد و استفاده از آن‌ها تاکيد مي‌کند. مشتريان مي‌توانند با استفاده از اين نرم‌افزار، به فضايي از حافظه که مورد استفاده قرار مي‌گيرد، و اينکه چه کسي و چگونه به اطلاعات کاربران دسترسي داشته باشد و… دسترسي پيدا کنند. درواقع اين نرم‌افزار يک برنامه ذخيره‌سازي يکپارچه است که امنيت، جستجو، کشف و حفاظت از داده‌ها را به‌تنهايي در يک نرم‌افزار دارد. ضمن اينکه قابليت تجزيه‌وتحليل داده‌ها را نيز دارد.

 عرضه عمومي، جلب رضايت مشتري

لانگ، از موسسان اصلي اين شرکت، معتقد است: «شما نمي‌توانيد خريد مردم را کنترل کنيد، بلکه بايد رضايت آن‌ها را تحت کنترل خود دربياوريد. بهترين راه تبليغات، جلب رضايت مشتري و دست يافتن به يک بازار عمومي است.» استارتاپ اکوالوژيک تنها براي شرکت دل بود و اين امر لانگ و جوزف را راضي نمي‌کرد. آن‌ها به دنبال عمومي‌سازي مدل خود بودند. اين استارتاپ را تنها براي فروش نساخته بودند، بلکه در مورد رفتن به فضاهاي عمومي و جلب رضايت مشتريان و حمايت آن‌ها جدي بودند. لانگ تاکيد مي‌کند که اين شرکت را براي فروش تاسيس نکرده، وي معتقد است: «اگر استارتاپي را براي فروش راه‌اندازي کنيد، شکست خواهيد خورد؛ زيرا فقط به دنبال اين هستيد که شرکت‌ها از شما خريد کنند و يا تنها روي مشتريان آن‌ها تمرکز مي‌کنيد، که کاملا اشتباه است، زيرا در صورت بروز مشکل به‌راحتي کنار زده خواهيد شد. دنبال راهي پنج‌ساله براي موفقيت بودن يا چشم‌اندازي ۲۰ساله براي ايجاد نوآوري در يک شرکت داشتن، آن چيزي که بازارهاي عمومي را ارزشمند مي‌کند. اگر ديد کوتاه‌مدت داشته باشيد و به دنبال عمومي‌سازي برنامه‌ها و محصولات خود براي مشتريان نباشيد، پس از چند سال صدمه خواهيد ديد. ترجيح من عرضه عمومي است؛ چراکه تنها راه براي کنترل و جلب رضايت مشتري است.»

 

 موفقيت مشتري، اولويت ماست

پائولا لانگ معتقد است که موفقيت حاصل همکاري تيم توليدکننده و مشتريان است. هردو در پي کسب موفقيت هستند، تيمي که با اعتماد کامل با شما همکاري مي‌کند و مشترياني که محصولات شما را خريداري مي‌کنند، هردو به يک اندازه در اين موفقيت سهم دارند. با تشويق و حمايت مشتريان و تيم خود مي‌توانيد به اهداف خود دست يابيد. وي معتقد است که تيم همکاري آن‌ها در اکوالوژيک و ديتاگراويتي به موفقيت مشتري دست پيدا کرده است. وقتي مشتري راضي باشد، يعني در انتخاب محصول موفق شده و درنهايت شما نيز موفق خواهيد شد.

 

تبليغات متمرکز بر حمايت از مشتري

«موفقيت مشتري اولويت ماست و به‌شدت به دنبال حل مسائل مشتريان هستيم. دسترسي به پورتال پشتيباني آنلاين، گزارش خودکار براي عيب‌يابي فعال و تلفن به‌عنوان ابزار اصلي در ارتباط با مشتريان ازجمله پشتيباني‌هاي اصلي ما از مشتريان است.»

تلاش براي بالا بردن قابليت اطمينان مصرف‌کنندگان و حل سريع مشکلات آن‌ها و در ارتباط بودن با مشتريان ازجمله عواملي است که باعث افزايش تجربه مشتري از محصولات مي‌شود. پورتال مصرف‌کننده در ديتاگراويتي امکان نظارت بر پيشرفت و تعامل با ديگر کاربران را به مشتري مي‌دهد. سيستم پشتيباني اين شرکت با ارائه نرم‌افزار به‌روزرساني، دسترسي به پورتال مشتري، قابليت ارسال درخواست خدمات و افزايش درخواست، در جلب رضايت و موفقيت مشتريان مي‌کوشد.

 

 تبليغ تصويري محصولات

تماشاي محصولات جديد ديتاگراويتي به صورت تصويري و آنلاين نيز از ديگر خدمات اين شرکت در راستاي تبليغات است. مشتريان مي‌توانند در سايت اين شرکت به صورت آنلاين نسخه نمايشي محصولات را مشاهده کنند و در صورت تمايل درخواست بدهند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.