مشارکت دکاکورن کپیتال با جرمن اکسلریتور در اکوسیستم سنگاپور

0

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر دکاکورن در سنگاپور راه را برای استارتاپ‌های فناوری در سنگاپور باز می‌کند تا از طریق شراکت با جرمن اکسلریتور فعالیت خود را در آلمان آغاز کنند.

شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر دکاکورن در سنگاپور راه را برای استارتاپ‌های فناوری در سنگاپور باز می‌کند تا از طریق شراکت با جرمن اکسلریتور فعالیت خود را در آلمان آغاز کنند.

دکاکورن کپیتال اعلام کرده که یک شراکت راهبردی با جرمن اکسلریتور امضا کرده است. هر دو شرکت به دنبال یک راه دوسویه هستند تا همکاری برون‌مرزی خود را بین استارتاپ‌های فناوری آلمان و سنگاپور تقویت کنند.

هر یک از شرکا از مهارت‌های تکمیلی استفاده خواهند کرد و با همدیگر به رشد استارتاپ‌های فناوری، راهنمایی آنها و همکاریشان تا مراحل نهایی برای دستیابی به منابع، بازارها و شبکه‌ها در هر دو کشور کمک می‌کنند.

این مشارکت واکنشی به روند رو به رشد افزایش کسب‌و‌کارهای کارآفرینان آلمانی در آسیا‌ست و بنیانگذاران آسیایی و سنگاپوری به دنبال راهی هستند تا وارد اروپا شوند و فناوری‌ مبتنی بر تحقیق و نوآوری‌های خود را عرضه کنند.

این مشارکت قرار است پل ارتباطی بین بازارهای این دو منطقه شود. با  ۹‌سرمایه‌گذاری در آمریکا در ۲سال گذشته، دکاکورن به یک سرمایه‌گذار مناسب برای شکوفایی پتانسیل استارتاپ‌ها در آسیا برای گرفتن بازارها در سنگاپور و ورود به غرب در حوزه فناوری تبدیل شده است.

بنیانگذار و مدیر دکاکورن، دبنیل موخرجی، می‌گوید: «آلمان یک سوپراستار صنعتی است و از نظر ما یک مکان قدرتمند از نظر نوآوری استارتاپ‌های فناورانه است. ما معتقد هستیم که مشارکت ما با جرمن اکسلریتور به نفع تبادل ایده‌های فناورانه بین سنگاپور و آلمان در داخل و خارج خواهد بود.»

بنیانگذار و مدیرعامل جرمن اکسلریتور، کلاس کارت، نیز اشاره کرده که اکوسیستم فناوری سنگاپور آماده است تا از زمینه‌های رشد در آلمان و اتحادیه اروپا برخوردار شود.

کارت می‌گوید: «مشارکت ما با دکاکورن کپیتال نه‌تنها استارتاپ‌های دارای پتانسیل بالا را که آماده توسعه در بازارهای جهانی هستند شناسایی می‌کند، بلکه به استارتاپ‌ها کمک خواهد کرد تا به موفقیت دست یابند. استارتاپ‌های آلمانی ما می‌توانند از شبکه ترکیبی برای ورود موفقیت‌آمیز به بازار جنوب شرق آسیا – بزرگ‌ترین منطقه اینترنتی در دنیا – استفاده کنند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.