مدیریت بهتر و راحت تر مشتری‌ها

0

  • uContact

یوکانتکت یک سیستم مرکز مخاطبان جامع است که یک پلتفرم واحد و مرکزی را به مراکز تماس ارائه می‌دهد و از آنجا می‌توان چندین کانال مربوط به مدیریت فروش، مجموعه‌ها و تعاملات خدمات مشتریان را در مراکز تماس کنترل کرد. با یو‌کانتکت، کاربران می‌توانند تمام کمپین‌های صوتی را مدیریت کنند، کمپین‌های پیامکی سفارشی به راه بیندازند، به طور خودکار استعلام‌های مشتریان را رسیدگی کنند. برای توسعه فعالیت‌های مرکز تماس، کاربران به وب‌چت، پخش صوتی و قابلیت‌های ایمیل یکپارچه دسترسی دارند. یوکانتکت به علاوه برنامه‌ریزی، تهیه گزارش از تحلیل‌ها، مدیریت شبکه اجتماعی و فناوری مربیگری را تسهیل می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا ایمیل‌های برنامه‌ریزی شده ارسال کنند، گزارش‌های سفارشی و از پیش طراحی‌شده تهیه کرده، تعامل‌های مشتریان فیس‌بوک و توییتر را مدیریت کنند و بر تماس‌های مشتریان زنده نظارت داشته باشند. علاوه بر مدیریت فایل‌های ضبط شده صوتی، کاربران می‌توانند کیفیت فایل‌های ضبط شده را نیز مدیریت کنند.

یو‌کانتکت شامل مزایای مجزا برای کارمندان در یک مرکز تماس است. این ابزار یک صندوق چندکاناله، یک مرکز اعلان و تلفن یکپارچه، یک جدول زمانی فعالیت‌ها و بسته‌هایی را ارائه می‌دهد. همچنین این ابزار قابلیت‌های خاصی را در اختیار سرپرستان مرکز تماس ارائه می‌دهد که برای مدیریت عملیات‌ها و نظارت بر آنها طراحی شده‌اند مانند ضبط صوتی، نظارت در زمان واقعی و غیره. برای بهبود در اداره مرکز تماس، یو‌کانتکت به کاربران امکان می‌دهد تا کمپین‌ها، گزارش‌ها، امنیت و طرح‌های شماره‌گیری را از یک پلتفرم واحد مدیریت کنند.

ویژگی‌های اصلی این ابزار به شرح زیر است:

مرکز تماس ترکیبی  مرکز تماس داخلی  مرکز تماس مجازی  چت زنده  بازاریابی ایمیل  ضبط تماس  نتایج تماس   انتقال تماس  پیگیری تماس  مدیریت مطابق با FCC و FTC  ضبط تماس ویدئویی  تشخیص صدا  مدیریت چند‌کاناله  ارتباط چند‌کاناله  گزارش تماس  مدیریت کار  پست صوتی  مدیریت جریان کار  پایگاه داده تماس  تجزیه و تحلیل در زمان واقعی  معیارهای رسانه اجتماعی  داده‌های زمان واقعی  اعلان‌های زمان واقعی  نظارت در زمان واقعی  به روز‌رسانی در زمان واقعی  مدیریت کیفیت  تهیه گزارش و آمارها  مدیریت فرم‌ها  فرم‌های سفارشی

اعلان‌های خودکار  ضبط در صورت تقاضا  گزارش تماس  مدیریت کمپین  نظارت بر فعالیت  هشدارهای همراه  خلاصه گزارش‌ها  امنیت  پایگاه داده مشتری  مدیریت نظرسنجی  رتبه‌بندی‌ها

  • Contalog

کانتالوگ یک پلتفرم مبتنی بر فضای ابری برای مدیریت تجارت دیجیتالی در سراسر پلتفرم‌های فروش، اعم از خرده‌فروشی، تجارت الکترونیک، فروش میدانی، فروش بی۲ بی‌ و غیره است. ابزارهایی نیز برای مدیریت موجودی، مدیریت سفارش، مدیریت اطلاعات محصول، راهکارهای تجارت همراه و تجارت الکترونیک، کاتالوگ‌های دیجیتالی‌ و تجربه داخل فروشگاهی ارائه می‌دهد. کانتالوگ شامل یک سیستم مدیریت موجودی است که به کاربران امکان می‌دهد سطح انبار را برای محصولات تک یا جمعی تنظیم کرده، وضعیت موجودی انبار را پیگیری کرده، انبار را برای کانال‌های فروش مشخص کرده، محصولات را در انبارها منتقل کرده، نقاط دسترسی را مدیریت کنند و غیره. امکان ایجاد پروفایل‌های چندکاربره با نقش‌ها، مسئولیت‌ها، مجوزهای دسترسی و کنترل‌های مختلف وجود دارد و هر انتقال موجودی با جزئیات کاربری که این انتقال را انجام داده است و نیز زمان آن ثبت می‌شوند. کاربران می‌توانند بر اساس هویت یا روی کانال‌های فروش مشتریان را دسته‌بندی کنند و نرخ‌های خاصی را به هر گروه اختصاص دهند. سیستم مدیریت سفارش کانتالوگ می‌تواند کل سفارش‌ها یا قسمتی از آن را پردازش کند، اعم از تهیه صورتحساب، پرداخت، بازگشت پول، ارسال و غیره. امکان ویرایش سفارش‌ها در هر زمان نیز وجود دارد و می‌توان محصولات را اضافه یا حذف کرد، کمیت آنها را تغییر داد و قیمت‌ها را دوباره محاسبه کرد. صورتحساب‌های جدید برای سفارش‌های ویرایش‌ شده اما با همان شناسه سفارش ارسال می‌شوند. تمام سفارش‌ها در زمان واقعی به‌روز‌رسانی شده و می‌توان آنها را با ۴ وضعیت مختلف علامت‌گذاری کرد: فعال، نهایی‌شده، انجام شده‌ و باطل تا تیم‌های فروش دریابند که آیا سفارش‌ها انجام شده‌اند، ارسال شده یا تحویل داده شده‌اند. کانتالوگ ابزارهایی را برای ساخت، سفارشی‌سازی‌ و مدیریت یک فروشگاه تجارت الکترونیک به کاربران ارائه می‌دهد که با بیش از ۱۷۰ درگاه پرداخت یکپارچه‌سازی می‌شود و از پرداخت به ارزهای مختلف پشتیبانی می‌کند. این ابزار اپلیکیشن‌های تجارت همراه با پشتیبانی از چندین زبان، اعلان‌های فوری‌ و تحلیل همراه ارائه می‌دهد. از جمله قابلیت‌های اصلی این ابزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 مدیریت موجودی چند‌کاناله  وضعیت انبار  گزارش فعالیت کاربر

پردازش نسبی سفارش  وضعیت سفارش  مظنه سفارش  اعلان سفارش  تهیه صورتحساب  پشتیبانی از چندین ارز  نظرات و رتبه‌بندی

یکپارچه‌سازی بازاریابی ایمیل  به‌زور‌رسانی در زمان واقعی

  • CatalogStudio

کاتالوگ استودیو از شرکت کوئس‌استودیو یک راهکار مدیریت اطلاعات محصول آنلاین است که نرم‌افزاری ارائه می‌دهد تا از طریق آن محتوای بازاریابی محصول در یک مجموعه واحد حفظ شود. این محصول با توجه به نیازهای تولیدکننده، توزیع‌کننده و تهیه‌کننده کاتالوگ، محتوای محصول را از طریق چندین کانال بازاریابی در یکجا جمع‌آوری می‌کند. تصاویر، ویدئوها، پی‌دی‌اف‌ها، صفحات ویژه، توضیحات، قیمت‌ها و سایر اسناد را می‌توان همراه با مدیریت ویژگی‌های محصول ترکیب کرد. چندین کاتالوگ را می‌توان جمع‌آوری کرد که هر کدام ویژگی‌ها، مشخصات و سطح مخصوص خود را دارند با تمام خواص مورد نیاز برای تعریف خانواده محصول، دسته‌بندی‌ها، تفاوت‌ها، محصولات فرعی.

کاتالوگ استودیو نشر کاتالوگ را به طور چاپی، وب یا همراه آسان می‌کند و از مجموعه‌ای از قالب‌های تعبیه شده پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها امکان می‌دهد تا کاتالوگ‌ها «در صورت تقاضا» به طور پویا از پایگاه داده کاتالوگ استودیو تهیه شوند؛ قابلیتی که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا یکپارچه‌سازی وب‌سایت خود را ایجاد کنند. این راهکار شامل یک پلاگین این‌استودیو برای نشر در داخل آداب این‌استودیو سی‌سی می‌شود در حالی‌که گزینه‌های دیگر یکپارچه‌سازی شامل اتصال بی‌سیم با سیستم‌های مدیریت روابط با مشتریان، یا سایر سیستم‌های حسابداری در داخل زیرساخت کسب‌و‌کار می‌شود. از جمله ویژگی‌های مهم این ابزار عبارتند از:

ایجاد کاتالوگ  قابلیت فروش  کاتالوگ‌های سفارشی  ویژگی‌های سفارشی محصول  مدیریت قیمت‌گذاری  مقایسه محصول

جست‌وجو  ترکیب محتوا  مدیریت دارایی دیجیتالی  مدل‌سازی داده  کنترل کیفیت داده  مدیریت مستندسازی  مدیریت ثبت

نشر دسکتاپ  کاتالوگ محصول  یکپارچه‌سازی کاتالوگ محصول  رابط کشیدن و رها کردن  مدیریت داده محصول  پایگاه داده تعبیه شده  تبدیل به پی‌دی‌اف  پشتیبانی از کد واحد  قالب‌های سفارشی  گزینه‌های سفارشی قیمت‌گذاری  بازاریابی چند‌کاناله  پشتیبانی از چندین قالب  رابط کاربر گرافیکی  رابط مبتنی بر ویزارد  فیلتر محتوا  جداول تعریف شده توسط کاربر  یکپارچه‌سازی مدیریت روابط با مشتریان  ویژگی‌های تعریف‌شده توسط کاربر  پشتیبانی ویدئویی  مجموعه تصاویر  دسته‌بندی سفارشی.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.