محتوایی که خواننده آن را دوست دارد

0

اگر محتوای شما از نظر خواننده ارزشمند نیست، مسئله‌ای را حل نمی‌کند، به پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهد یا خواننده را سرگرم نمی‌کند، پس هدفی را دنبال نکرده است. نوشتن محتوایی که خواننده آن را دوست داشته باشد فقط به آنچه شما می‌نویسید بستگی ندارد، بلکه نحوه نگارش شما نیز مهم است. در اینجا به چند نکته اشاره می‌کنیم که به شما کمک می‌کند خوانندگان بیشتری را جذب مطالب خود کنید.

  •  قوی باشید

محتوای شما باید افراد را جذب کند. هر عنوان، بند و خطی که می‌نویسید باید قوی باشد تا نه‌تنها خواننده را سرگرم کند بلکه آنها را مشتاق به خواندن مطالب بعدی شما کند تا بتوانند آن را با افرادی که می‌شناسند به اشتراک‌ بگذارند.

  •  تهیه نسخه تلفن همراه

در سال ۲۰۱۵، گوگل اعلام کرد که بیشتر افراد از تلفن همراه خود برای جست‌وجو استفاده می‌کنند. امروزه، ابرقدرت‌های جست‌وجو به عنوان بخشی از الگوریتم رتبه‌بندی خود کاربرد تلفن همراه را نیز اضافه کرده‌اند تا خوانندگان با استفاده از تلفن همراه خود به مطالب آنها دسترسی داشته باشند. اما چگونه باید نسخه تلفن همراهی ایجاد کرد که مطابق سلیقه خواننده باشد؟ بهتر است افراد مبتدی از شیوه‌های قدیمی استفاده نکنند. تجربه مطالعه با تلفن همراه یک تجربه کاملا متفاوت است.

  •  مطالبی که طریقه انجام کاری را نشان می‌دهند

همه افراد این مطالب را دوست دارند. آنها مفید، ارزشمند و سرگرم‌کننده هستند که توجه تعداد زیادی از مخاطبان را به خود جلب می‌کنند.

  •  استفاده از واژگان تاثیرگذار

برخی‌ نویسندگان این استعداد را دارند که محتوایی ایجاد کنند که بلافاصله روی احساسات خواننده تاثیر می‌گذارد. آنها با استفاده از واژگان تاثیرگذار این کار را انجام می‌دهند. وقتی شما از این قبیل واژه استفاده کنید، نه‌تنها محتوای بهتری تولید کرده‌اید بلکه ‌حین تاکید روی حقایق، احساسات مخاطب را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهید و در نتیجه آن محتوا تاثیرگذارتر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.