خانه‌داری در ماشین

0

فورد و آمازون به‌تازگی اعلام کرده‌اند که با همکاری یکدیگر مشغول طراحی یک سیستم راهیابی جدید هستند تا کاربران به‌راحتی هرچه تمام‌تر به مقصد خود برسند. طرز کار این سیستم به نوعی است که تنها با خواندن نام مقصد، خودرو مسیر خود را پیدا می‌کند.

 آمازون با این سیستم ماشین شما را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و هوشمندسازی ماشین شما را بر عهده می‌گیرد. برای مثال، ماشین شما می‌تواند ورود شما را به خانه اطلاع دهد.بررسی مصرف سوخت، ردیابی خودرو، باز و بسته کردن درهای خودرو و ده‌ها کار دیگر را بر عهده آمازون اکو بگذارید و با خیال راحت به رانندگی بپردازید، دیگر نیازی به برداشتن گوشی تلفن همراه خود در خودرو ندارید. تنها کافی است فرمان‌های صوتی صادر کنید تا آمازون شما را به خانه برساند.

 با اهالی خانه صحبت کنید و باز و بسته شدن درهای گاراژ و چراغ‌های خانه را بر عهده آمازون اکو بگذارید. تصور اینکه از درون ماشین و تنها با استفاده از فرمان‌های صوتی بتوانید خانه خود را مدیریت کنید بسیار جذاب است.  از آمازون اکو بخواهید تلویزیون را روشن کند و یا حتی خانه را برای شما گرم کند. آمازون و فورد به‌تازگی اعلام کرده‌اند این سیستم هوشمند اواخر سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بسیاری از مردم شاید دوست نداشته باشند خودروی خود را با استفاده از فرمان‌های صوتی کنترل کنند، اما اینکه بتوانید خانه را با فرمان‌های صوتی و از درون خودرو مدیریت کنید، پیشنهادی است که به‌راحتی نمی‌توان از آن گذشت. قطعا تغییر بزرگی در زندگی نخواهد بود، اما بر جذابیت آن می‌افزاید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.