خاطره انیمیشن‌سازی‌های مدرسه را زنده کنید

0

 

  • Animatic 

اگر عادت داشته‌اید که در مدرسه آثار هنری متحرک را با گوشه کتاب خود بسازید، اپلیکیشن انیماتیک برای شما بسیار جالب خواهد بود. در این اپلیکیشن شما از ابزارهای ساده برای ترسیم شکل‌های مورد نظر خود استفاده می‌کنید و سپس انیمیشن خود را به صورت فریم‌های مختلف می‌سازید. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های سال شناخته شده ‌و بسیار پرطرفدار است.

این اپلیکیشن از یک رویکرد پوست‌پیازی استفاده می‌کند، به عبارت دیگر، شما می‌توانید فریم‌های قبلی را به صورت کمرنگ در پشت تصویر فعلی مشاهده کنید و مطمئن شوید که شکل را در جای درست آن ترسیم می‌کنید. پس از آن، می‌توانید سرعت انیمیشن خود را تنظیم کرده و آن را به ویدئو یا GIF تبدیل کنید.

انیماتیک یک روش سرگرم‌کننده و عالی برای ورود به دنیای انیمیشن است. با این برنامه می‌توانید انیمیشن‌های کتاب‌مانند را در دستگاه خود بسازید.

 

 

  • Timeglass

این اپلیکیشن تمام چیزهایی را که شما نیاز دارید تا زمان تمرین، آشپزی‌ و کارهای روزانه خود را تنظیم کنید، در اختیار شما قرار می‌دهد. تایم‌گلس از جمله بهترین اپلیکیشن‌های شناخته شده در اپ‌استور است که امکانات زیر را ارائه می‌كند:

  چندین تایمر در کنار هم: تایمرهای چندبار مصرف ایجاد کنید و آنها را در کنار هم روشن کنید. ممکن است وقتی غذا را داخل فر گذاشته‌اید، می‌خواهید ورزش کنید. با این اپلیکیشن زمان‌بندی هر دو کار به خوبی انجام خواهد شد.   تایمرهای چندمرحله‌ای: تایمرها می‌توانند چندین مرحله داشته باشند که هر مرحله مدت زمان خاص خود را دارد. این قابلیت برای کارهای روزمره و آشپزی مناسب است.   تایمرهای گفتاری: اگر می‌خواهید بدانید که برنامه بعدی چیست اما به صفحه تلفن خود نگاه نکنید، تایم‌گلس می‌تواند از طریق تایمرهای مرحله‌ای شما با شما صحبت کند تا‌ بتوانید روی کار خود بیشتر تمرکز کنید.   ابزار تایمر: شما می‌توانید از هر صفحه نمایش ابزار تایمرهای خود را روشن و نگاه کنید. حتی می‌توانید برای مشاهده تایمرهای خود وقتی تلفن شما قفل است، از این قابلیت استفاده كنید.   تایمرهای از پیش ساخته‌شده: شما می‌توانید از بین مجموعه‌ای از چهل تایمر انتخاب کنید.   این برنامه از قابلیت‌های دیگر مانند هشدارهای تکرارشونده، آهنگ‌ها و آیکون‌های زیبا برای تایمرها، ثانیه‌شمار، تم‌های مختلف برخوردار است.

 

  • Quik

اگر ایده ویرایش فیلم‌های خانگی را دوست دارید اما در دنیای مدرن امروز نه وقت و نه دقت لازم برای این کار را دارید، می‌توانید از اپلیکیشن کوئیک استفاده کنید. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی سال شناخته شده است.

 کوئیک کل فرآیند را خودکار می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا با چند تلنگر ویدئوهای زیبا بسازید و بدون اینکه استعداد خاصی داشته باشید، کارهای خود را به دوستانتان نمایش دهید. فقط کافی است تعدادی ویدئو و عکس و یک سبک خاص را انتخاب کنید. سپس کوئیک آنها را ویرایش کرده و به یک ویدئو فوق‌العاده تبدیل می‌کند که شما بتوانید آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. اما اگر بخواهید بیشتر روی ویدئو کار کنید، می‌توانید سبک، موسیقی، فرمت و سرعت آن را تنظیم کنید. به علاوه امکان برش کلیپ‌ها، چیدمان جدید آیتم‌ها و افزودن عنوان به ویدئوها نیز وجود دارد. کوئیک هم نوعی سرگرمی است و هم با آن می‌توانید یک شاهکار بی‌نظیر تولید کنید.

 

  • Notion Email Intelligence

اپلیکیشن‌ نوشن بهترین روش برای رسیدگی به ایمیل‌ها و بهبود ارتباطات شماست. این اپلیکیشن به رفتار شما توجه می‌کند و بر اساس آن ایمیل‌هایی را که برای شما از همه مهم‌تر هستند، برجسته می‌کند.

نوشن یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در اپل‌استور و گوگل‌پلی است که تعداد زیادی کاربر در سراسر دنیا دارد. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید ایمیل خود را روی Gmail، Google Apps، iCloud، Yahoo، Office 365، Exchange و غیره هوشمند کند. این اپلیکیشن از قابلیت‌های زیر برخوردار است:

  حساب‌ها و امضاهای چندگانه   صندوق ورودی واحد، آرشیو و موارد ارسال شده   جست‌وجوی پوشه   صحبت با ایمیل خود با قابلیت Notion Alexa   غیره

این اپلیکیشن موجب می‌شود که ایمیل‌های مهم شما متمایز از دیگر ایمیل‌ها باشد. به سرعت می‌توانید به ایمیل‌هایی که کمتر اهمیت دارند، نگاهی بیندازید. به علاوه می‌توانید اعلان‌های هوشمند دریافت کنید و نیز به سرعت افراد و اطلاعات را جست‌وجو نمایید.

با استفاده از این برنامه می‌توان مشخصات تماس را که در ایمیل دفن شده‌اند، دوباره پیدا کرد. این برنامه نحوه پاسخگویی افراد به شما را بررسی می‌کند. افراد مشترک بین شما و دوستان شما را پیدا کرده و به شما معرفی می‌کند. بررسی می‌کند که چه کسی بیشتر از همه مورد توجه شماست. نحوه رشد شبکه شما را مشاهده می‌کند. به شما یادآوری می‌کند که با افراد مهم در ارتباط باشید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.