«بی‌مایستر» شما را با بازیکنان بوندس‌لیگا مقایسه می‌کند!

0

IMPIRE  AG بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده آمار فوتبال و خدمات سردبیری به رسانه‌ها و باشگاه‌ها در آلمان است. به‌علاوه این شرکت از بی‌مایستر پشتیبانی می‌کند. بی‌مایستر یک سیستم ردیابی است که داده‌های مربوط به عملکرد بازیکنان فوتبال را دریافت می‌کند. در اینجا کریستین هولزر، یکی از اعضای هیئت اجرایی این شرکت،  از نقش دستگاه‌های پوشیدنی می‌گوید.

 در حال حاضر در کدام یک از پروژه‌ها یا فعالیت‌های مربوط به دستگاه‌های پوشیدنی مشارکت دارید؟

سال‌هاست در پروژه مربوط به تراشه‌ای برای توپ فوتبال مشغول فعالیت هستم. چهار سال است که پادهای جی‌پی‌اس را ارائه می‌دهیم و در طول ۱۲ ماه گذشته خدماتی را به بازار ارائه داده‌ایم که به کمک آن‌ها می‌توان عملکرد بازیکنان فوتبال را در طول تمرین و مسابقات پیگیری کرد.

 به نظر شما آینده فناوری‌های پوشیدنی در ورزش‌های تیمی و به طور کلی در حوزه ورزش چگونه خواهد بود؟

فناوری‌های پوشیدنی پتانسیل پیشرفت در این حوزه را دارند. این تازه شروع کار است. تا همین اواخر از نظر فناوری این امکان وجود نداشت که حسگرهای کوچک و کارآمد به بازار عرضه شوند. در خصوص فوتبال که در بین ورزش‌ها رتبه اول را در دنیا کسب کرده، هنوز پتانسیل زیادی وجود دارد که باید به آن پرداخته شود.

 سیستم بی‌مایستر چگونه کار می‌کند و مزایای آن نسبت به سیستم‌های ردیابی مشابه چیست؟

حسگر عملکردی بی‌مایستر با یک شتاب‌سنج سه‌بعدی و آرایه کاملی از الگوریتم‌ها کار می‌کند که باعث می‌شود مسیر حرکت و به‌ویژه نوع حرکت به‌درستی تشخیص داده شود. این به ما امکان می‌دهد تا حرکات را در بازی فوتبال شناسایی کنیم و داده‌های درستی را ثبت کنیم. از آنجا که حسگر عملکردی بی‌مایستر را می‌توان در کفی کفش قرار داد، می‌توان از این فناوری در هر کفش فوتبالی استفاده کرد. داده‌ها در زمان واقعی در دسترس هستند و می‌توان آن‌ها را به‌طور آنلاین تجزیه‌وتحلیل کرد. یکی از ویژگی‌های مثبت این فناوری آن است که تعاریف مشخص‌شده برای دوی سرعت و بازه‌های سرعت در آن همان تعاریف مشخص‌شده در ثبت داده‌ها در بوندس‌لیگا  هستند. بنابراین کاربران بی‌مایستر می‌توانند خودشان را با بازیکنان بوندس‌لیگا  مقایسه کنند.

 شرکت شما چگونه می‌تواند به سازندگان حوزه فناوری پوشیدنی کمک کند؟ شما به دنبال چه نوع همکاری هستید؟

ما به دنبال شرکایی هستیم که بتوانیم با کمک آن‌ها فناوری‌های خود را در محصولات جدید عرضه کنیم. درنتیجه، هرنوع همکاری که موجب شود دانسته‌ها و فناوری خود را در کالاهای ورزشی پیاده کنیم، مورد نظر ماست.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.