به پروازتان سلام کنید!

0

حتما بارها برای شما اتفاق افتاده است که به آژانس‌های مسافرتی مراجعه کرده باشید تا بلیت هواپیما خریداری کنید. همه جا را جستجو کرده‌اید اما نتوانسته‌اید بلیتی را پیدا کنید که هم زمان آن برای شما مناسب باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد. برنامه کاربردی های‌هالیدی (Hi Holiday) می‌تواند در کمترین زمان ممکن این کار را برای شما انجام دهد و به شما کمک کند بلیت خود را رزرو کنید.

در دنیای واقعی، جستجوی تک‌تک آژانس‌های مسافرتی کار دشواری است و وقت زیادی از شما می‌گیرد. اما برنامه پروازیاب های‌هالیدی این مشکل را حل کرده است. این برنامه بلیت‌های موجود در ۴۰۰ آژانس مسافرتی را جدا می‌کند و در اختیار شما قرار می‌دهد.

های‌هالیدی از طریق یک روبات کار می‌کند و این روبات وب‌سایت‌های آژانس‌های مسافرتی ۲۴ ساعت اخیر را جستجو می‌کند، سپس بلیت‌ها را برای کاربران در معرض نمایش قرار می‌دهد. این برنامه ابتدا بلیت‌های موجود را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و پس از آن اطلاعات بلیت را به شما نشان می‌دهد.

این روبات وب‌سایت‌های پروازهای خارجی و برخی از مسیرهای بین‌المللی را هم جستجو می‌کند  اما در آینده نه‌چندان دور این امکان وجود دارد که کاربران بتوانند تمام پروازها، هتل‌ها، تورها و جاذبه‌های گردشگری را در این برنامه مشاهده کنند و تمام این اطلاعات در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. برخی از اطلاعات مهم درباره این برنامه خرید بلیت به شرح زیر است:

۱- این برنامه روی نسخه‌های ۴+ نصب می‌شود.

۲- برای اینکه به‌درستی کار کند به اتصال اینترنت نیاز دارد.

۳- جستجوی بلیت و نمایش آژانس‌های مسافرتی که بلیت‌های چارتر ارائه می‌دهند در این برنامه در نظر گرفته شده‌اند.

۴- کاربران می‌توانند با جستجو در بیش از ۴۰۰ آژانس مسافرتی بلیت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

۵- می‌توانید در این سیستم ثبت‌نام کنید و حساب کاربری داشته باشید.

۶- اطلاعات مربوط به بلیت‌ها و پروازها در کمترین زمان به‌روزرسانی می‌شوند.

۷- در این برنامه هیچ‌یک از بلیت‌ها به صورت فروش عمده در اختیار کاربر قرار نمی‌گیرند. بلکه این برنامه فقط آژانسی را که بلیت را ارائه می‌دهد معرفی می‌کند و درنتیجه می‌توانید بلیت خود را از آن آژانس خریداری کنید.

وقتی کاربر این برنامه را اجرا می‌کند، در صفحه اصلی با سه گزینه اصلی، اعم از یک‌طرفه، دوطرفه و دوره‌ای روبه‌رو می‌شود. با انتخاب هریک از این گزینه‌ها، کاربر می‌تواند مبدا و مقصد مسیر خود و نیز روزهای رفت‌وبرگشت مورد نظر و تعداد مسافران را مشخص کند. سپس با کلیک روی گزینه جستجو، تمام پروازهای روز مورد نظر، در ساعات مختلف از روز به مقصد انتخاب‌شده نمایش داده خواهند شد. با انتخاب پرواز، کاربر می‌تواند اطلاعات کاملی را مشاهده کند از قبیل نوع پرواز، شماره آن، نام، آدرس و شماره تلفن آژانسی که این پرواز را می‌توان از آنجا خریداری کرد.

یکی از قسمت‌های پرطرفدار این برنامه کاربردی بلیت‌های لحظه آخری است. در این قسمت مناسب‌ترین و پایین‌ترین قیمت بلیت‌ها نمایش داده می‌شود. کاربران می‌توانند در این قسمت از تخفیف‌های ارائه‌شده برای پرواز مورد نظر خود مطلع شوند و بلیت ارزان‌قیمت‌تری خریداری کنند.

یکی دیگر از قسمت‌های موجود در منوی اصلی به حوزه استخدام و کاریابی مربوط می‌شود. علاقه‌مندان به صنعت هواپیمایی و آژانس‌های مسافرتی می‌توانند در این قسمت فرصت‌های شغلی موجود را مشاهده کنند و از طریق شماره تلفن ارائه‌شده، برای استخدام با آن آژانس تماس بگیرند. به‌علاوه، گزینه دیگری به نام «کارمندیابی» نیز در این برنامه در نظر گرفته شده که از طریق آن مسئولان و مدیران آژانس‌های مسافرتی می‌توانند با افرادی که آماده کار در این حوزه هستند آشنا شوند و با توجه به اطلاعاتی که این افراد ارائه داده‌اند، از بین آن‌ها افراد مورد نیاز خود را انتخاب کنند و با آن‌ها از طریق شماره تلفن یا ایمیل تماس بگیرند.

کاربران همچنین می‌توانند به طور مستقیم آژانس مسافرتی مورد نظر خود را در منوی اصلی جستجو کنند و اطلاعات مربوط به آن آژانس را دریافت کنند. این برنامه قسمتی را نیز برای برقراری ارتباط با مسئولان برنامه طراحی کرده تا کاربران بتوانند سوالات، نظرات و پیشنهاد‌های خود را ارسال کنند تا ایرادات های‌هالیدی بهتر و سریع‌تر حل شوند و گزینه‌های پیشرفته و جالب دیگری برای اعمال در آن در نظر گرفته شوند. دیگر امکانات سیستم های‌هالیدی عبارت‌اند از:

  •  ارسال پیامک تبلیغاتی
  •  ارسال وایبر تبلیغاتی
  •  تبلیغات در سایت‌های  های‌هالیدی
  •  وب‌سرویس پروازهای چارتر
  •  پنل نمایندگی چارتر
  •  وب‌سرویس رزرواسیون آژانس

اگر کاربر در این برنامه ثبت‌نام کند، با ورود اطلاعات تماس و ایجاد حساب کاربری می‌تواند از اخبار جدید و آفرهای ویژه بلیت‌ها و پروازها از طریق ایمیل یا پیامک مطلع شود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.