بهینه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو در آترین‌نت

0

بخش مهم و خدمات اصلی در آترین‌نت، بهینه‌سازی سایت است. بخش دیگری به آموزش‌های جدید و به‌روز در زمینه سئو و تجارت اینترنتی می‌پردازد که این آموزش‌ها به صورت متنی و ویدئویی برای کاربران در دسترس است.

استارتاپ آترین‌نت به نشانی atrinnet.com توسط امیرحسین ارشد ۲۳ساله بنیانگذاری شده است. او متولد تهران است و در طول زندگی‌اش هیچ‌گاه ادامه تحصیل اولویت او نبوده و به کارکردن علاقه داشته است. به همین دلیل بعد از گرفتن دیپلم وارد بازار کار می‌شود و بعد از خدمت سربازی آترین‌نت را راه‌اندازی می‌کند.

او قبل از اینکه آترین‌نت را راه‌اندازی کند، در شرکت‌های دیگر مشغول به کار بوده و همیشه انگیزه شدیدی داشته که کسب‌و‌کاری برای خود راه بیندازد. این ایده و واردشدن به دنیای کارآفرینی و راه‌اندازی استارتاپ، علاقه‌ای بود که از نوجوانی داشته و آن را جدی گرفته و دنبال کرده است.

ایده آترین‌نت

او می‌گوید ایده آترین‌نت، ایده جدیدی نیست و شرکت‌های زیادی هستند که در زمینه سئو فعالیت می‌کنند:

اما من همیشه یک نکته مهم را در آترین‌نت لحاظ می‌کنم و آن اینکه کسب‌و‌کار‌ها و وب‌سایت‌هایی وجود دارند که بدون سرمایه راه‌اندازی شده‌اند و این سایت‌ها مسلما نیاز دارند که از شرایط و جایگاه سایت خود آگاه باشند و نیاز دارند که رقیبان کاری خود را بشناسند و تحلیل کنند. به همین دلیل ما این شرایط را فراهم کردیم که مدیران سایت بتوانند بدون هیچ هزینه‌ای و فقط با پرکردن یک فرم، درخواست آنالیز سایت خود را ارسال کنند و از شرایط و وضعیت سایت به صورت کامل باخبر شوند.

ما سایت‌های مورد نظر را به صورت کامل آنالیز می‌کنیم و در محتویات گزارش‌هایی که تهیه می‌کنیم، از وضعیت کامل سئو سایت، شناسایی کامل رقیبان، شناسایی کلمات کلیدی، تحلیل کامل رقیبان و روش‌های افزایش سرعت سایت اطلاعات کاملی قرار می‌دهیم و به صورت رایگان به شخص مربوطه ارسال می‌کنیم.

خدمات مشاوره از دیگر خدماتی است که در آترین‌نت ارائه می‌شود از جمله مشاوره رایگان در زمینه سئو سایت، مشاوره رایگان در زمینه برندینگ، مشاوره رایگان در زمینه تجارت اینترنتی و مشاوره رایگان در زمینه راه‌اندازی استارتاپ.

بخش مهم و خدمات اصلی در آترین‌نت، بهینه‌سازی سایت است. بخش دیگری به آموزش‌های جدید و به‌روز در زمینه سئو و تجارت اینترنتی می‌پردازد که این آموزش‌ها به صورت متنی و ویدئویی برای کاربران در دسترس است.

آترین‌نت در آذرماه سال ۹۶ کار خود را شروع کرده و امیرحسین می‌گوید تنها سرمایه او برای شروع کار و راه‌اندازی آترین‌نت، انگیزه بالا و توانایی خود با یک دستگاه لپ‌تاپ بوده و در آن زمان نه تیمی داشته و نه پشتوانه مالی و معتقد است اگر فرد به خودباوری کامل رسیده باشد، در هر زمینه‌ای که مهارت داشته باشد، می‌تواند وارد دنیای تجارت و کارآفرینی شود.

پروژه آترین‌نت هنوز به یکسالگی خود نرسیده و تعداد مشتریانش در حال حاضر محدود است. امیرحسین پیش‌بینی می‌کند طبق برنامه‌ریزی و روند کاری، در یک الی دو سال آینده این پروژه به سوددهی برسد و هدف اصلی خود را موفقیت پروژه آترین‌نت قرار داده است نه کسب درآمد.

او برای معرفی و شناخته‌شدن آترین‌نت نیز بیشتر روی سئو و محبوبیت طبیعی سایت تمرکز کرده است و در کنار آن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به معرفی خدمات می‌پردازد و در کنار آن در آپارات و در انجمن‌های مختلف و در تعدادی سایت دیگر نیز مطالبی را منتشر می‌کند. او می‌گوید:

یکی از مهم‌ترین چالش‌های من این بود که اخیرا برای معرفی آترین‌نت و خدمات این پروژه، به یک برنامه تلویزیونی دعوت شدم و به دلیل نوپابودن آترین‌نت سرمایه کافی برای حضور در این برنامه را نداشتم. در حالی که فکر می‌کنم حضور در این برنامه تاثیر مثبتی در روند موفقیت آترین‌نت در پی می‌داشت. اما این چالش و عدم حضور در این برنامه من را ناامید نکرد و بالعکس انگیزه من صد برابر شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.