بلاک‌چین بیت‌کلاو اپلیکیشن تبلیغاتی

0

استارتاپ بلاک‌چین بیت‌کلاو قصد دارد اولین محصول خود را که «اکوسیستم جستجوی فعال بیت‌کلاو» (BASE) نام دارد، راه‌اندازی کند. این محصول موجب می‌شود که تبلیغ‌کنندگان و مصرف‌کنندگان آنلاین از هر استعلام و جستجوی مرتبط در اکوسیستم بیس  سودی دریافت کنند.

این اکوسیستم بیت‌کلاو از طریق حذف واسطه‌ها با استفاده از رمزنگاری و سربرگ‌های فعالیت برای تهیه قراردادهای هوشمند، هزینه تعاملات آنلاین بین کاربران اینترنتی و تبلیغ‌کنندگان آنلاین را کاهش می‌دهد. استفاده از این اپلیکیشن به کاربر امکان می‌دهد تا از هر نتیجه جستجویی که در آن اطلاعات او با پروفایل مشتری مورد نظر تطابق دارد، استفاده کند. به علاوه کاربران می‌توانند با خیال آسوده داده‌های خود را در بلاک‌چین که غیر قابل هک کردن است، ذخیره کنند.

هر جستجو و استعلام مرتبط، از تبلیغ‌کننده آنلاین مقداری توکن فعالیت مصرف‌کننده (CAT)، که ارز اکوسیستم بیس است، به کاربر می‌دهد و تبلیغ‌کننده آنلاین نیز از هر خرده‌فروشی که این ارز را قبول می‌کند، برای پرداخت هزینه معامله آنلاین یا داخل فروشگاهی استفاده می‌کند. بیت‌کلاو می‌گوید به عنوان یک محصول جانبی، اکوسیستم بیس منبع باز این پتانسیل را دارد که به پیشرفته‌ترین برنامه از نوع خود تبدیل شود و به مصرف‌کنندگان امکان دهد که نه تنها از جستجو کردن محصولات مرتبط جایزه دریافت کنند، بلکه به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد تا پول خود را برای تبلیغاتی که در نهایت مخاطب آنها افراد غیرمرتبط هستند، هدر ندهند و به مشتریان به ازای هر جستجویی که در داخل اکوسیستم می‌کنند، پاداش دهد.

این تیم می‌گوید در حال حاضر آنها در حال مذاکره هستند تا اکوسیستم بیس را از طریق مشارکت با خرده‌فروشان آنلاین بزرگ توسعه دهند و قصد دارند در طی چند ماه آینده به یک میلیون جستجو در ماه دست یابند.

در ۲۵ جولای، بیت‌کلاو برای اولین بار اکوسیستم بیس را در اختیار عموم قرار خواهد داد و این فرصت را به سرمایه‌گذاران معتبر می‌دهد تا توکن‌ها را خریداری کنند. بیت‌کلاو می‌گوید که آنها می‌توانند میانگین ارزش معاملات را برای خرده‌فروشان افزایش داده و هزینه تبلیغات را ازطریق بیس کاهش دهند زیرا دیگر نیاز نیست خرده‌فروشان به واسطه‌ها در تبلیغات جستجوی سنتی پولی پرداخت کنند.

با استفاده از بیس بیت‌کلاو، کاربران می‌توانند به طور ایمن داده‌های خود را روی بلاک‌چین ذخیره کنند و فقط به خرده‌فروشان اجازه دهند که به صورت موردی و از طریق ایجاد قراردادهای هوشمند به طور مستقیم با خرده‌فروشانی که از بیس استفاده می‌کنند، تبلیغات کنند. از آنجا که کاربر تمایل دارد اطلاعات شخصی خود را بازیابی کند، به دلیل پتانسیل ناشی از هر استعلام و جستجو، انگیزه برای استقبال از اپلیکیشن بیس بالاست. اطلاعاتی که با پروفایل مشتری مطابقت دارد به مصرف‌کننده امکان خواهد داد تا توکن‌های فعالیت مصرف‌کننده را از خرده‌فروشانی که بخشی از اکوسیستم بیس هستند، دریافت کنند. سپس آنها می‌توانند از داخل اکوسیستم خرده‌فروشان بیس برای انجام معامله بعدی استفاده کنند.

بیت‌کلاو توسط مسئول ارشد امنیت سابق شرکت ال‌جی تاسیس شده است. بیت‌کلاو می‌خواهد با حفاظت از کاربران در برابر هکرها از طریق ایمن‌سازی داده‌های آنها در یک زیرساخت بلاک‌چین غیر قابل هک شدن آرامش خاطر را برای کاربران اینترنتی به ارمغان آورد. همچنین به کاربران امکان دهد تا بتوانند سازمان‌هایی را که می‌خواهند به داده‌ها دسترسی داشته باشند، انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.