با مزرعه‌داری سر خود را گرم کنید!

0

 

  • Hay Day

در بین اپلیکیشن‌های بازی که بیشترین تعداد دانلود و کاربر را دارند، بازی هی‌دی یکی از مشهورترین و بهترین‌هاست. این برنامه محبوب‌ترین بازی مزرعه‌داری در تلفن‌های همراه و تبلت است که در ۱۲۲ کشور در سراسر دنیا رتبه یک را کسب کرده است.

با این بازی، کاربر زراعت را یاد می‌گیرد، محصولات خود را می‌کارد و کالاهایی را با همسایگان و دوستان خود معامله می‌کند. این یک مکان خاص و واقعی است که محصولات در آن از بین نمی‌روند حتی اگر هرگز باران نبارد. علاوه بر کاشت گیاهان، کاربران می‌توانند حیوانات و دام‌هایی را نیز پرورش دهند.

ویژگی‌های این اپلیکیشن بازی به شرح زیر است:

  •  پروش و سفارشی‌سازی مزرعه خود
  •  معامله و فروش محصولات و اجناس تازه با همسایگان و دوستان از طریق فروشگاه کنار جاده‌ای
  •  ارسال سفارش‌ها با کامیون و حتی قایق
  •  تعمیر بارانداز و ماهیگیری
  •  ساختن شهر و استقبال از بازدیدکنندگان

 

 

 

  • APUS Launcher

اپلیکیشن اپوس لانچر یک راهکار همه‌جانبه برای تمام نگرانی‌های شماست. این اپلیکیشن بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد و جزء رتبه‌های برتر در بین اپلیکیشن‌هاست. اپوس لانچر بهترین لانچر است که تصاویر پس‌زمینه هیجان‌انگیز و تم‌های فوق‌العاده دارد. با نصب این برنامه در تلفن همراه خود، تلفن شما سریع‌تر از همیشه کار خواهد کرد و پیدا‌کردن اپلیکیشن‌ها برای شما بسیار آسان خواهد شد. این اپلیکیشن دارای تقویت‌کننده APUS است که سرعت دستگاه را بالا می‌برد. اپوس لانچر به عنوان یکی از بهترین لانچرهای اندروید در گوگل‌پلی شناخته شده است و جزء پردانلودترین برنامه‌هاست. این اپلیکیشن می‌تواند تمام نیازهای کاربر در خصوص لانچر اندروید را برآورده سازد و تلفن کاربر را سریع‌تر و قدرتمندتر کند. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند صفحه اصلی لانچر را با تم‌ها و تصاویر پس‌زمینه بسیار زیبا سفارشی‌سازی کند، تلفن را تقویت کرده، اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و فایل‌ها را مدیریت کند، در مصرف باتری صرفه‌جویی کرده و در فیس‌بوک با افراد مختلف آشنا شود. این اپلیکیشن به طور رایگان اختیار کاربران قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 شخصی‌سازی تلفن خود با تم‌، تصویر پس‌زمینه و آیکون‌های اچ‌دی  سریع‌تر‌کردن عملکرد تلفن اندروید و صرفه‌جویی در مصرف انرژی  هوشمند و کارآمد کردن لانچر اندروید  بهترین خدمات درون بافتی در تمام دنیا

 

  • Google Street View

اپلیکیشن استریت‌ویوو یکی از مشهورترین و پرکاربردترین برنامه‌های گوگل است که در سراسر دنیا کاربران بسیار زیادی دارد. با استفاده از این برنامه می‌توان چشم‌اندازهای جهان را جست‌وجو کرد، عجایب طبیعی را کشف کرد‌ و وارد مکان‌هایی مانند موزه، رستوران، کسب و کارهای کوچک شد. به علاوه کاربران این اپلیکیشن می‌توانند عکس‌های تمام‌قد ایجاد کرده و به تجارت استریت‌ویوو خود اضافه کنند. پس از عکسبرداری، کاربر می‌تواند آن تصویر را در Google Maps منتشر کند.

قابلیت‌های این اپلیکیشن به شرح زیر است:

  •  جست‌وجوی جدیدترین مجموعه‌های خاص گوگل
  •  جست‌وجوی تمام استریت‌ویوو (اعم از ارسالی‌های دیگران)
  •  بررسی پروفایل عمومی خود
  •  مدیریت عکس‌های خصوصی
  •  مشاهده تعداد زیادی عکس با حالت مقوا
  •  ایجاد و اشتراک‌گذاری عکس‌های تمام‌قد
  •  استفاده از دوربین تلفن همراه و اشتراک‌گذاری تصاویر به صورت عکس‌های تک‌بعدی

 

 

  • GO Launcher-Theme,Wallpaper

اپلیکیشن GO Launcher Z یک برنامه هوشمند و شخصی‌سازی شده برای تلفن اندروید شماست. این برنامه یکی از پردانلودترین اپلیکیشن‌ها در گوگل‌پلی بوده است. در نسخه به‌روزرسانی شده این برنامه به نام GO Launcher EX، طراحی رابط جدید با تجربه کنترل تعاملی، بهبود چشمگیر در عملکرد و کارآیی، قابلیت‌های مفیدتر و فوق‌العاده برای نزدیک‌تر کردن کاربران در نظر گرفته شده است.  

GO Launcher انتخاب بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیاست و یکی از اپلیکیشن‌های لانچری است که کاربران آن را بیش از سایر اپلیکیشن‌ها پسندیده‌اند. این لانچر یک دسکتاپ رنگارنگ دارد. GO Launcher بیش از ۱۰هزار تم تلفن همراه زیبا در اختیار کاربران قرار می‌دهد، طراح حرفه‌ای آن تم‌های زیادی را هر هفته با انواع مختلف سبک‌ها ایجاد می‌کند و کاربران می‌توانند از طریق نصب تم رابط کاربری تلفن همراه مناسب و سفارشی‌سازی شده از این خدمات هوشمند لذت ببرند و زندگی دیجیتال خود را غنی کنند. این اپلیکیشن که دارای یک موتور سه‌بعدی مستقل و توسعه‌یافته است، به کاربران تجربه عملیات سریع و ایمن را با جلوه‌های انیمیشن فوق‌العاده ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن به بهترین شریک کاربران در دنیا که از تلفن همراه اندروید در زندگی و کار خود استفاده می‌کنند، تبدیل شده است. از طریق مدیریت اپلیکیشن‌های هوشمند، برنامه‌های عملیاتی تکراری را پاک می‌کند تا سرعت واکنش تلفن همراه شما افزایش یابد و در نتیجه عملکرد سریع و آسان تلفن شما تضمین می‌شود. منوی GO Launcher با قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد، امکانات مفیدی را روی صفحه به نمایش می‌گذارد، بیش از ۲۵ جلوه انیمیشن صفحه نمایش، بیش از ۱۵ ویجت اپلیکیشن رایگان، بیش از ۱۰هزار تم خاص‌ و حرکات عملیاتی سریع و آسان دارد. در این اپلیکیشن شما می‌توانید از تصاویر پس‌زمینه، آیکون‌ها و غیره برای تزئین لانچر استفاده کرده و تلفن همراه خود را شخصی‌سازی کنید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.