با “تمیر” می توانید ببینید در روز چند ساعت کار می کنید!

0

تیمر (Timr) از یک اپلیکیشن اندرویدی بسیار ساده و یک اپلیکیشن وب (timr.com) تشکیل شده است. با این اپلیکیشن، شما می‌توانید در حین سفر وقت خود را پیگیری کنید، و در دفتر کار نیز می‌توانید از اپلیکیشن وب آن استفاده نمایید. بهترین ویژگی این ابزار آن است که می‌توانید اپلیکیشن وب و اپلیکیشن همراه خود را به طور خودکار همگام‌سازی کنید.

با این ابزار، شما بلافاصله در حین کار زمان خود را ثبت می‌کنید. در پایان روز، کل ساعاتی که کار کرده‌اید را بررسی می‌کنید. شما می‌توانید در یک نگاه ببینید که چقدر کار مفید داشته اید، در نتیجه به گونه این ابزار شما را تشویق می‌کند و اگر درآمد خوبی نیز کسب کنید، راضی خواهید بود.

باید توجه کنید که پس از دانلود این اپلیکیشن، می‌توانید از یک حساب رایگان ۳۰ روزه استفاده کنید. در این مدت، می‌توانید از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید و پس از اتمام این مدت باید مبلغی را برای استفاده از این امکانات بپردازید. حساب تیمر شما در عرض چند ثانیه ایجاد می‌شود بدون اینکه به وارد کردن کارت اعتباری نیاز باشد. از جمله‌ قابلیت‌های اصلی این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

•  پیگیری مدت زمان کار

•  پیگیری زمان صرف شده روی پروژه‌ها/ کارها

•  این اپلیکیشن فقط باید راه‌اندازی شود تا بتوان پیگیری را شروع یا متوقف کرد

•  چندین کاربر می‌توانند از آن استفاده کنند

•  این ابزار مجهز به جی‌پی‌اس است

•  قابلیت تهیه گزارش دارد

•  برای اداره، تهیه گزارش، حسابداری و غیره می‌تواند از اپلیکیشن وب تیمر استفاده کرد

•  داده‌ها به طور خودکار با اپلیکیشن وب همگام‌سازی می‌شوند، یک مکان مرکزی برای داده‌های شما وجود دارد

•  امکان تهیه نسخه پشتیبان به طور خودکار نیز وجود دارد.

صاحبان کسب و کار از این اپلیکیشن می‌توانند استفاده کنند. امکان اضافه کردن یادداشت‌ها به عنوان یک پروژه یا گزارش زمان کار، ثبت وقت استراحت‌، کارهای شبانه، و تصحیح مدخل‌های زمانی نیز وجود دارد. این اپلیکیشن دسته‌بندی‌های زمان کاری نامحدودی را ارائه می‌دهد اعم از سفرهای کاری، دفتر و غیره. شما می‌توانید ساختار کاری خود را (مشتری، پروژه‌ها، پروژه‌های فرعی و غیره) تعریف کنید. امکان افزودن تعداد نامحدودی از مشتریان، پروژه‌ها و کارها وجود دارد. گزارش‌ها نیز در قالب پی‌دی‌اف ایجاد می‌شوند.

سربرگ‌های گزارش سفارشی‌سازی شده به شما امکان می‌دهند لوگو و آدرس شرکت را اضافه کنید. با استفاده از این اپلیکیشن داده‌های شما همیشه به طور خودکار ذخیره خواهند شد و هیچگونه خطر از دست دادن یا گم کردن داده شما را تهدید نخواهد کرد. در حال حاضر این اپلیکیشن به زبان‌های انگلیسی و آلمانی در دسترس قرار دارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.