با باقلوا، کام فکرتان را شیرین کنید!

0

اپلیکیشن «باقلوا» یک بازی ساده‌ است که در آن کاربران با حروف بازی می‌کنند. پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن، یک پیرمرد تمام جزئیات مربوط به بازی را در چند کادر توضیح می‌دهد. بازی به این صورت است که چند حروف درهم به شما نمایش داده می‌شود و شما باید کلماتی را که در این بین وجود دارند، تشخیص دهید. به عبارت دیگر، باید در هر مرحله با استفاده از حروف ارائه‌شده کلمات معنی‌دار بسازید. به این صورت که خانه حروف را می‌کشید و آنها را به هم وصل می‌کنید.

در هر مرحله کاربران می‌توانند با کسر امتیاز از راهنما یا نمایش حروف یا کلمه استفاده کنند. کاربر باید امتیاز‌های خود را به خوبی مدیریت کند تا در مواقع نیاز و ضروری از آنها برای گرفتن راهنمایی استفاده کند، اما اگر سکه یا امتیازی نداشته باشید، می‌توانید از باقلوا سکه خریداری کنید و به حل معما بپردازید. یک گزینه نیز به نام سکه رایگان وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به طور رایگان سکه دریافت کنید. برای این منظور، می‌توانید یکی از گزینه‌های ارائه شده را انجام دهید: تبلیغ مشاهده کنید، دوستان خود را به بازی دعوت کنید، به کانال تلگرام باقلوا بپیوندید یا برای تهیه نسخه پشتیبان ایمیل خود را ثبت کنید.

این بازی با ایجاد یک محیط جذاب سبک جدیدی از بازی با کلمات را ارائه داده است. این اپلیکیشن بیش از ۴۰۰ مرحله دارد که هر یک معمایی است که کاربر باید آن را حل کند. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و کاربرپسند است. یکی از نقاط ضعف این اپلیکیشن گرافیک آن است که از کیفیت پایینی برخوردار است. دیگر اینکه گاهی اوقات آسان‌ترین کلمه‌ای که می‌توان با چند حروف ساخت، پاسخ درست است درحالی‌که کلمات دیگری را نیز می‌توان با همان حروف ساخت.

در صفحه اصلی این اپلیکیشن گزینه‌های شروع بازی، خروج، دکان و آنلاین وجود دارد. برای ورود به قسمت آنلاین باید مرحله ۱۰۰ را به پایان رسانده باشید تا بتوانید به طور آنلاین بازی کنید. در دکان نیز می‌توانید با پرداخت یک مبلغ مشخص تعداد سکه مشخصی را خریداری کنید. در حین بازی، برای راهنمایی به صورت حرف، اشاره یا کلمه می‌توانید از این سکه‌‌ها استفاده کنید.

این بازی برای تمام افراد در تمام سنین مناسب است زیرا به افزایش تمرکز و IQ کمک می‌کند و باعث می‌شود که از سلول‌های خاکستری مغز بیشتر استفاده شود. ممکن است باقلوا بازی مورد علاقه کودکان و افراد کم و سن و سال باشد، اما بزرگسالان نیز از آن استفاده کرده و لذت می‌برند.

می‌توان گفت که این اپلیکیشن دایره دامنه لغات شما را افزایش می‌دهد، سطح اطلاعات عمومی شما را بالا می‌برد، قدرت تحلیل و پیش‌بینی شما را تقویت می‌کند و موجب افزایش نکته‌سنجی شما می‌شود.

یکی از ویژگی‌های جالب این اپلیکیشن بازی آن است که در طول حل جدول کاربران می‌توانند با منطقه‌ها و نواحی زیبای کشور ایران آشنا شوند. برای مثال، مناظر مختلفی از شهرها، بادگیرها در یزد، پاسارگاد و آرامگاه کوروش، منظره‌های طبیعی شمال و جنوب ایران، روزهای برفی غرب کشور و سایر نواحی نمایش داده می‌شوند.

این بازی ۳۲ شخصیت دارد که هر کدام میزان هوش شما را نشان می‌دهند. اگر شما جدول‌های بیشتری را حل کنید، هوش شما افزایش پیدا خواهد کرد. از جمله قابلیت‌های دیگر این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت‌های گرافیکی و هنری و استفاده از شخصیت‌های ایران و موسیقی سنتی و اصیل ایرانی در این بازی اشاره کرد که رنگ و بوی ملی و میهنی را به آن افزوده است و کاربران را با حال و هوای سنتی آشنا می‌کند.

این اپلیکیشن به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و برای پشتیبانی مالی از بازی، تبلیغاتی در حین اجرای برنامه نمایش داده می‌شود.

در کل می‌توان به امکانات زیر در بازی باقلوا اشاره کرد:

 رابط کاربری ساده

 امکان استفاده از راهنما برای طی‌کردن مراحل بازی یا نمایان‌کردن بخشی از معما در ازای کسر سکه‌های کاربر

  امکان تنظیم برخی موارد

  امکان خرید سکه واعتبار برای بازی

  وجود بیش از ۴۰۰ مرحله با میزان سختی مختلف

  دارای ۳۲ کاراکتر

  انیمیشن‌های جذاب

 محیط بومی ایرانی

 نمایش مناظر و آثار تاریخی ایران

 شخصیت‌های کاملا‌ ایرانی

 جدول با درجه سختی متفاوت

 سازگار با تمامی تلفن‌های دارای سیستم عامل اندروید

 حجم پایین و نصب یک مرحله‌ای

این اپلیکیشن تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بار دانلود شده ‌ و جایگاه خوبی را در بین سایر بازی‌های مشابه کسب کرده است. ایده ساخت این بازی بیشتر از سرگرمی‌های قدیمی سرچشمه می‌گیرد که در فرهنگ کشور ما نیز انواع مختلفی از این سرگرمی‌ها را می‌توان یافت. توسعه‌دهنده این اپلیکیشن گروه نردبان اندیشه است.

در قسمت تنظیمات باقلوا، امکان تهیه یک نسخه پشتیبان از بازی وجود دارد که هر زمان که بخواهید بازی را از آن قسمت که طی کرده‌اید، آغاز کنید. گزینه بازیابی اطلاعات که مستلزم ارائه ایمیل شماست، برای بازگرداندن تمام اطلاعات مربوط به بازی‌های انجام شده شماست. همچنین کاربران می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را از طریق قسمت حمایت از ما ارسال کنند و برای این کار باید وارد حساب کاربری خود شوند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.