اپ محبوب کتاب‌خوان‌ها

0

فیدیبو اولین سامانه چندپلتفرمی تولید و توزیع کتاب الکترونیک در خاورمیانه است که مبتنی بر استانداردهای جهانی صنعت نشر و با رعایت قانون کپی‌رایت طراحی و اجرا شده است. این برنامه سعی دارد محتوا را با بهترین کیفیت به کاربران ارائه دهد؛ رابط‌های کاربری را ارتقا بخشد؛ کمیت محتوای عرضه‌شده را توسعه دهد و نیازهای بومی مخاطبان را ارزیابی کند. با نصب برنامه کاربردی فیدیبو، کاربران می‌توانند کتاب‌های فارسی و انگلیسی را مشاهده کنند و کتاب‌های رایگان یا مقرون‌به‌صرفه را در فروشگاه فیدیبو جستجو کنند. در این فروشگاه پرفروش‌ترین‌ها، کتاب‌هایی که جایزه دریافت کرده‌اند، کتاب‌های تازه منتشرشده و کتاب‌های قدیمی یافت می‌شود. یکی از مزیت‌های استفاده از این برنامه یا هر برنامه کتاب‌خوان دیگر آن است که شما می‌توانید در هر کجا و هر زمانی کتاب مورد نظر خود را روی تبلت یا تلفن هوشمند خود مطالعه کنید.

با برنامه کتاب‌خوان فیدیبو، کاربران می‌توانند نشانک‌ها و یادداشت‌های خود را همگام‌سازی کنند، در نتیجه امکان خواندن آن‌ها در تمام دستگاه‌های کاربر وجود دارد. در این برنامه کاربران می‌توانند اولین فصل از هر کتاب را به صورت پیش‌نمایش مشاهده کنند و در صورتی که مطالب آن به نظرشان جذاب آمد، کتاب را خریداری و دانلود کنند. به علاوه هزاران کتاب کلاسیک نیز به طور رایگان در این برنامه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های مهم و جالب این برنامه آن است که کاربر می‌تواند تجربه مطالعه خود را سفارشی‌سازی کند. برای مثال می‌تواند اندازه و سبک متن را طبق دلخواه خود تغییر دهد؛ از حالت شب برای مطالعه در هنگام شب استفاده کند؛ صفحه‌نمایش را روی حالت عمودی یا افقی قفل کند. کاربران همچنین می‌توانند فعالیت‌های خود را در فیس‌بوک به اشتراک بگذارند و دوستان خود را از مطالب جالب یا کتاب‌های خواندنی مطلع کنند. امکان مطالعه به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، هلندی، پرتغالی، و برزیلی وجود دارد.

این برنامه به طور مرتب به‌روزرسانی می‌شود تا ایرادهای موجود در آن برطرف شود و قابلیت‌های بیشتری در آن گنجانده شود. در نسخه جدید این برنامه کاربردی امکان متوقف کردن دانلود کتاب و ادامه دادن به آن وجود دارد. در کتاب‌خوان می‌توان صفحه را چرخاند. به‌علاوه ترتیب نمایش کتاب‌ها در کتابخانه بهتر شده است. با فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز این برنامه کاربردی شرایطی را فراهم کرده تا روزه‌داران بتوانند کتاب‌خوانی را در نیز لیست کارهای مفیدی که انجام می‌دهند، بگنجانند و کتاب‌هایی را مطالعه کنند که همیشه دوست داشتند آن‌ها را بخوانند. ماه رمضان امسال فیدیبو از افطار تا سحر، هر ساعت یک کتاب برتر را با تخفیف‌های حیرت‌انگیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این طرح کتاب‌ها با حداکثر نود درصد تخفیف به کاربران ارائه می‌شوند. می‌توانید از طریق کانال تلگرام این برنامه از نام و قیمت این کتاب‌ها مطلع شوید. وقتی کاربر فیدیبو را اجرا می‌کند، وارد صفحه ویترین می‌شود که مانند ویترین هر مغازه‌ای محصولات خود را به نمایش می‌گذارد؛ اعم از تخفیف‌های ویژه، محبوب‌ها، تازه‌های مجلات، کتاب‌های رایگان و… به غیر از ویترین دو قسمت دیگر در این برنامه وجود دارد که یکی پرطرفدارترین کتاب‌ها را معرفی می‌کند و دیگری پرفروش‌ترین‌های هفته را. مشخصات اصلی این کتاب‌ها که شامل نام کتاب، نویسنده و مترجم، ژانر اصلی و قیمت کتاب می‌شوند، در این قسمت‌ها درج شده‌اند.

در قسمت بالا و سمت چپ گزینه‌ای به نام دسته‌بندی وجود دارد. در این قسمت کاربران می‌توانند به‌آسانی به دسته‌بندی‌های مورد نظر از نظر قیمت یا ژانر بروند. در این فهرست گزینه‌های کتاب‌های کمتر از هزار تومان، کتاب‌های کمتر از ۲ هزار تومان، و نیز مجلات، آموزش، ادبیات، اسطوره، اقتصاد، ایران‌شناسی، تاریخ، حقوق، دین، خانواده، روانشناسی، و… مشاهده می‌شوند. علاوه بر کتاب‌های فارسی، کتاب‌های انگلیسی نیز در این فهرست گنجانده شده‌اند که به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

در قسمت دیگر این برنامه امکان جستجو بر اساس نام کتاب، ناشر، نویسنده یا مترجم وجود دارد که در این صورت فقط کافی است کاربر نام مورد نظر را وارد کند تا کتاب به او ارائه شود. به‌علاوه کتاب‌هایی که دانلود می‌کنید یا می‌خواهید در آینده آن‌ها را حتما بخوانید در قسمت کتابخانه ثبت خواهند شد. دفعه بعد وقتی می‌خواهید به سراغ آن کتاب بروید، به‌آسانی می‌توانید از طریق این قسمت به آن دسترسی داشته باشید.

این برنامه کاربردی درصدد است فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را در بین مردم گسترش دهد و با ارائه تخفیف‌های ویژه در صورت افزایش اعتبار خرید، می‌خواهد افراد بیش‌ازپیش به کتاب روی بیاورند. وقتی کاربر وارد صفحه تماس با فیدیبو می‌شود، می‌تواند از دسته‌بندی‌های بالای صفحه برای گزارش یک ایراد، یا انتقاد و پیشنهاد استفاده کند. به‌علاوه می‌تواند به طور مستقیم در همان صفحه با آن‌ها در تماس باشد. این طبقه‌بندی ارتباطی نشان می‌دهد که سازندگان برنامه به نظرات و پیشنهاد‌های کاربران اهمیت می‌دهند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.